Здравейте Имам Bravo 1,9тд 100кс и ми харчи 12-13 градско,а и много бавно загрява.Някой да подскаже къде да търся проблема?Благодаря Ви предварителноТемата не е място за коментар на проблеми с автомобилите. Отделям в нова тема. Модератор.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Висок разход на ТД 100, причини?
Collapse
X
-
ами щом загрява бавно пробвай 1-во с термостат (ако не ти се дават около 90лв един приятел моя на стария фиат ми го изтърбуши и ми сложи от рено 5 незнам как стана ама се разминах 14 лв)ако не си сменял филтрите смени ги изчисти си и сондата в резервоара и виж какво ще стане п.п. успех!ckstefan написа:Здравейте Имам Bravo 1,9тд 100кс и ми харчи 12-13 градско,а и много бавно загрява.Някой да подскаже къде да търся проблема?Благодаря Ви предварителноТемата не е място за коментар на проблеми с автомобилите. Отделям в нова тема. Модератор.STILO 1.9 JTD REMAP POWER---->Кen Block inside
Коментар
-
Наистина това е голям разходза ТД100. Първо да спомена, че и моя термостат (на Мареата от подписа) нещо не се държи добре вече, но чак толкова не качва разхода. Да започнм по ред :Обслужване правено ли е на тази кола - ремъци, ролки, филтри ?По какъв начин засече този разход ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
приятел,слушай и чети внимателно няма да повтарям.1во щом загрява бавно палиш колата сутрин-докато не стигне поне около 60-70 градуса маркуча който излиза от термостата трябва да е студен в сравнение с другия който влиза в радиатора.2ро усешташ ли турбото да не съска от някъде.3то свали кората и огледай за теч от помпата или авансатора-като това направи първо.направи тези неща и пиши и ще ти кажа следващите стъпки.само за информация мойто харчеше 5 извънградско и 10 градско.производителя дава градско 8.5 . НЯМА БРАВО КОЕТО ХАРЧИ ПО-МАЛКО ОТ 9-10 ГРАДСКО КОЙ КАКВОТО ЩЕ ДА СИ ГОВОРИ!!! Говорим за СОФИЯ ГРАД.
Коментар
-
Мареата не ми харчи толкова много ! Правилно каза за течове от маркучите за гориво и помпата, но от термостат толкова много не се вдига разхода. Може да го е засякъл по метода "светна ми резервата и заредих" , затова питам как го е засякъл тоя разход. Нека отговаря последователно на въпросите, иначе ще омотаме нещо.marinavtom написа:приятел,слушай и чети внимателно няма да повтарям.1во щом загрява бавно палиш колата сутрин-докато не стигне поне около 60-70 градуса маркуча който излиза от термостата трябва да е студен в сравнение с другия който влиза в радиатора.2ро усешташ ли турбото да не съска от някъде.3то свали кората и огледай за теч от помпата или авансатора-като това направи първо.направи тези неща и пиши и ще ти кажа следващите стъпки.само за информация мойто харчеше 5 извънградско и 10 градско.производителя дава градско 8.5 . НЯМА БРАВО КОЕТО ХАРЧИ ПО-МАЛКО ОТ 9-10 ГРАДСКО КОЙ КАКВОТО ЩЕ ДА СИ ГОВОРИ!!! Говорим за СОФИЯ ГРАД.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Да караме по ред, нека да каже какво е правено по колата и какво е сменяно и дали тече нафта от някъде, после ще продължим нататък. Термостата може да почака, не че е маловажен.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Първо,благодаря на всички които ми писаха.Купих колата скоро и я засякох точно както каза колегата,светна лампата и аз заредих 13 литра.Минах 105-110км.Лошо.А мисля че ако е счупен термостата и не иска да загрее тя работи на смукач,и затова да харчи така.Може да бъркам.Сложих един картон пред радиатора и сега загрява по-бързо.Термостата е заминал според мене.Ще проверя другите неща за които ми казахте пък ще видим какво ще стане.А някой знаели добро място където могат да я видят??
Коментар
-
Не точно смукач, но пак е по-богата смес. Проблема е че с този нисък и широк резервоар, лампата за резервата е последното нещо с което трябва да се съобразяваш при засичане на разход. На моята Мареа, като започне да светва резерва, минавам поне още 50 - 70 км градско преди да започне да свети постоянно. Затова, смени си първо термостата ако наистина е заминал, после я засечи като напълниш резервоара до горе, мини поне 300 км и пак напълни до горе. Не се хващай за първите 100 км , защото няма да е реално. Движението по нашите оътища толкова се осра, че може при две поредни засичния на 100 км , да имаш сериозна разлика в данните.Да ти е честита придобивката и много безаварийни километри !ckstefan написа:Първо,благодаря на всички които ми писаха.Купих колата скоро и я засякох точно както каза колегата,светна лампата и аз заредих 13 литра.Минах 105-110км.Лошо.А мисля че ако е счупен термостата и не иска да загрее тя работи на смукач,и затова да харчи така.Може да бъркам.Сложих един картон пред радиатора и сега загрява по-бързо.Термостата е заминал според мене.Ще проверя другите неща за които ми казахте пък ще видим какво ще стане.А някой знаели добро място където могат да я видят??Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
[quote="marinavtom"]приятел,слушай и чети внимателно няма да повтарям.1во щом загрява бавно палиш колата сутрин-докато не стигне поне около 60-70 градуса маркуча който излиза от термостата трябва да е студен в сравнение с другия който влиза в радиатора.2ро усешташ ли турбото да не съска от някъде.3то свали кората и огледай за теч от помпата или авансатора-като това направи първо.направи тези неща и пиши и ще ти кажа следващите стъпки.само за информация мойто харчеше 5 извънградско и 10 градско.производителя дава градско 8.5 . НЯМА БРАВО КОЕТО ХАРЧИ ПО-МАЛКО ОТ 9-10 ГРАДСКО КОЙ КАКВОТО ЩЕ ДА СИ ГОВОРИ!!! Говорим за СОФИЯ ГРАД.[/quote
Коментар
-
разход
Пич, остави ги какво ти говорят за тази кочина колко гори и колко е икономична. Колегата marinavtom ти е написал колко му гори. аз заставам плътно до него не зад него че някой ще си помисли нещо. Моята кочина и тя харчи 12-13 градско и извън градско 6. Елате карайте в Търново и ще видите. Изкарват си ТД-то че е по икономично от GTD. Друг колега ти казва да огледаш помпата за теч, бършиш със салфетка палиш работи 5 мин и гасиш и пак бършиш ако има мазно значи имаш теч от помпата. Срещу теб на помпата има едно като цилиндърче и като паричка с 2 кабела авансатор се казва.виж нали има теч от него ако няма никъде теч значи ти е добре работата. След ОГЛЕДА задължително си смени въздушен и горивен филтър по 10 лева са грубо от СИМЕОН магазин НИКО66. за термостата се проверява на някакво надолнище и нагорнище. Като се изкачваш и вдига градуса добре е но при спускане да си на включена предавка без газ и ако температурата СПАДА подаваш леко газ и продължаваш до магазина за термостат да си го сменяш. Никакви такива на място да държиш да стискаш тогава се лъжеш най добре. само на байр и при спускане се проверява на 100%. нали бачка или не.УСПЕХФиат МАРЕА 1.9 ТД100
харчи: DOSTA
Коментар
-
Re: разход
Колега, не давай акъли за термостати, защото по това описание дето си дал за проврека, си личи че само си чувал за това нещо, ама как работи ??? И не наричай автомобилите на колегите КОЧИНА ! Ако в твоята кола си возиш прасета .... Спазвай моралните норми, при писане във този форум !!!avent написа:Пич, остави ги какво ти говорят за тази кочина колко гори и колко е икономична. Колегата marinavtom ти е написал колко му гори. аз заставам плътно до него не зад него че някой ще си помисли нещо. Моята кочина и тя харчи 12-13 градско и извън градско 6. Елате карайте в Търново и ще видите. Изкарват си ТД-то че е по икономично от GTD. Друг колега ти казва да огледаш помпата за теч, бършиш със салфетка палиш работи 5 мин и гасиш и пак бършиш ако има мазно значи имаш теч от помпата. Срещу теб на помпата има едно като цилиндърче и като паричка с 2 кабела авансатор се казва.виж нали има теч от него ако няма никъде теч значи ти е добре работата. След ОГЛЕДА задължително си смени въздушен и горивен филтър по 10 лева са грубо от СИМЕОН магазин НИКО66. за термостата се проверява на някакво надолнище и нагорнище. Като се изкачваш и вдига градуса добре е но при спускане да си на включена предавка без газ и ако температурата СПАДА подаваш леко газ и продължаваш до магазина за термостат да си го сменяш. Никакви такива на място да държиш да стискаш тогава се лъжеш най добре. само на байр и при спускане се проверява на 100%. нали бачка или не.УСПЕХОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар