Колеги авансатора ми тече там, откъдето излиза двойния кабел. Та има ли някакво решение освен замяната. Ако някой е имал подобен проблем, моля да пише.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Авансаторът тече, решения?
Collapse
X
-
Не е точно така.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=53592ppero написа:Като чели няма сменяй гоFiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Re: Авансатор
Потърси с търсачката -няма по-обсъждана тема от тази!Ако не си с две леви ръце можеш сам да си го отремонтираш,Иначе ремонта е 40-50 лева.ganchoto написа:Колеги авансатора ми тече там, откъдето излиза двойния кабел. Та има ли някакво решение освен замяната. Ако някой е имал подобен проблем, моля да пише.Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
Re: Авансатор
За една бройка Торнадо ме е изпреварил! :Divannik написа:Потърси с търсачката -няма по-обсъждана тема от тази!Ако не си с две леви ръце можеш сам да си го отремонтираш,Иначе ремонта е 40-50 лева.ganchoto написа:Колеги авансатора ми тече там, откъдето излиза двойния кабел. Та има ли някакво решение освен замяната. Ако някой е имал подобен проблем, моля да пише.Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
Нов клапан струва около 200 лв. и се сменя много лесно.Чел съм темите за ремонт на авансаторния клапан, но не мисля че след това ще работи достатъчно коректно, затова препоръчвам смяната му с нов.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Чел,чел,недочел!И какво ще му е некоректното на работата на клапана след ремонта?А то и какъв ремонт-смяна на няколко О пръстена!При ремонта вместо валцовката да държи притиснати О пръстените,държи ги точкова заварка на 2-3 места.Голяма работа!!Аз карам вече цяла година със ремонтиран от Юли във Варна клапан и нищо по-различно в работата на колата не съм забелязал.След като смяташ,че нов е за препоръчване и го съветваш за такъв,че вземи му го купи,явно си паралия!Те магазините това и чакат-балъци!Dido_Lyubenov написа:Нов клапан струва около 200 лв. и се сменя много лесно.Чел съм темите за ремонт на авансаторния клапан, но не мисля че след това ще работи достатъчно коректно, затова препоръчвам смяната му с нов.Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
Като гледам и ти не си го ремонтирал твоя собственоръчно, а някой ти го е направил. Аз лично отидох и си купих нов когато протече моя и също нямам проблеми. Не мисля че съм балък, като подменям с нови дефектиралите детали по колата. Предпочитам ново пред кърпеноivannik написа:Чел,чел,недочел!И какво ще му е некоректното на работата на клапана след ремонта?А то и какъв ремонт-смяна на няколко О пръстена!При ремонта вместо валцовката да държи притиснати О пръстените,държи ги точкова заварка на 2-3 места.Голяма работа!!Аз карам вече цяла година със ремонтиран от Юли във Варна клапан и нищо по-различно в работата на колата не съм забелязал.След като смяташ,че нов е за препоръчване и го съветваш за такъв,че вземи му го купи,явно си паралия!Те магазините това и чакат-балъци!Dido_Lyubenov написа:Нов клапан струва около 200 лв. и се сменя много лесно.Чел съм темите за ремонт на авансаторния клапан, но не мисля че след това ще работи достатъчно коректно, затова препоръчвам смяната му с нов.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Ти си го купил за 200 лева,на мене ми го ремонтираха за 40.Нека всеки да си прави изводите за себе си.И аз предпочитам нов мерцедес пред моят 13 годишен фиат,но...както казва народа-"Парата ебе фукарата!"Явно ти не си от ебаните.Dido_Lyubenov написа:Като гледам и ти не си го ремонтирал твоя собственоръчно, а някой ти го е направил. Аз лично отидох и си купих нов когато протече моя и също нямам проблеми. Не мисля че съм балък, като подменям с нови дефектиралите детали по колата. Предпочитам ново пред кърпеноivannik написа:Чел,чел,недочел!И какво ще му е некоректното на работата на клапана след ремонта?А то и какъв ремонт-смяна на няколко О пръстена!При ремонта вместо валцовката да държи притиснати О пръстените,държи ги точкова заварка на 2-3 места.Голяма работа!!Аз карам вече цяла година със ремонтиран от Юли във Варна клапан и нищо по-различно в работата на колата не съм забелязал.След като смяташ,че нов е за препоръчване и го съветваш за такъв,че вземи му го купи,явно си паралия!Те магазините това и чакат-балъци!Dido_Lyubenov написа:Нов клапан струва около 200 лв. и се сменя много лесно.Чел съм темите за ремонт на авансаторния клапан, но не мисля че след това ще работи достатъчно коректно, затова препоръчвам смяната му с нов.
Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
Глей сиа колега, не го бия по главата да ходи да си купува нов клапан. Казвам какво е моето мнение, както и ти казваш какво е твоето мнение. Защо се вкарваш сега в едни филми и искаш да си мерим пишките пред хората, не мога да те разбера. Помисли върху някои народни мъдрости : "Не съм толкова богат, че да купувам евтини неща." "Като нямаш дупе за е..не ...." и т.н.т. Остави човека да реши сам как да постъпи. О’К ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар