Господин "специалист" казах ти, че продаването на авточасти няма нищо общо....... така, че спри да се обаждаш неподготвен.Ако беше помислил малко може би щеше да осмислиш, че термостата изпълнява една функция а температурният датчик + измерителният уред на таблото съвсем друга. Хайде сега пак прочети за какво говоря на първият ред и след това на вторият.П.С ако имаше само един модел термостати..... нямаше да има такива като теб, защото щяха да се продават по реповете.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Загряване на TD100
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Казах ти го и в другия форум/а и в други форуми се опитваш и пак си се .../-спри да се излагаш и да подвеждаш хората със "знанията" си....Експериментирай си по твоята кола,но не се опитвай да си налагаш мнението си...Имаше една реплика в едно предаване: "Не правете това в къщи..." :Dchaveto написа:Господин "специалист" казах ти, че продаването на авточасти няма нищо общо....... така, че спри да се обаждаш неподготвен.Ако беше помислил малко може би щеше да осмислиш, че термостата изпълнява една функция а температурният датчик + измерителният уред на таблото съвсем друга. Хайде сега пак прочети за какво говоря на първият ред и след това на вторият.П.С ако имаше само един модел термостати..... нямаше да има такива като теб, защото щяха да се продават по реповете.LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
Grande Punto 1.2 LPG
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Да експериментирал съм върху две с термостат от рено Едната врътна така 60к, другата е на по малко. И понеже отново искаш да създаваш интриги.... я направи един цитат от тази тема където аз съм казал да се сложи термостат от Рено. Казал съм какво съм направил, но никъде не съм карал/казвал..... някой да слага. Даже съм предупредил тези които мислят да слагат да гледат какво купуват, защото има такива които няма да влязат в маркуча и отвора през който минава охладителната течност е много малък.Нещо друго да имаш да изтъкнеш
ЕДИТ: вече съм спрял да се "излагам" в един форум :D  но понеже съм казал, че няма да пиша...... а много ми се щеше да попитам колегата как вдига 240км. Би ли го направил вместо мен 
  Като се видим ще почерпя за услугата.Сори за спама.
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Колеги, не спорете за глупости. Повечето разбирачи са си втълпили че стрелката на уредчето за температурата трябва да стои точно по средата на скалата и да не мърда от там. Ако не мърда, как да съм сигурен че не е запецнала там
 За 25 години не съм видял такъв ДВГ. Ако някой си поглежда стрелката на уреда веднъж в месеца, и си мисли че и предния път е била там...
							
						Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Стрелката трябва да стои на средата, но не и да не помръдва. Тук в този форум съм чел много пъти, че стрелката при Фиат застава на средата при много голям диапазон от градуси. За либрата отново се опитваха да ме убедят, че е точно така. Е да обаче за либрата съм сигурен на 100% че не е така. Досега съм карал доста автомобили, били те и тежкотоварни...... и на всеки стрелката стои на средата, така съм чувал и от много хора, че трябва да бъде.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
на моята либра давам гаранция, че стрелката залепва на средата /90/ в диапазона 82-101 градуса. Карал съм с включено еобд и съм я следил сигурно общо ми се събират 400-500 км. Не мърда и милиметър ако е в тези граници.chaveto написа:Стрелката трябва да стои на средата, но не и да не помръдва. Тук в този форум съм чел много пъти, че стрелката при Фиат застава на средата при много голям диапазон от градуси. За либрата отново се опитваха да ме убедят, че е точно така. Е да обаче за либрата съм сигурен на 100% че не е така. Досега съм карал доста автомобили, били те и тежкотоварни...... и на всеки стрелката стои на средата, така съм чувал и от много хора, че трябва да бъде.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Те доматите с колците ли се ядяха?Ние коли не сме виждали,термоси също,въобще трябва в първи клас да се връщаме.Няма дя споря.Dido_Lyubenov написа:Колеги, не спорете за глупости. Повечето разбирачи са си втълпили че стрелката на уредчето за температурата трябва да стои точно по средата на скалата и да не мърда от там. Ако не мърда, как да съм сигурен че не е запецнала там
 За 25 години не съм видял такъв ДВГ. Ако някой си поглежда стрелката на уреда веднъж в месеца, и си мисли че и предния път е била там...
							
						
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
след 98 година мисля, беше стрелката стои на средата дори и да се променя температурата в определен диапзаон от градуси не помня колко точно , това е направено за спокойствие на водача, преди 98 година стрелката показва реално температурата без да минава през компютъра и всяко колебание на температурата се отчита!!!Fiat Bravo TD100
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
За това иде реч,но някой не го разбраха.Аз си го признах вече. :DMystikal написа:след 98 година мисля, беше стрелката стои на средата дори и да се променя температурата в определен диапзаон от градуси не помня колко точно , това е направено за спокойствие на водача, преди 98 година стрелката показва реално температурата без да минава през компютъра и всяко колебание на температурата се отчита!!!
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Принципно си прав колега, в случая ЕКУ-то софтуерно "забива" стрелката в средно положение, но е необходимо все пак и термостата да е изправен. Като купих JTD-то бе с заседнал термостат и какво до и да правех, стрелката стоеше под средата, след като го смених макар и с ВЕРНЕТ сега стрелката стои "закована" в средата.Mystikal написа:след 98 година мисля, беше стрелката стои на средата дори и да се променя температурата в определен диапзаон от градуси не помня колко точно , това е направено за спокойствие на водача, преди 98 година стрелката показва реално температурата без да минава през компютъра и всяко колебание на температурата се отчита!!!Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Описал съм как се проверява по елементарен начин дали термостата затваря плътно, когато температурата на ДВГ е под 75- 80 градуса. Какво толкова не е ясно ? На ТД100 работната температура е около 80 грдуса. Уреда на таблото е най чувствителен в диапазона 75 - 100 градуса. Първото деление над "С" е температурата на термостата, второто е за първа степен на вентилатора, третото за втора степен на вентилатора, а четвъртото означава че има опастност от прегряване. Направили са го като за тъпи хора. Искам да задам един въпрос на "големите майстори" :Когато е поставен термостат от Рено на маркуч 2 и оригиналния е оставен да действа и той също е затворен при температура под 75 драуса, какво става при изстиване на охлаждащата течност ? По какъв начин течноста от разширителния съд ще стигне до малкия кръг ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Те това се случва-чудим се защо нямаме топло :D http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...p?f=37&t=28382Dido_Lyubenov написа:...Искам да задам един въпрос на "големите майстори" :Когато е поставен термостат от Рено на маркуч 2 и оригиналния е оставен да действа и той също е затворен при температура под 75 драуса, какво става при изстиване на охлаждащата течност ? По какъв начин течноста от разширителния съд ще стигне до малкия кръг ?LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
Grande Punto 1.2 LPG
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Та, каква е връзката с радиаторчето на парното ? Защото моето парно си духа почти горещо още преди да е стигнала стрелакта на уреда до първо деление . Друг е въпроса какво се усеща в купето като цяло. Все пак трябва да се стоплят доста ламарини
  И това при отворена клапа за външен въздух, не рециркулация в купето.
							
						Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Иска ми се, още веднаж, да уточним деленията и действията при тях. При мен термостатът е сменен преди 4 години с такъв какъвто трябва да е за мотор-TD100. Нормално стрелката стои между средното (голямо) деление и второто-малко. Първата (ниската) степен на вентилаторите се включва (най-вече) лятото в градско движение веднага след преминаване на средното (голямо) деление. Втората степен на вентилаторите се е влючвала само веднаж в началото, когато имаше проблеми с товарните съпротивления и е малко преди третото-малко деление. И като край, мисля че това са правилните действия.Dido_Lyubenov написа:Описал съм как се проверява по елементарен начин дали термостата затваря плътно, когато температурата на ДВГ е под 75- 80 градуса. Какво толкова не е ясно ? На ТД100 работната температура е около 80 грдуса. Уреда на таблото е най чувствителен в диапазона 75 - 100 градуса. Първото деление над "С" е температурата на термостата, второто е за първа степен на вентилатора, третото за втора степен на вентилатора, а четвъртото означава че има опастност от прегряване. Направили са го като за тъпи хора. Искам да задам един въпрос на "големите майстори" :Когато е поставен термостат от Рено на маркуч 2 и оригиналния е оставен да действа и той също е затворен при температура под 75 драуса, какво става при изстиване на охлаждащата течност ? По какъв начин течноста от разширителния съд ще стигне до малкия кръг ?FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ето още един пример за точноста на тези уреди и датчиците, които ги управляват. :D Измести показанията на твоя уред с едно деление и малко на долу и ще се получи показанието на моя уред. Аз съм сигурен, че по моя ДВГ не са сменяни датчици за температура и термостат, и показанията са както съм ги описал. А в оригиналния "мануел" на колата си пише, че при достигане на температурата до следващото деление след средното, трябва да се остави мотора да охлади, дори ако е необходимо да се спре и угаси за известно време. Случвало ми се е само веднъж да мине стрелката над средното деление, но не е достигала следващото. И какво правим сега ? Проверяваме термостата и си сверяваме уреда по него, или печем мотора, за да стои стрелката където на нас ни се иска ???Виждам че никой не отговаря на въпроса за малкия кръг и разширителния съд, за това ще Ви отговоря какво се получава. Когато са затворени и двата термостата, няма връзка на течноста от разширителния съд с малкия кръг. При изстиване на ДВГ течноста в малкия кръг намалява обема си и се получава въздушна възглавница в главата. Това е така, защото тръбата свързваща малкия кръг с разширителния съд, влиза в последния от горе и няма досег с течноста в разширителния съд, от където трябва да върне течност към малкия кръг.Когато има само един термостат, връзката се осъществява през радиатора и маркуч 2.Flow написа:Иска ми се, още веднаж, да уточним деленията и действията при тях. При мен термостатът е сменен преди 4 години с такъв какъвто трябва да е за мотор-TD100. Нормално стрелката стои между средното (голямо) деление и второто-малко. Първата (ниската) степен на вентилаторите се включва (най-вече) лятото в градско движение веднага след преминаване на средното (голямо) деление. Втората степен на вентилаторите се е влючвала само веднаж в началото, когато имаше проблеми с товарните съпротивления и е малко преди третото-малко деление. И като край, мисля че това са правилните действия.Dido_Lyubenov написа:Описал съм как се проверява по елементарен начин дали термостата затваря плътно, когато температурата на ДВГ е под 75- 80 градуса. Какво толкова не е ясно ? На ТД100 работната температура е около 80 грдуса. Уреда на таблото е най чувствителен в диапазона 75 - 100 градуса. Първото деление над "С" е температурата на термостата, второто е за първа степен на вентилатора, третото за втора степен на вентилатора, а четвъртото означава че има опастност от прегряване. Направили са го като за тъпи хора. Искам да задам един въпрос на "големите майстори" :Когато е поставен термостат от Рено на маркуч 2 и оригиналния е оставен да действа и той също е затворен при температура под 75 драуса, какво става при изстиване на охлаждащата течност ? По какъв начин течноста от разширителния съд ще стигне до малкия кръг ?
							
						Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

Коментар