Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не пали и тва е Мареа ТД 100 ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз няма да правя коментари,но наистина за сваляне на помпата не се пипа турбото !!!Има написано във форума пре достатъчно за това кое как се прави,така че успех ти желая.Вече не смея да се обадя тук от както получи обвинение че само съм се предлагал тук!Успех!

    Коментар


      #17
      specialista написа:
      Аз няма да правя коментари,но наистина за сваляне на помпата не се пипа турбото !!!
      Не знам на този двигател къде точно е помпата и турбината, но на човека може да му пречи и затова да е решил да свали турбината.Лично аз предпочитам да сваля още 2-3 неща вместо да си издера ръцете и да псувам.Сега ако трябва да се смени крушка на заден десен стоп и човека иска и да махне преден ляв мигач си е друга работа

      Коментар


        #18
        Не се сваля турбината за да се свали помпата !!! Просто свалянето на помпата е много шибано.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #19


          Е аз разреших проблема...оказаха се 2 изгорели подгревни свещи :D .....та сложих оригиналните ...поне са немски на БЕРУ..по 25 лв. парчето...има и по ефтини, но ми се струва, че беруто са се доказали .....и някакъв датчик на педала на газта трябвало да се смени...( светва лампата за дюзите , но после угасва) но маисторчето каза, че те тогава се сваляло ГНП че бил на нея тоя датчик и бил отдолу та било шибано , но за сега да не го пипам :D и смятам че съм минал сезонното обслужване за зимата А за цлялата работа 85 лева и + диагностиката преди това още 35 = 120лв. ами какво да се прави ...ако се пробвах да сменя тези подгревни свещи сам ....незнам дали щях д асе справя на ши...но място ми се струват П.С По отношение на това, че Специалиста се предлагал ..аз лично НЕ съм забелязал такова нещо, А и мисля че няма нищо лошо в това човек да каже мога да направя това и това и ще ти струва толкова ..смятам го даже за предимство отколкото да търсиш да се луташ и така. Не е лошо в такъв случай да се направи една таблица с проверени майстори (каквито са според мен специалиста и момчетата от Ямбол) по този начин ще се улесни търсенето на майстори по региони и ще се спести много нерви и лутане.Това са лично мои мнения и са написани единствено и само с цел улеснение на хората от форума и на тези който влизат в него за да търсят помощ . Ако има такъв списък , МОЛЯ да ме извините ..... :D
          "НИКОГА НЕ ОТРИЧАЙ ЛЕГЕНДИТЕ , КОЙТО СЕ НОСЯТ ЗА ТЕБ"
          ПАОЛО КУЕЛЬО

          Коментар


            #20
            Dido_Lyubenov написа:
            Не се сваля турбината за да се свали помпата !!! Просто свалянето на помпата е много шибано.
            Абе и аз когато за първи път тръгнах да вадя тази помпа видях зор,сега след многото свалени и каченисмея да твърдя мога да го направя със завързани очи.Човек се учи и опита си казва думата колкото и нескромно да звучи.Поздрави!

            Коментар


              #21
              Re:

              p_dzatara написа:
              Е аз разреших проблема...оказаха се 2 изгорели подгревни свещи :D .....та сложих оригиналните ...поне са немски на БЕРУ..по 25 лв. парчето...има и по ефтини, но ми се струва, че беруто са се доказали .....и някакъв датчик на педала на газта трябвало да се смени...( светва лампата за дюзите , но после угасва) но маисторчето каза, че те тогава се сваляло ГНП че бил на нея тоя датчик и бил отдолу та било шибано , но за сега да не го пипам :D и смятам че съм минал сезонното обслужване за зимата А за цлялата работа 85 лева и + диагностиката преди това още 35 = 120лв. ами какво да се прави ...ако се пробвах да сменя тези подгревни свещи сам ....незнам дали щях д асе справя на ши...но място ми се струват П.С По отношение на това, че Специалиста се предлагал ..аз лично НЕ съм забелязал такова нещо, А и мисля че няма нищо лошо в това човек да каже мога да направя това и това и ще ти струва толкова ..смятам го даже за предимство отколкото да търсиш да се луташ и така. Не е лошо в такъв случай да се направи една таблица с проверени майстори (каквито са според мен специалиста и момчетата от Ямбол) по този начин ще се улесни търсенето на майстори по региони и ще се спести много нерви и лутане.Това са лично мои мнения и са написани единствено и само с цел улеснение на хората от форума и на тези който влизат в него за да търсят помощ . Ако има такъв списък , МОЛЯ да ме извините ..... :D
              Приятелю,на тази помпа няма датчик от долу!!!Датчика за положение на газта е отгоре на помпата!!!Като свалиш декоративния капак на мотора и погледнеш помпата,най-отгоре на нея има един черен на цвят датчик хванат с две малки болчета.Настройката на датчика се прави на компютър за да се подбере правилната му позиция.Не бързай те да сваляте помпата без да е доказано че е неизбежно.В момента има при мен една Брава с 1.9Д мотора.Да си призная до сега не бях правил точно от този модел,може би защото са по-редки.Колата е със стария мотор от Типо/Темпра без турбо и с Лукас помпа.Текнала помпата,почнало се ходене по майстори и според клиента всички твърдели че тези помпи не се ремонтират и му продали съответно помпа втора ръка.От тук почват и проблемите на човека.Колата пали много трудно и работи ужасно.От първата проверка която направих установих че ремъка поне е зацепен както трябва.Компресията е допустимите граници,подгрева и дюзите работят.Остава проблема да е в помпата(новата стара)/И какво правим сега,оригиналната му помпа е останала при майсторите и не се знае дали ще се намери,човека си плаща като поп а колата не върви.Това го казвам да го знаят всички че тези помпи се ремонтират успешно и с гаранция.Има много хора които го могат.Не слушайте разни самозванци дето казват че не подлежат на ремонт(те гледат да си продадат стоката).Вярно е че струва пари,но в този случай ще е двойно както и в много други такива.Даже и не знам тази помпа която ще извадя утре дали изобщо е такава каквато трябва!Поздрави!

              Коментар


                #22
                Това значи ли , че няма да ми вземат много за да го отремонтират/настроят при положение , че се намира на по- удобно място, а не както ми казаха отдолу на кофти място. Притеснявам се , че започна да ми светва все по - често индикатора за дюзите и се чудя дали да предприемам отремонтирване то няма да е този месец, че много се поохарчихме, но ще трябва. А и още нещо ..абе защо ми държи 1000 оборота при свободен ход ..мога ли да ги понамаля малко, че вчера я засякох ..и за 116 км. градско ми глъдна 9.700 близо 10 литра ...и ми се струва много как мислите ?
                "НИКОГА НЕ ОТРИЧАЙ ЛЕГЕНДИТЕ , КОЙТО СЕ НОСЯТ ЗА ТЕБ"
                ПАОЛО КУЕЛЬО

                Коментар


                  #23
                  p_dzatara написа:
                  Това значи ли , че няма да ми вземат много за да го отремонтират/настроят при положение , че се намира на по- удобно място, а не както ми казаха отдолу на кофти място. Притеснявам се , че започна да ми светва все по - често индикатора за дюзите и се чудя дали да предприемам отремонтирване то няма да е този месец, че много се поохарчихме, но ще трябва. А и още нещо ..абе защо ми държи 1000 оборота при свободен ход ..мога ли да ги понамаля малко, че вчера я засякох ..и за 116 км. градско ми глъдна 9.700 близо 10 литра ...и ми се струва много как мислите ?
                  Нали ти казах че се настройва на компютър! Същото е и с оборотите!Закачаш си я на компютъра настройваш си педала и оборотите,всичко се вижда с точност до 1 оборот, а не по обортомера :D Големия разход едва ли е от това че оборотите ти на празен ход са 1000,освен ако не висиш с часове по задръствания и пак раликата не е голяма.Успех!

                  Коментар


                    #24
                    specialista написа:
                    Dido_Lyubenov написа:
                    Не се сваля турбината за да се свали помпата !!! Просто свалянето на помпата е много шибано.
                    Абе и аз когато за първи път тръгнах да вадя тази помпа видях зор,сега след многото свалени и каченисмея да твърдя мога да го направя със завързани очи.Човек се учи и опита си казва думата колкото и нескромно да звучи.Поздрави!
                    :D Винаги е така. Като правиш нещо често, му хващаш цаката. Ама тези дето незнаят как по-добре да не пипат , а "шибано" ще ги разубеди по-добре от "не пипай"
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #25
                      Щом като ден пали два не ще не се чуди а помпа поправи. Това си е ясно , що се отнася за сваляне и качване на помпата супер бързо се сваля и качва. Лесно е.
                      Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
                      харчи: DOSTA

                      Коментар


                        #26
                        avent написа:
                        Щом като ден пали два не ще не се чуди а помпа поправи. Това си е ясно , що се отнася за сваляне и качване на помпата супер бързо се сваля и качва. Лесно е.
                        А бе ти където не те сеят там никнеш.Ще ти скъсам ушите.Преди малко видях в друга тема че пак се занимаваш и говориш глупости.Няма ли да ми дойдеш на гости най сетне????

                        Коментар


                          #27
                          specialista написа:
                          avent написа:
                          Щом като ден пали два не ще не се чуди а помпа поправи. Това си е ясно , що се отнася за сваляне и качване на помпата супер бързо се сваля и качва. Лесно е.
                          А бе ти където не те сеят там никнеш.Ще ти скъсам ушите.Преди малко видях в друга тема че пак се занимаваш и говориш глупости.Няма ли да ми дойдеш на гости най сетне????
                          Не знам той -avent, дали ще идва, но аз съм решил да идвам .
                          FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V

                          Коментар

                          Working...
                          X