Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с мощноста на тд100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с мощноста на тд100

    Колата след 2000 оборота започва да варви много мудно,максималната скорост,която може да вдигне е 110-120км с много зор,бучи много и пуши черно.Смених маркуча който отива в кулера и се оказа че е пален с масло. Като я форсирам на место около 3000-3500 оборота пуши страшно много черно,а като пусна гаста изпушва малко бяло. МОЛЯ за някакви савети. Благодаря предварително.

    #2
    Имам съмнения за повредена турбина.Провери като извадиш маркуча за кулера има ли хлабини оста на турбото.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      измери налягането на турбината.най вероетно е от нея

      Коментар


        #4
        авансатора и той прави такива бели

        Коментар


          #5
          lubomm написа:
          авансатора и той прави такива бели
          Колега не сам много на ти.Този авансатор нещо по турбото ли е или е друго,и ако да каде да го тарся? Благодаря!

          Коментар


            #6
            Karolii4o написа:
            lubomm написа:
            авансатора и той прави такива бели
            Колега не сам много на ти.Този авансатор нещо по турбото ли е или е друго,и ако да каде да го тарся? Благодаря!
            Авансатора няма как да ти напълни турбопътищата със масло.Той се намира на ГНП.Щом турбопътищата са пълни с масло явно имаш разход на масло от ДВГ нали?
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #7
              Karolii4o написа:
              lubomm написа:
              авансатора и той прави такива бели
              Колега не сам много на ти.Този авансатор нещо по турбото ли е или е друго,и ако да каде да го тарся? Благодаря!
              Обади се на колегата gal-76 на ЛС. Ако искаш- ще ти дам и номер за връзка на ЛС.
              Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

              Коментар


                #8
                lubomm написа:
                авансатора и той прави такива бели
                +1Маркуча преди кулера е мазен защото е след входа за картерните газове. Няма как този маркуч да не се омазнява яко. Колега, провери си маркуча от смукателния колектор към ГНП - тоя който е за турбо-коректора; като дадеш на контакт, чува ли се цъкането на авансаторния клапан по време на чека; буксите на авансаторния клапан и дюзата на 1-ви цилиндър за лош контакт; въздух в горивната система, и ма ли дебит горивопровода от резервоара до пмпата. Кажи кога си сменял горивен фитър и дали си го дренирал скоро. В какво състояние е въздушния филтър и на отворен преден капак пак ли пуши чко като изфорсираш ? Не бързай с турбината, може да е от нея, но има по-лесни неща за проверка преди сваляне на турбина. На самата турбина отдолу има една мембрана с лост, за разтоварващия клапан, провери мърда ли лоста и провери маркучето от турбината към та мембраната. Пиши какво си установил, за да можем да помагаме.
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  Благодаря за саветите после мисля да се поровя по колата,ще пиша има ли развитие.

                  Коментар


                    #10
                    щом пълни маркучите на турбото с масло значи са починали втулките на турбото.махни изходящия маркуч и пипни оста на турбото за хлабина.ако усещаш с ръка луфтовете значи от втулките на турбото ти качва масло в смукателния колектор.то няма и от къде де е

                    Коментар


                      #11
                      ivel написа:
                      щом пълни маркучите на турбото с масло значи са починали втулките на турбото.махни изходящия маркуч и пипни оста на турбото за хлабина.ако усещаш с ръка луфтовете значи от втулките на турбото ти качва масло в смукателния колектор.то няма и от къде де е
                      Сигурен ли си че няма от къде да е маслото в маркуча след турбината ? Я си помисли къде в смукателнаста система влизат картерните газове и какво представляват те !
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #12
                        Я първо ми кажи това форсиране дето го правиш до 3-3.500 об. колата в движение ли е или на място? И ако е на място капака отворен ли е или затворен? Не се чуди защо задавам тези въпроси,почвам от елементарните неща,а тези на които им е провисвала шумоизолацията на капака сигурно веднага се сетиха защо питам.

                        Коментар


                          #13
                          specialista написа:
                          Я първо ми кажи това форсиране дето го правиш до 3-3.500 об. колата в движение ли е или на място? И ако е на място капака отворен ли е или затворен? Не се чуди защо задавам тези въпроси,почвам от елементарните неща,а тези на които им е провисвала шумоизолацията на капака сигурно веднага се сетиха защо питам.
                          Когато е на място,но сас затвворен капак,а като я карам пуши много черно.

                          Коментар


                            #14
                            Пробвах с оворен капак,но пуши по сащия начин. Свалих маркуча,който отива кам кулера,оста с лопатките май е доста разбита защото малко играе. Имам вариант да взема друга или да ремонтирам моята.Някой има ли представа колко ще струва ремонта на моята?

                            Коментар


                              #15
                              Dido_Lyubenov написа:
                              lubomm написа:
                              авансатора и той прави такива бели
                              +1Маркуча преди кулера е мазен защото е след входа за картерните газове. Няма как този маркуч да не се омазнява яко. Колега, провери си маркуча от смукателния колектор към ГНП - тоя който е за турбо-коректора; като дадеш на контакт, чува ли се цъкането на авансаторния клапан по време на чека; буксите на авансаторния клапан и дюзата на 1-ви цилиндър за лош контакт; въздух в горивната система, и ма ли дебит горивопровода от резервоара до пмпата. Кажи кога си сменял горивен фитър и дали си го дренирал скоро. В какво състояние е въздушния филтър и на отворен преден капак пак ли пуши чко като изфорсираш ? Не бързай с турбината, може да е от нея, но има по-лесни неща за проверка преди сваляне на турбина. На самата турбина отдолу има една мембрана с лост, за разтоварващия клапан, провери мърда ли лоста и провери маркучето от турбината към та мембраната. Пиши какво си установил, за да можем да помагаме.
                              Колега проверих маркуча на колектора,като дам на контакт клапана си цъка,буксите са ок.Откачих входа на горивния филтар и трагнах да вартя на стартер изхварли гориво доста силно.Горивния и ваздушния филтар са на по 400 км,на отворен капак пуши по сащия начин.Утре ще проверя разтоварващия клапан. Казаха ми че при изфорсиране лоста който е на клапана видимо трябва да се мести.Но свалих маркуча кам кулера и оста с лопадките има доста луфт. Това е за сега ще пиша пак.

                              Коментар

                              Working...
                              X