Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с падане на акумулатора на Fiat Stilo.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с падане на акумулатора на Fiat Stilo.

    Днес за втори път в рамките на 3 седмици ми се случва да ми е паднал акумулатора. След първия път измерих каква ми е консумацията на заключена кола и тя беве 0.00 така показа уреда. Днес като дигнах капака да подам ток видях и чух следното. Релето за подгрев цъкаше ,но го отдавам на ниското напрежение на акумулатора ,а другото ,което видях ,е че перката за охлаждане ми се въртеше. Един комшия ми каза ,че днес като е минал покрай колата доста силно се е чувало как върти перката. Аз си мисля ,че проблема е от датчика за темперетурата ,който се намира на термостата и той подава грешна информация и компютъра на колата пуска перката. Някой случвало ли му се е тази анумалия и дали наистина проблема е този за ,който си мисля?
    FIAT STILO 1.9JTD 2002

    #2
    Не познавам стилото, но мисля, че ако си извадил контактният ключ няма да се включва перка. Но ако датчика е директно в силовата верига на перката е напълно възможно.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #3
      Включва се.И датчика не е в силовата верига а минава през боди компа.Колегата с проблема,провери датчика,но не на термостата,а този на радиатора.
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        #4
        Какви данни трябва да покаже на мултицета и как да го проверя дали е читав?
        FIAT STILO 1.9JTD 2002

        Коментар


          #5
          Ако не си забелязал някаква зависимост свързана с включването на перката,директно го смени.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            iakvvu написа:
            Включва се.И датчика не е в силовата верига а минава през боди компа.Колегата с проблема,провери датчика,но не на термостата,а този на радиатора.
            Изкаш да кажеш, че след загасяне и заключване на автомобила, Екуто продължава да работи и следи температурата на двг??? Това е супер странно и малко не ми се вярва. Да не би този датчик на радиатора, да пуска директно перката?
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              Прави разлика между ЕКУ на двигателя и боди компютър.Два различни модула в една кола,плюс разните контролери на ABS,Airbag и т.н.,които задължително са регистрирани и минават през боди компютъра.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #8
                Извинявам се, не съобразих в началото, че става въпрос за него. Но дори така да е, би било редно включването на перката да е еднократно или да продължи въртенето ако вече е работила, докато охлади и край. В противен случай това е един сериозен недостатък.
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  Точно така.Докато охлади и край.Но при колегата май върти и след преохлаждане.
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #10
                    iakvvu написа:
                    .Но при колегата май върти и след преохлаждане.
                    Където пък би трябвало да има защитен тайм-аут, защото датчик винаги ще се скапе.......... Може въпросният комп да се е сбъгнал или късо по кабелите.
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      Ами не съм забелязал да има някаква зависимост. Между двата пъти ,когато ми се случи да ми се изтощи акумулатора от перката имаше поне 2-3 седмици време. Лично аз не я чух да върти силно ,все пак акумулатора вече беше изтощен ,а комшия ,който е минал покрай колата следобяда ми сподели ,че доста силно се е чувала. Нямам късо по инсталацията ,нито утечки.
                      FIAT STILO 1.9JTD 2002

                      Коментар


                        #12
                        Според мен пък просто е залепнало релето, което командва една от веригите на перката.

                        Коментар


                          #13
                          Мисля че няма релета,а се захранва през транзисторен драйвер. За по голяма сигурност ще погледна схемата на боди компа. Регистрира грешка при откачен вентилатор. Затова трябва да има галванична връзка с компа.
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #14
                            Сега гледах в еПЕР-а и не видях къде точно стои датчика на радиатора. Видях ,че има някакъв електронен модул за управление ,дали може той да се е побъркал и да пуска перката?П.П. Преди малко трябваше да ходя малко по работа с колата запали си чудесно и явно перката сега не е правила мизерии през нощта.
                            FIAT STILO 1.9JTD 2002

                            Коментар


                              #15
                              iakvvu написа:
                              Мисля че няма релета,а се захранва през транзисторен драйвер. За по голяма сигурност ще погледна схемата на боди компа. Регистрира грешка при откачен вентилатор. Затова трябва да има галванична връзка с компа.
                              Иване лека поправка, Оги е прав, перката зависи и от едно от релетата(не помня точно кое) които са на блока зад акумулатора. Колегата с проблема ако не е свалял този блок може да го свали и почисти профилактично, точно заради този блок съм имал много големи ядове миналата зима...
                              Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                              Коментар

                              Working...
                              X