оги при мен и с пуснато парно стрелката не мърда
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Висок разход на ТД 100, причини?
Collapse
X
-
Ако знаеш от кога се опитвам да го обясня на някои хора това нещо, ама аде. Подкрепям Оги на 100% !ogi28b написа:Дай го, да ти покажа как става
Няма как да не мърда, освен ако не се спускаш с двигател, който работи на празен ход. Ако е на предавка - няма впръскване, няма горене. Изстива.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Не мога да си представям такива неща.avent написа:Колега Dido_Lyubenov, представи си че знам как се проверява термостат на кола. Все пак имам документ за за тази професия. Ако си се засегнал лично ти ДРЕМЕ МИ . Само ръсите празни приказки и т.н. Стига сте нападали хората. А бе я си гледай работата.
До тук разбрах само, че си чувал думата "термостат" , а как работи ти е тъмна Индия.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Накои казвт че било за смученеavent написа:Абе, това яде ли се?
Колега, хайде да не спамим темите на хората, все пак искат съвет от нас, не да ни четат просотиите. Съгласен ли си ?За температурния режим на ДВГ и работата на термостата на TD100, вижте тази тема: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...light=Няма смисъл да бистрим един въпрос в няколко различни теми.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Re: разход на браво
Марийка от подписа на извънградско и под 5.5 пада, ама в града става все по-зле.atk9020 написа:има браво което харчи 5.5 на дълго а в града 6.5 които не вярва а дойде да го повозя само да сипе нафта :D говориме за двигател тд100,ако някои може да каже с един резервоар колко минава защото аз минавам 1000 км и гасне говоря саОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Не е точно така, защото дори и да няма горене си има триене..... от това също се отделя топлина.В бачкането старият бутален компресор започваше да пуши и да мирише на изнасилено при по продължителна работа. Накрая стопи буталата а клапанните пластини бяха посинели. Новият дори и роторен/винтов загрява до 80*С А при него триенето е при лагерите и въздухаDido_Lyubenov написа:Ако знаеш от кога се опитвам да го обясня на някои хора това нещо, ама аде. Подкрепям Оги на 100% !ogi28b написа:Дай го, да ти покажа как става
Няма как да не мърда, освен ако не се спускаш с двигател, който работи на празен ход. Ако е на предавка - няма впръскване, няма горене. Изстива.
Коментар
-
Къде намесваш компресор при ДВГ ?chaveto написа:Не е точно така, защото дори и да няма горене си има триене..... от това също се отделя топлина.В бачкането старият бутален компресор започваше да пуши и да мирише на изнасилено при по продължителна работа. Накрая стопи буталата а клапанните пластини бяха посинели. Новият дори и роторен/винтов загрява до 80*С А при него триенето е при лагерите и въздухаDido_Lyubenov написа:Ако знаеш от кога се опитвам да го обясня на някои хора това нещо, ама аде. Подкрепям Оги на 100% !ogi28b написа:Дай го, да ти покажа как става
Няма как да не мърда, освен ако не се спускаш с двигател, който работи на празен ход. Ако е на предавка - няма впръскване, няма горене. Изстива.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Компресорите загряват от сгъстяването на въздуха, а не от триене! Ако не вярваш, вземи една велосипедна помпа и напомпи една гума, да видиш как ще ти загрее ръката!Не само дизелите, и бензинките са така, ако имат ЕППХ. Сутрин, като карам жената на училище, колата си загрява по добрия баир до около 70 - 75 градуса. После имам спускане по обиколни улици, на пета без газ, около километър и ми пада с около 10 гр. Парното работи на 50%.chaveto написа:Не е точно така, защото дори и да няма горене си има триене..... от това също се отделя топлина.В бачкането старият бутален компресор започваше да пуши и да мирише на изнасилено при по продължителна работа. Накрая стопи буталата а клапанните пластини бяха посинели. Новият дори и роторен/винтов загрява до 80*С А при него триенето е при лагерите и въздухаDido_Lyubenov написа:Ако знаеш от кога се опитвам да го обясня на някои хора това нещо, ама аде. Подкрепям Оги на 100% !ogi28b написа:Дай го, да ти покажа как става
Няма как да не мърда, освен ако не се спускаш с двигател, който работи на празен ход. Ако е на предавка - няма впръскване, няма горене. Изстива.
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар