Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с падане на акумулатора на Fiat Stilo.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    tomsan написа:
    iakvvu написа:
    Мисля че няма релета,а се захранва през транзисторен драйвер. За по голяма сигурност ще погледна схемата на боди компа. Регистрира грешка при откачен вентилатор. Затова трябва да има галванична връзка с компа.
    Иване лека поправка, Оги е прав, перката зависи и от едно от релетата(не помня точно кое) които са на блока зад акумулатора. Колегата с проблема ако не е свалял този блок може да го свали и почисти профилактично, точно заради този блок съм имал много големи ядове миналата зима...
    Днес ще го откача целия и ще го почистя хубаво с контактен спрей. А кое е релето за перката да го видя дали е залепнало.
    FIAT STILO 1.9JTD 2002

    Коментар


      #17
      KUM4o написа:
      tomsan написа:
      iakvvu написа:
      Мисля че няма релета,а се захранва през транзисторен драйвер. За по голяма сигурност ще погледна схемата на боди компа. Регистрира грешка при откачен вентилатор. Затова трябва да има галванична връзка с компа.
      Иване лека поправка, Оги е прав, перката зависи и от едно от релетата(не помня точно кое) които са на блока зад акумулатора. Колегата с проблема ако не е свалял този блок може да го свали и почисти профилактично, точно заради този блок съм имал много големи ядове миналата зима...
      Днес ще го откача целия и ще го почистя хубаво с контактен спрей. А кое е релето за перката да го видя дали е залепнало.
      Mахаш всички релета и предпазители, блока е на 2 части, махаш капака взимаш контактен спрей и клечки за уши и действаш, ако имаш капак над акумулатора там ако не се лъжа беше обозначено кое реле за какво.
      Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

      Коментар


        #18
        tomsan написа:
        iakvvu написа:
        Мисля че няма релета,а се захранва през транзисторен драйвер. За по голяма сигурност ще погледна схемата на боди компа. Регистрира грешка при откачен вентилатор. Затова трябва да има галванична връзка с компа.
        Иване лека поправка, Оги е прав, перката зависи и от едно от релетата(не помня точно кое) които са на блока зад акумулатора. Колегата с проблема ако не е свалял този блок може да го свали и почисти профилактично, точно заради този блок съм имал много големи ядове миналата зима...
        Както казах ще пиша повече след консултация със схемата.Реле има. Осигурява 12 волта към вентилатора за двете скорости. Но! Веригата се затваря към маса в бодито чрез два мощни транзистора. Точно там чрез тях става комутацията за ниска или висока скорот,както и следенето на цялоста и изправноста на веригите на вентилатора. Две са.
        AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
        HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
        Kawasaki ER-6n'2012

        Коментар

        Working...
        X