Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Някой с 1,9 ТД да е махал катализатора?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    аз имам генерация на ф76 само с средно гърне и без катализатор разликата е огромна колата върви като луда
    Stilo

    Коментар


      #32
      Ако ти е скапано горенето ще се запуши и катализатора. Когато имаш правилно изгаряне в цилиндрите, сажди почти не се образуват. Като нямаш излишък на сажди няма да се запуши катализатора. Естествено е да има положителен ефект, ако разкараш запушен катализатор, но на негово място трябва да се постави гърне, което оказва същото съпротивлвние на изгорелите газове, каквото и един нов катализатор. Колегата Ви го каза, и аз го казах, ама неисе, има големи разбирачи тук и аз се прекланям пред невежеството.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #33
        Dido_Lyubenov написа:
        Катализатора оказва определено съпротивление на изгорелите газове. Всяка промяна в съпротивлението на изпускателната система, оказва отрицателен ефект върху работата на ДВГ. Ако го махнеш, трябва да поставиш на негово място гърне което да оказва същото съпротивлвние на изгорелите газове, ако искаш да си запазиш ДВГ по-дълго. Но според мен е най добре да сложиш каквото си махнал, т.е. нов катализатор. Естествено, ако твоя е запушен. Всякакви изказвания, че без катализатор върви повече, или пък с ония пръщящи гърнета, се дължат на самовнушения.
        Много си прав Катализатора ако не са му разтопени питите, може да бъде изпран (обезмаслител и обилна струя вода) аз моя си го измих преди 2 години, не, че имаше някъв резултат, но за моя сигурност
        мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

        Коментар


          #34
          На бравата ТД100 и махнахме катализатора преди седмица има няма. Сменихме го с тръба...вървежа определено се подбри...нито пуши повече нито трака повече..просто върви някак по леко...подобен е ефекта и при стилото...преди ден манах и неговия катализатор и съм доволен от резултата макар и не чак толкова осезаем както при бравата... ПС. През катализатора на бавата неможеше да се види нищо...беше си яко задръстен...При стилото се виждаше малко светлинка, но като цяло и той си беше задръстен...все пак е на почти 200к км...
          Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
          BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
          BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

          Коментар


            #35
            На Мареата не съм го махал ,но вчера го демонтирах да го проверя.Резултата беше ,че през него се вижда дветлина по цялата пита която не е нарушена никъде.Колата е най вероятно на около 350000 км.
            Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
            Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

            Коментар


              #36
              Tornado написа:
              На Мареата не съм го махал ,но вчера го демонтирах да го проверя.Резултата беше ,че през него се вижда дветлина по цялата пита която не е нарушена никъде.Колата е най вероятно на около 350000 км.
              Значи тази Марийка е подържана доста след като с тоя пробег се вижда светлина в тунела Браво
              leave something of the happiness you bring

              Коментар


                #37
                Bravo 1.9 JTD написа:
                Tornado написа:
                На Мареата не съм го махал ,но вчера го демонтирах да го проверя.Резултата беше ,че през него се вижда дветлина по цялата пита която не е нарушена никъде.Колата е най вероятно на около 350000 км.
                Значи тази Марийка е подържана доста след като с тоя пробег се вижда светлина в тунела Браво
                На какво базираш това поддържане?Мислех да го мия с обезмаслител и водоструйка ,но засега се въздържам.Лошото е ,че ще го поставям отново защото днес в събота не мога да открия никъде във Велико Търново фирма която се занимава с продажба на метали.
                Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                Коментар


                  #38
                  ами добрата работа на ДВГ е свързана с подръжка, оттам не цапа катализатора поне аз така си мисля за тези километри, освен ако не е свалян често и не е мит...
                  leave something of the happiness you bring

                  Коментар


                    #39
                    Bravo 1.9 JTD написа:
                    ами добрата работа на ДВГ е свързана с подръжка, оттам не цапа катализатора поне аз така си мисля за тези километри, освен ако не е свалян често и не е мит...
                    Нищо по генерацията на колата не е сменяно досега.Няма изгнили гърнета или тръби.Меката връзка и тя е ОК.
                    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                    Коментар


                      #40
                      Сигурно няма и да сменяш, дизела не страда от генерация за разлика от бензина. На 23 годишния ми дизелов форд няма нищо изгнило или сменяно
                      Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                      Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                      Коментар


                        #41
                        cokata_23 написа:
                        Сигурно няма и да сменяш, дизела не страда от генерация за разлика от бензина. На 23 годишния ми дизелов форд няма нищо изгнило или сменяно
                        Знам го това и препоръчвам на който му се наложи да сменя на бензинов автомобил генерация по-добре да си постави от дизелов същия модел.Днес цял ден я юркам колата без катализатор и генерация само на колектори и до меката връзка.Имам чувството ,че двигателя се развърта по-добре.
                        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                        Коментар


                          #42
                          Колеги не е разликата "от какъв" а "на какъв" автомобил ще е генерацията. А ако е на газ дори и по бързо гние заради повечето отделян конденз.
                          ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                          ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                          Коментар


                            #43
                            eh4ev07 написа:
                            Колеги не е разликата "от какъв" а "на какъв" автомобил ще е генерацията. А ако е на газ дори и по бързо гние заради повечето отделян конденз.
                            +1 Точно.
                            Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                            Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                            Коментар


                              #44
                              eh4ev07 написа:
                              Колеги не е разликата "от какъв" а "на какъв" автомобил ще е генерацията. А ако е на газ дори и по бързо гние заради повечето отделян конденз.
                              Доообре нека да поставим нови гърнета на автомобил с газова уредба и на такъв същия ,но от дизелов автомобил втора употреба и тогава да видим резултата кои ще издържат повече.
                              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
                              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

                              Коментар

                              Working...
                              X