Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bravo 1.9 JTD 105 разминаване колянов/распределителен вал???

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Bravo 1.9 JTD 105 разминаване колянов/распределителен вал???

    Малко предистория. Преди 1 час един колега ме помоли да ида с него на диагностика при някакъв негов маистор да сравни дебитомерите на мойта и неговата какви стоиности дават че неговия маи не работил правилно. Съгласих се аз,закачи колата на компа и останах изненадан. Първо ми каза че ЕГР-а правел проблеми после ми каза че някакъв ключ на съеденитела правел проблеми и накрая за гарнитура ми сервира "Двата вала на колата се разминават. Не е зацепена както трява!" И сега въпросите. Този ЕГР го отдавам на мрасотията която е вътре че за това не работи. Какъв е тоя ключ на съеденитела? Каза ми че бил някаде над педала отгоре? Но най-много ме притеснява това зацепване на ремака. Знам че е възможно но не трябва ли да има нещо съществено в поведението на колата(да не върви,да гори,трудно да пали и т.н.) защото си върви мн добре. Не збижа муцуната,дърпа доволно и гори малко 5.5/100 смесен разход. Двигатела работи мн тихо и няма шумове нито лампи по таблото да светят. Трябва ли да се притеснявам защото тоя ме фарли в девета глуха
    Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105hp

    #2
    Грешката за ЕГР вече я има сигурно при 90% от JTD-тата в този форум. Ако не е затапен най-добре му сложи пластинката. Грешката не пречи при този двигател.За машинката съединителя има тема.Грешката за зацепването изтрихте ли я и след това появи ли се пак? Възможно е да е от стара повреда. Ако колата работи добре не виждам смисъл да се притесняваш.
    Fiat - Stilo 1.9 JTD

    Коментар


      #3
      Тази грешка при мен се появяваше малко преди да се предаде датчика на запалването, монтиран до маховика.

      Коментар


        #4
        До 2 зъба разминаване на коляновият вал двигателят си работи поне видимо съвсем нормално. Разлика се усеща над 2000 оборота, просто във високите обороти не върви.Проверката на ремъка можеш да я направиш или с чисто нов ремък или със специален инструмент за фиксиране на коляновият вал - планка.
        Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
        Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

        Коментар


          #5
          Няма ли някой колега тука от Пловдив да я закачи да изчисти грешките да видим дали пак ще се появи защото тоя майстор гаранция неги махна. Плащам си за труда не е проблем просто на някой съфорумец ще имам повече доверие. Друго което ми идва на ум е дали тази грешка може да стои от доста дълго време. Колата несъм и сменял ремака поради причината че я взех от познат човек от италия и там той си я е потдържал в сервис на Фиат в Римини. Ако тогава при смяната неса я зацепили и има грешка а в последстие са я оправили бес да махнат грешката и тя още да стои. Защото колата си върви и в ниските и в високите обороти
          Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105hp

          Коментар


            #6
            Аз мога да ти я изчистя.

            Коментар


              #7
              Ами след някой ден ще ти драсна Л.С. да се разберем кога на теб ще ти е удобно и да несам и аз на работа че давам и нощни. Сигурно ще е началото на другата седмица че сега сам пред заплата и положението е тежко
              Fiat Bravo GT 1.9 JTD 105hp

              Коментар


                #8
                David-Off написа:
                Ами след някой ден ще ти драсна Л.С. да се разберем кога на теб ще ти е удобно и да несам и аз на работа че давам и нощни. Сигурно ще е началото на другата седмица че сега сам пред заплата и положението е тежко
                Когато решиш. Пари не искам.

                Коментар


                  #9
                  ilko-gd написа:
                  До 2 зъба разминаване на коляновият вал двигателят си работи поне видимо съвсем нормално. Разлика се усеща над 2000 оборота, просто във високите обороти не върви.Проверката на ремъка можеш да я направиш или с чисто нов ремък или със специален инструмент за фиксиране на коляновият вал - планка.
                  Един зъб назад на коляновият вал и двигателя при 90% от паленията и гасенията палеше много твърдо. Направо се разтриса всичко, някой път когато возя някой и паля ме е срам как пали либрата Онзи ден като свалях ремъка..... го зацепих както си трябва и сега тресенето...... ги няма. Пали и гасне толкова мазно, че направо ми е кеф да я паля :D Или първият път когато ми сменяха ремъка не са я зацепили правилно или просто от Италия си е била зацепена грешно и до преди няколко дни се зацепваше по белезите от маркера. Така, че зъб два си е от голямо значение

                  Коментар

                  Working...
                  X