Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Някой с 1,9 ТД да е махал катализатора?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Някой с 1,9 ТД да е махал катализатора?

    Някой с ТД100 да е махал катализатора ?? И има ли някакъв ефект върху работата на колата?Незнам ЕВРО колко се води моя двигател , и да си кажа честно незнам дали има катализатор, но ако има съм склонен да го разкарам! Досега съм карал само бензинови коли и винаги при махане на катализатора ефекта е осезаем и то доста! :P Споделете мнения и наблюдения
    Fiat Marea Weekend
    HLX 1,9 TD 100
    1999

    Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

    #2
    Ако е запушен - ще има ефект, ако не е - няма да има усезаема разлика.Нямаш ламбда сонди - махай смело, ако изобщо има каталист.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      тд 100 си има катализатор, и аз съм мислил дали да го махна, защото за толкова години едвали нее задръстен
      Fiat Bravo TD100

      Коментар


        #4
        и аз съм без

        Коментар


          #5
          Аз го махнах преди 3 месеца. разлика във вървежа не усетих, но като че ли взе да пуши повечко.
          НЕ Е ВАЖНО КАКВА Е КОЛАТА, А КОЛКО Е ПРАЗНА ГЛАВАТА!!!

          Коментар


            #6
            и аз нямам катализатор, но така взех колата.ми дибре си върви..

            Коментар


              #7
              Моята след махането пропуши малко повече, появиха се и леки вибрации. За сметка на това, се усеща как върви по леко от преди. Като цяло съм доволен!
              Bravo TD100

              Коментар


                #8
                Аз го маханах преди доста време.Според мен ефекта като вървене е нулев.За това пък пуши мерише повече. Отделно е и по-шумна и има някакви вибрации, които обаче не е сигурно, че са от там. (аз сложих права тръба на неговото мято)
                Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                Коментар


                  #9
                  Катализатора оказва определено съпротивление на изгорелите газове. Всяка промяна в съпротивлението на изпускателната система, оказва отрицателен ефект върху работата на ДВГ. Ако го махнеш, трябва да поставиш на негово място гърне което да оказва същото съпротивлвние на изгорелите газове, ако искаш да си запазиш ДВГ по-дълго. Но според мен е най добре да сложиш каквото си махнал, т.е. нов катализатор. Естествено, ако твоя е запушен. Всякакви изказвания, че без катализатор върви повече, или пък с ония пръщящи гърнета, се дължат на самовнушения.
                  Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                  Коментар


                    #10
                    Едно от основните неща е когато човек се заеме да прави силов тунинг да направи така че мотора лесно да вдиша и да издиша.Не може да вдишаш през устата а да издишаш през носа или обратното.Тази катализатори не са сложени за да ти подобрят работата на мотора.Напротив!Самото им поставяне предизвиква в едни и също мотори незначителен спад на мощността,но за сметка на това отговаря на по високите екологични норми за състава на изгорелите газове.За съжаление след време и у нас ще стане така че няма да можем да минем преглед заради точно тия норми.Поздрави!

                    Коментар


                      #11
                      specialista написа:
                      Едно от основните неща е когато човек се заеме да прави силов тунинг да направи така че мотора лесно да вдиша и да издиша.Не може да вдишаш през устата а да издишаш през носа или обратното.Тази катализатори не са сложени за да ти подобрят работата на мотора.Напротив!Самото им поставяне предизвиква в едни и също мотори незначителен спад на мощността,но за сметка на това отговаря на по високите екологични норми за състава на изгорелите газове.За съжаление след време и у нас ще стане така че няма да можем да минем преглед заради точно тия норми.Поздрави!
                      Понякога на поизносена турбина като и махнеш катализатора и почва да изпуска повече масло отуплътнението на турбината.Налягането което създава катализатора, компенсира тори ефект.
                      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                      FIAT БРАВО 1.2 16v
                      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                      Коментар


                        #12
                        Dido_Lyubenov написа:
                        Катализатора оказва определено съпротивление на изгорелите газове. Всяка промяна в съпротивлението на изпускателната система, оказва отрицателен ефект върху работата на ДВГ. Ако го махнеш, трябва да поставиш на негово място гърне което да оказва същото съпротивлвние на изгорелите газове, ако искаш да си запазиш ДВГ по-дълго. Но според мен е най добре да сложиш каквото си махнал, т.е. нов катализатор. Естествено, ако твоя е запушен. Всякакви изказвания, че без катализатор върви повече, или пък с ония пръщящи гърнета, се дължат на самовнушения.
                        Моите наблюдения са върху бензинов двигател както казах , и след като махнах запушеният катализатор едва ли съм си внушил че колата върви повече...разликата беше повече от усезаема , и във вървенето и в разхода !И щом казваш че всяка промяна във съпротивлението влияе , значи и запушването на катализатора влияе , и да ти кажа предпочитам газовете да излизат с по-малко съпротивление , отколкото с по-голямо от запушването на катализатора....И сега ми отговори кое повече пази двигателя , махнатия катализатор , или запушеният...?
                        Fiat Marea Weekend
                        HLX 1,9 TD 100
                        1999

                        Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

                        Коментар


                          #13
                          Dido_Lyubenov написа:
                          Катализатора оказва определено съпротивление на изгорелите газове. Всяка промяна в съпротивлението на изпускателната система, оказва отрицателен ефект върху работата на ДВГ. Ако го махнеш, трябва да поставиш на негово място гърне което да оказва същото съпротивлвние на изгорелите газове, ако искаш да си запазиш ДВГ по-дълго.
                          Ще обясниш ли защо е така. Аз мога да ти кажа че е точно обратното. По-малкото съпротивление на изпускателната система при турбо колите води до положителен ефект. Отделно от това твърдението че ще си запазиш двигателя по-дълго с катализатор няма никаква логика.За тд не знам как е но за jtd няма осезаема разлика със и без катализатор. Изглежда не оказва кой знае какво съпротивление ако не е запушен. При друг, доста по-нов комън рейл обаче усетихме разлика, така че всяка кола си е различна.
                          FIAT Bravo JTD GT '99

                          Коментар


                            #14
                            И аз мисля точно така , няма как да отпушиш изхода на газовете и да не работи по-добре двигателя , тъй като катализатора е монтиран само и единствено за екология , иначе на негово място щеше да си има нормално гърне!
                            Fiat Marea Weekend
                            HLX 1,9 TD 100
                            1999

                            Някой друг трябва да плати сметката - ние не сме си поръчвали такъв живот.

                            Коментар


                              #15
                              Аз се опитах по обиколен начин да кажа каквото имах да кажа.За щастие има и други които мислят!

                              Коментар

                              Working...
                              X