Dido_Lyubenov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Висок разход на ТД 100, причини?
Collapse
X
-
Да така е, но охлаждането става от няколко места, два радиатора и от всякъде от където може да се отнеме топлината. Когато затвори термостата охлаждането остава от малкият радиатор (ако е пуснато парното) и от местата където може да се отнеме топлината.Сега човек който знае колко дава като топлина двигателя и колко се губи от радиатора (малкият) + обдухването на двигателя, веднага може да каже дали ще загрява или ще се охлажда. Все пак загряването/охлаждането в такъв момент зависи от много неща.Dido_Lyubenov написа:Системата е предвидена да охлажда "компресор" с горене в цилиндрите. Естествено е когато липсва основният източник на топлина - горенето, "компресора" да изстива
Коментар
-
Ето тук "говорим на един език", да оства охлаждането през радиатора на парното и ще допълня с третия радиатор - този за маслото, който също охлажда постоянно.chaveto написа:Да така е, но охлаждането става от няколко места, два радиатора и от всякъде от където може да се отнеме топлината. Когато затвори термостата охлаждането остава от малкият радиатор (ако е пуснато парното) и от местата където може да се отнеме топлината.Сега човек който знае колко дава като топлина двигателя и колко се губи от радиатора (малкият) + обдухването на двигателя, веднага може да каже дали ще загрява или ще се охлажда. Все пак загряването/охлаждането в такъв момент зависи от много неща.Dido_Lyubenov написа:Системата е предвидена да охлажда "компресор" с горене в цилиндрите. Естествено е когато липсва основният източник на топлина - горенето, "компресора" да изстива
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Много ясно, че триенето в мотора ще генерира топлина. От 20 градуса, ако завъртиш мотора без гориво, ще започне да загрява. Ала няма да стигне 90 градуса!Съответно, при продължително спускане без подаване на газ, температурата ще започне да пада под 90 гр. До колко точно - зависи от много фактори.И пак ти казвам, помпата не загрява от триенето на гьончето, а от сгъстяването на въздуха. Термодинамика.Ако не беше този ефект, нямаше да караме дизели! За да се запали нафтата в момента на впръскване, трябва въздуха в цилиндъра да е горещ, а това го прави сгъстяването.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар