Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не пали и тва е Мареа ТД 100 ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не пали и тва е Мареа ТД 100 ?

    Върти на място не пали,тръпна ли я с въже на 1 метър пали. Що е то?
    Fiat Marea 1.9 TD 100 EXL 97
    Fiat Punto 1.1 AGU 55s 97

    #2
    Re: Не пали и тва е Мареа ТД 100 ?

    EcskaE написа:
    Върти на място не пали,тръпна ли я с въже на 1 метър пали. Що е то?
    По добре опиши какво сте правили по колата с подробности за да те насочим на какво да обърнеш внимание!

    Коментар


      #3
      Re: Не пали и тва е Мареа ТД 100 ?

      specialista написа:
      EcskaE написа:
      Върти на място не пали,тръпна ли я с въже на 1 метър пали. Що е то?
      По добре опиши какво сте правили по колата с подробности за да те насочим на какво да обърнеш внимание!
      Нищо не сме правили по колата. 1 седмица не я карам 2 седмици я карам така близо 5-6 месеца..
      Fiat Marea 1.9 TD 100 EXL 97
      Fiat Punto 1.1 AGU 55s 97

      Коментар


        #4
        Добре тогава аз ще изредя няколко неща които могат да причинят подобно поведение:1.Лош акумулатор или неизправен стартер2.Изгорели подгревни свещи или друг проблем в подгрева(не си писал когато е топла пали ли или положението е същото)3.Проблем в зацепването и центровката4.Проблем в помпата.(когато въртиш за да запали пушек изкарвали от ауспуха?)5.Ниска компресия.Като заключение ако не отстраниш скоро проблема после ще се бръкнеш в джоба и за акумулатор и за стартер.Много е важно да се открие причината,а дали ще решиш да я правиш зависи от левовата равностойност на проблема.Ако не откриеш кой да ти реши проблема,обади се!Успех!

        Коментар


          #5
          specialista написа:
          Добре тогава аз ще изредя няколко неща които могат да причинят подобно поведение:1.Лош акумулатор или неизправен стартер2.Изгорели подгревни свещи или друг проблем в подгрева(не си писал когато е топла пали ли или положението е същото)3.Проблем в зацепването и центровката4.Проблем в помпата.(когато въртиш за да запали пушек изкарвали от ауспуха?)5.Ниска компресия.Като заключение ако не отстраниш скоро проблема после ще се бръкнеш в джоба и за акумулатор и за стартер.Много е важно да се открие причината,а дали ще решиш да я правиш зависи от левовата равностойност на проблема.Ако не откриеш кой да ти реши проблема,обади се!Успех!
          Благодаря!!! Утре ще пиша кво е ?5.Кво да и стане на тая компресия..4.Без коментар. $ 3.Центровката не ми се вярва.2........преди 3 години ги сменях.........1.Акумолатора едвам изкарах зимата ама палеше от ряз...Благодаря за сега......130 км. малко си ми далече иначе идвам веднага!!!! В Кърджали няма много добри разбирачи (майстори)..!
          Fiat Marea 1.9 TD 100 EXL 97
          Fiat Punto 1.1 AGU 55s 97

          Коментар


            #6
            ако прави отзад голям бял пушек - смуче въздух от гнп най-вероятно. някое уплътнение на помпата. това при условие, че като я дръпнеш сутринта - после цял ден пали, и чак на другата сутрин - ядец. иначе сигурно центровка, както казва колегата. при всички случаи си за сервиз, освен ако не можеш сам да си провериш поне зацепването.
            браво 1,6/90 - 09 г.

            Коментар


              #7
              slonikon написа:
              ако прави отзад голям бял пушек - смуче въздух от гнп най-вероятно. някое уплътнение на помпата. това при условие, че като я дръпнеш сутринта - после цял ден пали, и чак на другата сутрин - ядец. иначе сигурно центровка, както казва колегата. при всички случаи си за сервиз, освен ако не можеш сам да си провериш поне зацепването.
              Авансатора го сменях преди 2 години не течеМерси все пак
              Fiat Marea 1.9 TD 100 EXL 97
              Fiat Punto 1.1 AGU 55s 97

              Коментар


                #8
                EcskaE написа:
                specialista написа:
                Добре тогава аз ще изредя няколко неща които могат да причинят подобно поведение:1.Лош акумулатор или неизправен стартер2.Изгорели подгревни свещи или друг проблем в подгрева(не си писал когато е топла пали ли или положението е същото)3.Проблем в зацепването и центровката4.Проблем в помпата.(когато въртиш за да запали пушек изкарвали от ауспуха?)5.Ниска компресия.Като заключение ако не отстраниш скоро проблема после ще се бръкнеш в джоба и за акумулатор и за стартер.Много е важно да се открие причината,а дали ще решиш да я правиш зависи от левовата равностойност на проблема.Ако не откриеш кой да ти реши проблема,обади се!Успех!
                Благодаря!!! Утре ще пиша кво е ?5.Кво да и стане на тая компресия..4.Без коментар. $ 3.Центровката не ми се вярва.2........преди 3 години ги сменях.........1.Акумолатора едвам изкарах зимата ама палеше от ряз...Благодаря за сега......130 км. малко си ми далече иначе идвам веднага!!!! В Кърджали няма много добри разбирачи (майстори)..!
                От въртене до въртене на акумулатор има голяма разлика.Пробвай с изправен акумулатор от някой приятел.
                Фиат марея уикенд 1.9ТД100

                "Доброто винаги побеждава злото.Така че, който победи,той е добрият!"

                Бат Бойко победи...но се оказа,че не е добрият!!

                Коментар


                  #9
                  Тва кво е вече....Днеска сутринта без проблем запали....после към 18.00 пак от ряз запали ( между другото днес карам с Червения ключ ) незнам дал и има връзка....
                  Fiat Marea 1.9 TD 100 EXL 97
                  Fiat Punto 1.1 AGU 55s 97

                  Коментар


                    #10
                    Кажи ми когато не иска да пали отзад пуши ли и какъв цвят?Това с ключа ,ако не го разпознава няма да го разпознае и на бутане :D :D :D Почвай проверките които съм ти написал и сподели какво е установено!Успех!

                    Коментар


                      #11
                      е нема що ..и на мен ми се появи същия проблем ..от вчера ( 03.09.2011) и сега отпуската ще отиде да го оправям , че като чета не е за пренебрегване това. Започна да пали трудно , но от известно време ми светваше лампата за подгрева....но спираше след като тръгна и позагрее и накрая спря въобще ...и както всеки "заможен " българин си викам браво ..малко спестихме но май само се е влошило ...та дано да е от погрева..че ако е от ГНП ( въпреки , че не ми се вярва защото не припушва при запалване поне не повече от нормално де , но знае ли човек ) ..ще ми се приреве Та ако разбера от какво е ще пиша ...или направо у Ямбол при момчетата ( колко са 100 км. ) ако работят по тия дни де
                      "НИКОГА НЕ ОТРИЧАЙ ЛЕГЕНДИТЕ , КОЙТО СЕ НОСЯТ ЗА ТЕБ"
                      ПАОЛО КУЕЛЬО

                      Коментар


                        #12
                        p_dzatara написа:
                        е нема що ..и на мен ми се появи същия проблем ..от вчера ( 03.09.2011) и сега отпуската ще отиде да го оправям , че като чета не е за пренебрегване това. Започна да пали трудно , но от известно време ми светваше лампата за подгрева....но спираше след като тръгна и позагрее и накрая спря въобще ...и както всеки "заможен " българин си викам браво ..малко спестихме но май само се е влошило ...та дано да е от погрева..че ако е от ГНП ( въпреки , че не ми се вярва защото не припушва при запалване поне не повече от нормално де , но знае ли човек ) ..ще ми се приреве Та ако разбера от какво е ще пиша ...или направо у Ямбол при момчетата ( колко са 100 км. ) ако работят по тия дни де
                        Точно помпата ще излезе,бащами е закарал при некав майстор и той казал капело нафта от помпата някаде сменяли се гумичките и готово,обаче сваляло се турбото ...т.н. Възможно ли е да е от там???? Според вас колко ще ми легне ако е от това?
                        Fiat Marea 1.9 TD 100 EXL 97
                        Fiat Punto 1.1 AGU 55s 97

                        Коментар


                          #13
                          EcskaE написа:
                          Точно помпата ще излезе,бащами е закарал при некав майстор и той казал капело нафта от помпата някаде сменяли се гумичките и готово,обаче сваляло се турбото ...т.н. Възможно ли е да е от там???? Според вас колко ще ми легне ако е от това?
                          Аз ли не съм на ясно или тоя "майстор" не е.Но турбото и ГНП-то нямат нищо общо,работят независимо,едно от друго.А ако капе от помпата,може да е от авансаторния клапан,има тема как се отремонтира.Но би ли уточнил,от къде точно капе,от самата помпа или от клапана,за да може колегите които разбират,да ти кажат какво,как,къде и колко струва.
                          Fiat Punto`04 1.2 60hp.
                          Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
                          ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.

                          Коментар


                            #14
                            kal0yanch40 написа:
                            EcskaE написа:
                            Точно помпата ще излезе,бащами е закарал при некав майстор и той казал капело нафта от помпата някаде сменяли се гумичките и готово,обаче сваляло се турбото ...т.н. Възможно ли е да е от там???? Според вас колко ще ми легне ако е от това?
                            Аз ли не съм на ясно или тоя "майстор" не е.Но турбото и ГНП-то нямат нищо общо,работят независимо,едно от друго.А ако капе от помпата,може да е от авансаторния клапан,има тема как се отремонтира.Но би ли уточнил,от къде точно капе,от самата помпа или от клапана,за да може колегите които разбират,да ти кажат какво,как,къде и колко струва.
                            Някъде по помпата гледал с огледало, че капело......некви кръгли оплатнения.....не палила защото некачвало нафта,и като изкапе не пали...
                            Fiat Marea 1.9 TD 100 EXL 97
                            Fiat Punto 1.1 AGU 55s 97

                            Коментар


                              #15
                              kal0yanch40 написа:
                              EcskaE написа:
                              Точно помпата ще излезе,бащами е закарал при некав майстор и той казал капело нафта от помпата някаде сменяли се гумичките и готово,обаче сваляло се турбото ...т.н. Възможно ли е да е от там???? Според вас колко ще ми легне ако е от това?
                              Аз ли не съм на ясно или тоя "майстор" не е.Но турбото и ГНП-то нямат нищо общо,работят независимо,едно от друго.А ако капе от помпата,може да е от авансаторния клапан,има тема как се отремонтира.Но би ли уточнил,от къде точно капе,от самата помпа или от клапана,за да може колегите които разбират,да ти кажат какво,как,къде и колко струва.
                              Една забележка : помпата и турбото имат нещо общо - помпата има мембрана, която следи налягането от турбото и коригира горивната смес
                              Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                              Коментар

                              Working...
                              X