Върти на място не пали,тръпна ли я с въже на 1 метър пали. Що е то?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не пали и тва е Мареа ТД 100 ?
Collapse
X
-
Re: Не пали и тва е Мареа ТД 100 ?
Нищо не сме правили по колата. 1 седмица не я карам 2 седмици я карам така близо 5-6 месеца..specialista написа:По добре опиши какво сте правили по колата с подробности за да те насочим на какво да обърнеш внимание!EcskaE написа:Върти на място не пали,тръпна ли я с въже на 1 метър пали. Що е то?Fiat Marea 1.9 TD 100 EXL 97
Fiat Punto 1.1 AGU 55s 97
Коментар
-
Добре тогава аз ще изредя няколко неща които могат да причинят подобно поведение:1.Лош акумулатор или неизправен стартер2.Изгорели подгревни свещи или друг проблем в подгрева(не си писал когато е топла пали ли или положението е същото)3.Проблем в зацепването и центровката4.Проблем в помпата.(когато въртиш за да запали пушек изкарвали от ауспуха?)5.Ниска компресия.Като заключение ако не отстраниш скоро проблема после ще се бръкнеш в джоба и за акумулатор и за стартер.Много е важно да се открие причината,а дали ще решиш да я правиш зависи от левовата равностойност на проблема.Ако не откриеш кой да ти реши проблема,обади се!Успех!
Коментар
-
Благодаря!!! Утре ще пиша кво е ?5.Кво да и стане на тая компресия..4.Без коментар. $ 3.Центровката не ми се вярва.2........преди 3 години ги сменях.........1.Акумолатора едвам изкарах зимата ама палеше от ряз...Благодаря за сега......130 км. малко си ми далече иначе идвам веднага!!!! В Кърджали няма много добри разбирачи (майстори)..!specialista написа:Добре тогава аз ще изредя няколко неща които могат да причинят подобно поведение:1.Лош акумулатор или неизправен стартер2.Изгорели подгревни свещи или друг проблем в подгрева(не си писал когато е топла пали ли или положението е същото)3.Проблем в зацепването и центровката4.Проблем в помпата.(когато въртиш за да запали пушек изкарвали от ауспуха?)5.Ниска компресия.Като заключение ако не отстраниш скоро проблема после ще се бръкнеш в джоба и за акумулатор и за стартер.Много е важно да се открие причината,а дали ще решиш да я правиш зависи от левовата равностойност на проблема.Ако не откриеш кой да ти реши проблема,обади се!Успех!Fiat Marea 1.9 TD 100 EXL 97
Fiat Punto 1.1 AGU 55s 97
Коментар
-
ако прави отзад голям бял пушек - смуче въздух от гнп най-вероятно. някое уплътнение на помпата. това при условие, че като я дръпнеш сутринта - после цял ден пали, и чак на другата сутрин - ядец. иначе сигурно центровка, както казва колегата. при всички случаи си за сервиз, освен ако не можеш сам да си провериш поне зацепването.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
Авансатора го сменях преди 2 години не течеМерси все пакslonikon написа:ако прави отзад голям бял пушек - смуче въздух от гнп най-вероятно. някое уплътнение на помпата. това при условие, че като я дръпнеш сутринта - после цял ден пали, и чак на другата сутрин - ядец. иначе сигурно центровка, както казва колегата. при всички случаи си за сервиз, освен ако не можеш сам да си провериш поне зацепването.Fiat Marea 1.9 TD 100 EXL 97
Fiat Punto 1.1 AGU 55s 97
Коментар
-
От въртене до въртене на акумулатор има голяма разлика.Пробвай с изправен акумулатор от някой приятел.EcskaE написа:Благодаря!!! Утре ще пиша кво е ?5.Кво да и стане на тая компресия..4.Без коментар. $ 3.Центровката не ми се вярва.2........преди 3 години ги сменях.........1.Акумолатора едвам изкарах зимата ама палеше от ряз...Благодаря за сега......130 км. малко си ми далече иначе идвам веднага!!!! В Кърджали няма много добри разбирачи (майстори)..!specialista написа:Добре тогава аз ще изредя няколко неща които могат да причинят подобно поведение:1.Лош акумулатор или неизправен стартер2.Изгорели подгревни свещи или друг проблем в подгрева(не си писал когато е топла пали ли или положението е същото)3.Проблем в зацепването и центровката4.Проблем в помпата.(когато въртиш за да запали пушек изкарвали от ауспуха?)5.Ниска компресия.Като заключение ако не отстраниш скоро проблема после ще се бръкнеш в джоба и за акумулатор и за стартер.Много е важно да се открие причината,а дали ще решиш да я правиш зависи от левовата равностойност на проблема.Ако не откриеш кой да ти реши проблема,обади се!Успех!Фиат марея уикенд 1.9ТД100
"Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"
Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!
Коментар
-
е нема що ..и на мен ми се появи същия проблем ..от вчера ( 03.09.2011) и сега отпуската ще отиде да го оправям , че като чета не е за пренебрегване това. Започна да пали трудно , но от известно време ми светваше лампата за подгрева....но спираше след като тръгна и позагрее и накрая спря въобще ...и както всеки "заможен " българин си викам браво ..малко спестихме
но май само се е влошило ...та дано да е от погрева..че ако е от ГНП ( въпреки , че не ми се вярва защото не припушва при запалване поне не повече от нормално де , но знае ли човек ) ..ще ми се приреве
Та ако разбера от какво е ще пиша ...или направо у Ямбол при момчетата ( колко са 100 км. )
ако работят по тия дни де
"НИКОГА НЕ ОТРИЧАЙ ЛЕГЕНДИТЕ , КОЙТО СЕ НОСЯТ ЗА ТЕБ"
ПАОЛО КУЕЛЬО
Коментар
-
Точно помпата ще излезе,бащами е закарал при некав майстор и той казал капело нафта от помпата някаде сменяли се гумичките и готово,обаче сваляло се турбото ...т.н. Възможно ли е да е от там???? Според вас колко ще ми легне ако е от това?p_dzatara написа:е нема що ..и на мен ми се появи същия проблем ..от вчера ( 03.09.2011) и сега отпуската ще отиде да го оправям , че като чета не е за пренебрегване това. Започна да пали трудно , но от известно време ми светваше лампата за подгрева....но спираше след като тръгна и позагрее и накрая спря въобще ...и както всеки "заможен " българин си викам браво ..малко спестихме
но май само се е влошило ...та дано да е от погрева..че ако е от ГНП ( въпреки , че не ми се вярва защото не припушва при запалване поне не повече от нормално де , но знае ли човек ) ..ще ми се приреве
Та ако разбера от какво е ще пиша ...или направо у Ямбол при момчетата ( колко са 100 км. )
ако работят по тия дни де
Fiat Marea 1.9 TD 100 EXL 97
Fiat Punto 1.1 AGU 55s 97
Коментар
-
Аз ли не съм на ясно или тоя "майстор" не е.Но турбото и ГНП-то нямат нищо общо,работят независимо,едно от друго.А ако капе от помпата,може да е от авансаторния клапан,има тема как се отремонтира.Но би ли уточнил,от къде точно капе,от самата помпа или от клапана,за да може колегите които разбират,да ти кажат какво,как,къде и колко струва.EcskaE написа:Точно помпата ще излезе,бащами е закарал при некав майстор и той казал капело нафта от помпата някаде сменяли се гумичките и готово,обаче сваляло се турбото ...т.н. Възможно ли е да е от там???? Според вас колко ще ми легне ако е от това?Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Някъде по помпата гледал с огледало, че капело......некви кръгли оплатнения.....не палила защото некачвало нафта,и като изкапе не пали...kal0yanch40 написа:Аз ли не съм на ясно или тоя "майстор" не е.Но турбото и ГНП-то нямат нищо общо,работят независимо,едно от друго.А ако капе от помпата,може да е от авансаторния клапан,има тема как се отремонтира.Но би ли уточнил,от къде точно капе,от самата помпа или от клапана,за да може колегите които разбират,да ти кажат какво,как,къде и колко струва.EcskaE написа:Точно помпата ще излезе,бащами е закарал при некав майстор и той казал капело нафта от помпата някаде сменяли се гумичките и готово,обаче сваляло се турбото ...т.н. Възможно ли е да е от там???? Според вас колко ще ми легне ако е от това?Fiat Marea 1.9 TD 100 EXL 97
Fiat Punto 1.1 AGU 55s 97
Коментар
-
Една забележка : помпата и турбото имат нещо общо - помпата има мембрана, която следи налягането от турбото и коригира горивната смесkal0yanch40 написа:Аз ли не съм на ясно или тоя "майстор" не е.Но турбото и ГНП-то нямат нищо общо,работят независимо,едно от друго.А ако капе от помпата,може да е от авансаторния клапан,има тема как се отремонтира.Но би ли уточнил,от къде точно капе,от самата помпа или от клапана,за да може колегите които разбират,да ти кажат какво,как,къде и колко струва.EcskaE написа:Точно помпата ще излезе,бащами е закарал при некав майстор и той казал капело нафта от помпата някаде сменяли се гумичките и готово,обаче сваляло се турбото ...т.н. Възможно ли е да е от там???? Според вас колко ще ми легне ако е от това?
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар