chaveto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Инжектори-СТИЛО-JTD
Collapse
X
-
Явно грешиш и за доста други неща. Помисли малко тези стойности за отворена клапа, които гледаш с диагностиката кои са.ivel, педала на газта не следи колко е отворен ЕГР клапана, ако правилно съм те разбрал.Хора, помислете каква е разликата между задание и следене на параметър.Много се отвлякохме от темата. Ако колата пали както на клипа, не мисля че е чак толкова притеснително. На какви км се очаква да е.
-
Не мога да разбера що се карате!Командата за егр се подава от екуто-как работи егр и дали работи правилно екуто разбира от ДЕБИТОМЕРА!И за това след като се запуши с пластина излиза грешка егр,същата грешка излиза и при напълно изправна система на егр но при повреден дебитомер!ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS
Коментар
-
До сега някой на JTD(изключвам mJTD) да е чистил грешка за неизправна дюза освен ако колата не е палена с откачено захранване??? Ако имаше следене щеше да има и регистриране на грешка!!! и нямаше да има във форума доста теми които като краен резултат водят до проблемни дюзи.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Гледам че тука спора е сериозен-така първите жтд мотори излизат заедно с мерцедес!Така работя със стар диагноза в сервиза там корекцията се вижда на всяка една дюза!!!Сега да питам знаещите мерцедеса с по различна система за впръскване ли е от жтд-ами май не!Сега че феса не показва корекция на дюзите не значи че няма,разберете че има просто че научавате нещо ново което е много старо не означава че не е така!Ктс на бош ги показва и екзаминера също!ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS
Коментар
-
Явно не искате да разберете в какво се изразява корекцията. Никой не твърди и не спори за това, че при старите ЖТД може да се запише грешка за дюза. Тук говорим за корекция Говорим за това, че корекцията не е мит при Jtd, има я и при доста останали автомобили, много по стари от Jtd.Хайде върнете се от началото на темата и прочетете какво сте написали, и не се отмятайтеiakvvu написа:До сега някой на JTD(изключвам mJTD) да е чистил грешка за неизправна дюза освен ако колата не е палена с откачено захранване??? Ако имаше следене щеше да има и регистриране на грешка!!! и нямаше да има във форума доста теми които като краен резултат водят до проблемни дюзи.
emzo написа:Не знам на тоз клас инжектори да може да се следи корекцията.П.С колегата Емзо го цитирах за да стане ясно в цитата на @iakvvu какво не може да се следи....iakvvu написа:Не може да се следи,защото дюзата има само кабели за захранване.
Коментар
-
Аз мисля че се следеше ускорението на маховика.chaveto написа:Колегата по напред ви го написа. ЕГР-а се следи от дебитомера, демек това е обратната връзка. Дюзите се следят от датчика на КВ, тук това е обратната връзка. Корекцията се прави с цел да има еднаква сила от цилиндрите а не да впръскват еднакво количество гориво дюзите.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Тези дюзи нямат датчици.... по тях които да ти показват на 100% какво количество гориво се впръсква. Но това не е невъзможно да се разбере. Нова дюза се знае, че при някакво налагане, време и температура на горивото впръсква Х гориво. Всичките тези неща се задават в сметката и ЕКУ-то знае какво количество се подава при всяко едно впръскване, от там се знае корекцията..... Само, че сметката да е вярна, дюзите трябва да са стендовани и на 100% изправни.
Коментар
-
Това не важи ли само за 2.4 ЖТД? Виждал съм такъв проблем с Либра при неработещ ЕГР даваше проблем в МАФ-а и с нов и със стар /пробвахме 3 различни/. И след почистване и ремонтиране на ЕГР - а ТАЯ литна.chaveto написа:Колегата по напред ви го написа. ЕГР-а се следи от дебитомера, демек това е обратната връзка. Дюзите се следят от датчика на КВ, тук това е обратната връзка. Корекцията се прави с цел да има еднаква сила от цилиндрите а не да впръскват еднакво количество гориво дюзите.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
И това по какъв начин ще ти покаже колко % е отворена клапата? Кой параметър точно се следи от дебитомера.Дай да видим таблицата за корекция по инерция на маховика.За да сте прави, трябва за едно пълно завъртане на маховика да има само едно палене на цилиндър, защото по блед спомен датчика на коляновия вал има един белег и за едно пълно завъртане дава сигнал.Чаве, знаеш ли че е изключително трудно и скъпо, нещо което има масово производство да е 100% еднакво, че да му вкарат "параметрие" в ЕКУ-то и то да гледа по тях. Искаш ли да ти изброя поне няколко неща, които имат влияние върху това колко бързо ще тръгне буталото надолу, че да се прави корекция по това. Неща като, температура на цилиндъра, вид на маслото, влажност на въздуха, качество на нафтата, износване на цилиндрите, на сгементите, ъгъл на впръскване на горивото, това колко добре затварят клапаните, колко въздух има в цилиндъра, налягане в цилиндъра и т.н. влияят достатъчно много върху ускорението на коляновия вал за да можеш предварително да го зададеш като параметър и да трябва да си караш дюзите на стенд.А именно заради това че не може всяка дюза да е 100% еднаква с другата, на по-новитя дюзи си има различен код за всяка. Как си представяш да са ни произвели дюзите, ама всичките няколко милиона дето са направвени, да са 1:1 с еднакви параметри. Или всяко ЕКУ го калиброват за тоя чифт дюзи, който е на колата.И в крайна сметка какво се случва при ускорение, когато инерцията на маховика е различна. И какво се случва като съм с по-лек маховик. А когато си сменя комплекта съединител с някакъв китайски боклук, на който притискателя тежи 50% повече и той се добавя към инерцията на маховика, тогава какво става.chaveto написа:Колегата по напред ви го написа. ЕГР-а се следи от дебитомера, демек това е обратната връзка.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар