Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Дебитомер на ТД100 - работи ли ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Дебитомер на ТД100 - работи ли ?

    Здравейте, колеги !Търсих подходяща тема да си задам въпроса, но не намерих. Въпроса е: Има ли начин да разбера без диагнотика, работи ли дебитомера на ТД100 ?Днес го свалях да го почистя, и нещо не ми хареса по пластината, но не се вижда хубаво и незнам дефект ли е.
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    #2
    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

    Коментар


      #3
      мисля, че няма друг начин освен диагностика, понеже той е обвързан с темп на въздуха и режима на двг-то. Може да премериш съпротивление, но дотам, не виждам какво ще помогне това. Вместо да даваш пари за диагностика ти препорчъвам да си вземеш един кабел за 20 -30 лв и да си правиш диагностиката сам.Аз си взех от ибей за 7 паунда и всичко е ок.http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=78084
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        М дааа... Смених го и като че ли подобрението в работата на ДВГ е съществено. Направих си обаче един експеримент преди това - откачих ЕГР-а, и се дъреше значително по-добре със скапан дебитомер без ЕГР. След като смених дебитомера, закачих обратно ЕГР-а и колата се държи още по-добре отколкото със скапан дебитомер и изключен ЕГР И дим от ауспуха почти няма когато я настъпя рязко, а на празен ход на място не излиза абсолютно никакъв дим. Е, за моя ДВГ дебитомера ми излезе 140 лв. с отстъпка, но пък си струва да работи
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #5
          Дебиломера при ТД100 по спомени служи само за едно нещо - ЕГР-а , тъй че ако е затапен все тая.Но винаги може да бъркам
          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

          Коментар


            #6
            emzo написа:
            Дебиломера при ТД100 по спомени служи само за едно нещо - ЕГР-а , тъй че ако е затапен все тая.Но винаги може да бъркам
            Бъркаш. Днес излизах извън града, разликата е огромна с новия работещ дебитомер. Дори изпушването при рязко ускоряване е едва забележимо, за разлика от преди като бях със затапен ЕГР и повреден дебитомер. Тогава оставаше доста голям черен облак зад мен, а сега трябва да насоча страничното огледало да гледа до ауспуха, за да видя че изпушва малко. И въвержа е доста по-добър.
            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

            Коментар


              #7
              Dido_Lyubenov написа:
              emzo написа:
              Дебиломера при ТД100 по спомени служи само за едно нещо - ЕГР-а , тъй че ако е затапен все тая.Но винаги може да бъркам
              Бъркаш. Днес излизах извън града, разликата е огромна с новия работещ дебитомер. Дори изпушването при рязко ускоряване е едва забележимо, за разлика от преди като бях със затапен ЕГР и повреден дебитомер. Тогава оставаше доста голям черен облак зад мен, а сега трябва да насоча страничното огледало да гледа до ауспуха, за да видя че изпушва малко. И въвержа е доста по-добър.
              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=70974
              Фиат марея уикенд 1.9ТД100

              "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

              Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

              Коментар


                #8
                ivannik написа:
                Dido_Lyubenov написа:
                emzo написа:
                Дебиломера при ТД100 по спомени служи само за едно нещо - ЕГР-а , тъй че ако е затапен все тая.Но винаги може да бъркам
                Бъркаш. Днес излизах извън града, разликата е огромна с новия работещ дебитомер. Дори изпушването при рязко ускоряване е едва забележимо, за разлика от преди като бях със затапен ЕГР и повреден дебитомер. Тогава оставаше доста голям черен облак зад мен, а сега трябва да насоча страничното огледало да гледа до ауспуха, за да видя че изпушва малко. И въвержа е доста по-добър.
                http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=70974
                Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                Коментар


                  #9
                  Ми общо взето, каквото и аз знам.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    Е сега на кое да вярвам ? На фактите или ..."Когато фактите говорят, дори и боговете мълчат"
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      Преди време питах и ми казаха така: Дебитомера при ТД 100 не влияе на колата при затапен ЕГР. Но на мен не ми се вярва . колата ми предрапва и се ускорява когато си иска. Помпата нетече и няма въздух. Умна дюза сменена. Както карама на втора и изведнаж все едно прекарва мизерия и се изтрелва напред и после забие нос. мисля да сменя и датчик колянов вал. Не пуши черно.
                      Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                      харчи: DOSTA

                      Коментар


                        #12
                        Това, че дебитомера не играе роля при затапен ЕГР при ТД100, е някаква измишлильотина на някой пишман майстор, който е намерил начин да накара ТД100 да работи малко по-добре със скапан дебитомер, и от там сега всички като папагали повтарят, че дебитомер и ЕГР са излишни и дори вредни при тзи двигатели. Абсолютни глупости ! Искам да го чуя от този който е проектирал този ДВГ, и да ми демонстрира как с едно просто затапване на ЕГР и скапан дебитомер, ще ми върви колата по-добре, спо-малко ( почти никакъв ) дим през ауспуха и с по-малък разход на гориво. Смея да твърдя, че в момента моя ДВГ работи перфектно, и то благодарение на това, че не се мисля за по-голям специалист от тези които са го проектирали. Другото заради което съм почти убеден, че съм прав е, че на ТД100 има "авансаторен" клапан, който определя началото на впръскване на гориво, съответно и момента в който спира подаване на гориво към дюзите, като по този начин определя "порцията" необходима в дадения момент. За да се случи това, трябва в ЕКУ да постъпва информация колко въздух влиза в цилиндрите. Ако няма дебитомер, как аджеба ще се управлява този процес ???
                        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                        Коментар


                          #13
                          Разсъжденията на един папагал:Параметрите за следене на ТД100.Та се чуди папагала, щом като помпата е механична, кое аджеба следи параметрите на дебитомера ?
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #14
                            avent написа:
                            Преди време питах и ми казаха така: Дебитомера при ТД 100 не влияе на колата при затапен ЕГР. Но на мен не ми се вярва . колата ми предрапва и се ускорява когато си иска. Помпата нетече и няма въздух. Умна дюза сменена. Както карама на втора и изведнаж все едно прекарва мизерия и се изтрелва напред и после забие нос.
                            Според мен това изстрелване се получава от скъсана мембрана на турбокоректора на ГНП.
                            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                            Коментар


                              #15
                              Тя е ОК, НОВА Е. Като извадя маркуча от колекторната тръба и няма мокро нафтица. Ако ми е заминал датчика на коляновия вал и от време на време ми сработва? Като получа това изстрелване оборотите са към 1000 и двигателя работи много пъргаво/динамичен и става по безшумен. след като смених умната дюза има промяна в него но не това което трябва
                              Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                              харчи: DOSTA

                              Коментар

                              Working...
                              X