Здравейте колеги, загледах се в тунинг форума и видях няколко снимки с филтър (тип гъба) на турбината, после намерих в гугъл за мерцедес и бмв имали такъв филтър който се сменял на 50 000 км, при НЕ смяната му ставало една от причините за турбина дроб ...та въпроса ми е, имаме ли и ние такива филтри на турбините
и въобще колко филтъра имаме , понеже имало още някъв за картерни газове ...?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Съществува ли филтър на турбината при JTD моторите ???
Collapse
X
-
Re: Съществува ли филтър на турбината при JTD моторите ???
Това с филтъра при БМВ е дефакто маслен сепаратор, или преведен отделител на маслените пари.Не си писал за кой точно двигател става въпрос, но при Фиат не се дава да се сменя. При БМВ се дава смяната му на всеки 3 смени на маслото. Просто конструктивно така е направен като консуматив.Естествено, че ако се запуши по някаква причина, то може и да доведе до проблем с турбото, но самото му изпълнение е по-различно. Оригинално при БМВ се използва филтриращ елемент тип филтър (дунапрен), като в последните му модификации вече не е дунапрен а си е чиста пластмаса. За това запушването му е по-трудно (като при Фиат) и не би трябвало да имаш проблем с него, а от там и с турбото.jimi69 написа:Здравейте колеги, загледах се в тунинг форума и видях няколко снимки с филтър (тип гъба) на турбината, после намерих в гугъл за мерцедес и бмв имали такъв филтър който се сменял на 50 000 км, при НЕ смяната му ставало една от причините за турбина дроб ...та въпроса ми е, имаме ли и ние такива филтри на турбините
и въобще колко филтъра имаме , понеже имало още някъв за картерни газове ...?A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
Все пак на всички ДВГ има сепаратор на отдушника на картерните газове. По-скоро колегата говори за "спортен" въздушен филтър, който е видял на някой "тунингован" ДВГ :D Колега, прати снимка на това което си видял или поне линк към сйта или темата. Сега само се чудим за каква гъба става въпрос - формата му или структата му я наподобяват ?
Печурка или мухоморка
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Колега това е спортен филтър тип гъба.Фабрично не се слага
Ползва се за тЮнинг
Иначе си имаш :- горивен филтър- маслен филтър- въздушен филтър- филтър купе- филтър за твърди частици(зависи от jtd-то)Това за картерните газове не е точно филтър но може да се приеме за такъв.По-скоро е маслен сепаратор.Той не се сменя,но е хубаво да се почиства от време на време.При различните jtd-та е реализиран по различен начин.
Коментар
-
:D Тоя филтър е е.. ти измишльотината
Къде му е дебитомера ? Как този филтър подобрява работата, като покрай тя тубина смуче горещ а не студен въздух ? Види ми се голяма тъпотия да е точно там.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
филтър купе да го разбирам ли че има и на парното освен на климатика колегаjanyboy написа:Колега това е спортен филтър тип гъба.Фабрично не се слага
Ползва се за тЮнинг
Иначе си имаш :- горивен филтър- маслен филтър- въздушен филтър- филтър купе- филтър за твърди частици(зависи от jtd-то)Това за картерните газове не е точно филтър но може да се приеме за такъв.По-скоро е маслен сепаратор.Той не се сменя,но е хубаво да се почиства от време на време.При различните jtd-та е реализиран по различен начин. 
Коментар
-
Филтър купе се слага независимо дали иаш климатик или не, естествено ако модела е предвиден да има такъв филтър. Този филтър не позволява да влизат прах и боклуци във въздуховодите на парното/климатика. Ако имаш климатик е задължително да имаш този филтър, защото когато се образува конденз по охлаждащия радиатор и през него мине запрашен въздух, радиатора ще се затлачи с кал и няма да охлажда.jimi69 написа:филтър купе да го разбирам ли че има и на парното освен на климатика колегаjanyboy написа:Колега това е спортен филтър тип гъба.Фабрично не се слага
Ползва се за тЮнинг
Иначе си имаш :- горивен филтър- маслен филтър- въздушен филтър- филтър купе- филтър за твърди частици(зависи от jtd-то)Това за картерните газове не е точно филтър но може да се приеме за такъв.По-скоро е маслен сепаратор.Той не се сменя,но е хубаво да се почиства от време на време.При различните jtd-та е реализиран по различен начин. 
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Ама ти вярно ли питаше за това какво е. А аз какво ти обяснявам. Ясно, не си разбрал нищо, което написах :Djimi69 написа:темата не я намерих, но тва беше което видях :DA20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Като не му е ясно, по-добре да пита вместо да се излага и да говори смешки в магазинитеBO написа:Ама ти вярно ли питаше за това какво е. А аз какво ти обяснявам. Ясно, не си разбрал нищо, което написах :Djimi69 написа:темата не я намерих, но тва беше което видях :D
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар