Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стилото ми губи мощност, пуши черен дим!!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Стилото ми губи мощност, пуши черен дим!!!!

    Здравейте, колегиПомагайрте със съвети, че вече направо се отчаях, онзи ден както си карах и стилото ми загуби мощност и яко почна да пуши черен дим, странното е, че компютъра не отчете никаква грешка. Ходих 2 пъти на диагностика и се оказва, че няма никаква грешка, която да отчете компютъра, а колата не върви поне до 3000 оборота, тогава се включва турбото и си върви както преди, обаче преди това си е мъка, смених възд. филтър, няма промяна, махнах катализатора, пак същата работа. ЕГР-то е изолиран и си е добре, ел. клапан на турбото го сменях преди месец, направо се отчаях вече, незнам къде да я карам вече, на два сервиза бях и на двата нищо не можаха да ми кажат. Уж се съмняват за дебитомера, обаче няма грешка за него на компютъра и аз незнам вече.Посъветвайте ме къде да я карам колата или на какво може да се дължи това!Мерси предварително!
    Fiat Stilo 1,9 JTD '02

    #2
    колега на жена ми колата го направи този проблем от дебитомера.на първо време откачи буксата на дебитомера и пробваи как е.това е на първо време.но все пак трябва да се направи качествена диагностика а не да ти разправят че няма грешка и тн.в софия колегата ВО е на ти с електрониката на фиат така че му се обади и мисля че тои е човека
    198mjet Bravo

    Коментар


      #3
      Разкачи конектора на дебитомера. Някакъв щифт се дърпаше и тогава буксата нагоре.Ако има промяна - за нов маф си.Ако няма промяна - виж маркуча от дебитомера до турбото за цепнатини. И да има и да няма, след това виж маркучите от изхода на турбината до интеркулера и най-вече от интеркулера до пластмасовата тръба водеща до колектора.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Както е казал Емзо, проверка на всички турбо пътища + почистване ако се налага да ги сваляш.
        Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

        Коментар


          #5
          emzo написа:
          Разкачи конектора на дебитомера. Някакъв щифт се дърпаше и тогава буксата нагоре.Ако има промяна - за нов маф си.Ако няма промяна - виж маркуча от дебитомера до турбото за цепнатини. И да има и да няма, след това виж маркучите от изхода на турбината до интеркулера и най-вече от интеркулера до пластмасовата тръба водеща до колектора.
          Колега,Не би ли следвало да е обатното, ако се влоши след разкачването значи ми е здрав дебитомера, а ако няма промяна, значи е развален....поне така си мисля аз де....
          Fiat Stilo 1,9 JTD '02

          Коментар


            #6
            Ако има промиана кам по-добро,колега,тогава си за нов. Ако ниама си огледаи ваздуховодите,както ти е описал колегата emzo.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #7
              Викаш един приятел.Той в колата ти пред двигателя.Втренчваш поглед в клапана, който дърпа геометрията на турбината и подаваш знак на приятеля ти да запали колата.Клапана премества ли се?
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #8
                Колеги,По вашия съвет разкачих дебитомера и се оказа, че по-бързо вдига оборотите и сякаш върви по-добре, пак си пуши черен дим, но определено няма тази тромавост и при около 2300 оборота чука аванса.Така както изглежда май съм за нов дебитомер, но защо компютъра не отчита грешка, и също така насочете ме към кадърни майстори да я оправят и да не се занимавам, че ми писна...
                Fiat Stilo 1,9 JTD '02

                Коментар


                  #9
                  Я вземи драсни едно лично на ВО да се разберете кога да я види, че така само гадаем.Не бързай да купуваш нищо !
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    Здравейте. Наскоро и аз си купих ФИАТ СТИЛО.Отдавна съм си го харесал и най-накрая успях.Вероятно ще имам доста въпроси но за начало да питам къде се намира пробката на ск.кутия за да проверя нивото на маслото.Ще съм Ви благодарен,ако покажете някоя снимка.Благодаря Ви предварително.
                    STILO-2003-115 HP-JTD Power
                    Преди ФИАТ БРАВА TD 75-98г.

                    Коментар


                      #11
                      Не е от стило снимката, но е сходно:Или на точка 1 е или на зелената стрелка.Развиваш - ако текне, докато развиваш - завиваш обратно.Съветвам те да го смениш маслото. Може сега, може и ако сменяш скоро съединител
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар

                      Working...
                      X