Колата след 2000 оборота започва да варви много мудно,максималната скорост,която може да вдигне е 110-120км с много зор,бучи много и пуши черно.Смених маркуча който отива в кулера и се оказа че е пален с масло. Като я форсирам на место около 3000-3500 оборота пуши страшно много черно,а като пусна гаста изпушва малко бяло. МОЛЯ за някакви савети. Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с мощноста на тд100
Collapse
X
-
Авансатора няма как да ти напълни турбопътищата със масло.Той се намира на ГНП.Щом турбопътищата са пълни с масло явно имаш разход на масло от ДВГ нали?Karolii4o написа:Колега не сам много на ти.Този авансатор нещо по турбото ли е или е друго,и ако да каде да го тарся? Благодаря!lubomm написа:авансатора и той прави такива белиFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Обади се на колегата gal-76 на ЛС. Ако искаш- ще ти дам и номер за връзка на ЛС.Karolii4o написа:Колега не сам много на ти.Този авансатор нещо по турбото ли е или е друго,и ако да каде да го тарся? Благодаря!lubomm написа:авансатора и той прави такива белиFiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power
Коментар
-
+1Маркуча преди кулера е мазен защото е след входа за картерните газове. Няма как този маркуч да не се омазнява яко. Колега, провери си маркуча от смукателния колектор към ГНП - тоя който е за турбо-коректора; като дадеш на контакт, чува ли се цъкането на авансаторния клапан по време на чека; буксите на авансаторния клапан и дюзата на 1-ви цилиндър за лош контакт; въздух в горивната система, и ма ли дебит горивопровода от резервоара до пмпата. Кажи кога си сменял горивен фитър и дали си го дренирал скоро. В какво състояние е въздушния филтър и на отворен преден капак пак ли пуши чко като изфорсираш ? Не бързай с турбината, може да е от нея, но има по-лесни неща за проверка преди сваляне на турбина. На самата турбина отдолу има една мембрана с лост, за разтоварващия клапан, провери мърда ли лоста и провери маркучето от турбината към та мембраната. Пиши какво си установил, за да можем да помагаме.lubomm написа:авансатора и той прави такива белиОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Сигурен ли си че няма от къде да е маслото в маркуча след турбината ? Я си помисли къде в смукателнаста система влизат картерните газове и какво представляват те !ivel написа:щом пълни маркучите на турбото с масло значи са починали втулките на турбото.махни изходящия маркуч и пипни оста на турбото за хлабина.ако усещаш с ръка луфтовете значи от втулките на турбото ти качва масло в смукателния колектор.то няма и от къде де еОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Я първо ми кажи това форсиране дето го правиш до 3-3.500 об. колата в движение ли е или на място? И ако е на място капака отворен ли е или затворен? Не се чуди защо задавам тези въпроси,почвам от елементарните неща,а тези на които им е провисвала шумоизолацията на капака сигурно веднага се сетиха защо питам.
Коментар
-
Когато е на място,но сас затвворен капак,а като я карам пуши много черно.specialista написа:Я първо ми кажи това форсиране дето го правиш до 3-3.500 об. колата в движение ли е или на място? И ако е на място капака отворен ли е или затворен? Не се чуди защо задавам тези въпроси,почвам от елементарните неща,а тези на които им е провисвала шумоизолацията на капака сигурно веднага се сетиха защо питам.
Коментар
-
Колега проверих маркуча на колектора,като дам на контакт клапана си цъка,буксите са ок.Откачих входа на горивния филтар и трагнах да вартя на стартер изхварли гориво доста силно.Горивния и ваздушния филтар са на по 400 км,на отворен капак пуши по сащия начин.Утре ще проверя разтоварващия клапан. Казаха ми че при изфорсиране лоста който е на клапана видимо трябва да се мести.Но свалих маркуча кам кулера и оста с лопадките има доста луфт. Това е за сега ще пиша пак.Dido_Lyubenov написа:+1Маркуча преди кулера е мазен защото е след входа за картерните газове. Няма как този маркуч да не се омазнява яко. Колега, провери си маркуча от смукателния колектор към ГНП - тоя който е за турбо-коректора; като дадеш на контакт, чува ли се цъкането на авансаторния клапан по време на чека; буксите на авансаторния клапан и дюзата на 1-ви цилиндър за лош контакт; въздух в горивната система, и ма ли дебит горивопровода от резервоара до пмпата. Кажи кога си сменял горивен фитър и дали си го дренирал скоро. В какво състояние е въздушния филтър и на отворен преден капак пак ли пуши чко като изфорсираш ? Не бързай с турбината, може да е от нея, но има по-лесни неща за проверка преди сваляне на турбина. На самата турбина отдолу има една мембрана с лост, за разтоварващия клапан, провери мърда ли лоста и провери маркучето от турбината към та мембраната. Пиши какво си установил, за да можем да помагаме.lubomm написа:авансатора и той прави такива бели
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар