tomsan написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с падане на акумулатора на Fiat Stilo.
Collapse
X
-
Mахаш всички релета и предпазители, блока е на 2 части, махаш капака взимаш контактен спрей и клечки за уши и действаш, ако имаш капак над акумулатора там ако не се лъжа беше обозначено кое реле за какво.KUM4o написа:Днес ще го откача целия и ще го почистя хубаво с контактен спрей. А кое е релето за перката да го видя дали е залепнало.tomsan написа:Иване лека поправка, Оги е прав, перката зависи и от едно от релетата(не помня точно кое) които са на блока зад акумулатора. Колегата с проблема ако не е свалял този блок може да го свали и почисти профилактично, точно заради този блок съм имал много големи ядове миналата зима...iakvvu написа:Мисля че няма релета,а се захранва през транзисторен драйвер. За по голяма сигурност ще погледна схемата на боди компа. Регистрира грешка при откачен вентилатор. Затова трябва да има галванична връзка с компа.Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
Както казах ще пиша повече след консултация със схемата.Реле има. Осигурява 12 волта към вентилатора за двете скорости. Но! Веригата се затваря към маса в бодито чрез два мощни транзистора. Точно там чрез тях става комутацията за ниска или висока скорот,както и следенето на цялоста и изправноста на веригите на вентилатора. Две са.tomsan написа:Иване лека поправка, Оги е прав, перката зависи и от едно от релетата(не помня точно кое) които са на блока зад акумулатора. Колегата с проблема ако не е свалял този блок може да го свали и почисти профилактично, точно заради този блок съм имал много големи ядове миналата зима...iakvvu написа:Мисля че няма релета,а се захранва през транзисторен драйвер. За по голяма сигурност ще погледна схемата на боди компа. Регистрира грешка при откачен вентилатор. Затова трябва да има галванична връзка с компа.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар