За това не се бях замислял.Значи единствено по този начин може да се провери датчика, ако не разполага с мултицет примерно. Дали той не подава грешна информация, но ако налягането е наистина ниско заради "механичната" част на дюзата пак няма да запали въпреки че "лъжем" компютъра.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
запалване на браво 1,9 jtd
Collapse
X
-
Така е на практика!Ти и без да го лъжеш той си подава импулси към дюзите ама няма кой да отвори разпръсквачите.Те пък отворят ли колата ще запали веднага.ilko-gd написа:За това не се бях замислял.Значи единствено по този начин може да се провери датчика, ако не разполага с мултицет примерно. Дали той не подава грешна информация, но ако налягането е наистина ниско заради "механичната" част на дюзата пак няма да запали въпреки че "лъжем" компютъра.
Коментар
-
Не мисля, че дюзите работят докато не се достигне дадено налягане в рейла. Ако работят ще се разтоварва налягането и по този начин още по трудно ще се достига налягане на стартер. Точно затова ако изключи датчика няма да е нужно да се достига налягане и дюзите ще работят. Съответно ако запали след това или му е скапан датчика или няма налягане, както казахте по напред.
Коментар
-
Пробвах с изключен датчик на рейла и пак не пали
Разбрах се с моя майстор дизелджия в понеделник да му я издърпам до сервиза да я закача на диагностика!Ако излезе въпросния датчик развален,мога ли да взема 2-ра употреба че нов е много скъпичък
http://axm-auto.com/index2.php?brand...menkl=1&show=1
Fiat Bravo 1.9 JTD GT
Fiat Coupe 2.0 16V ex.
Fiat Ritmo 1.7D 85'' ex.
Коментар
-
Искаш да кажеш че не получават електрически импулс?Когато откачиш датчика как разбира компа да им пусне импулса?Впръскването е за 2 мс. и не би трябвало да е причина за спада на налягането.Всъщност не съм си играл с това да търся имали управление дюзата в този момент,по-важно ми е било да разбера от къде пропуска. Ако някой има осцилоскоп нека си поиграе да разбере имали сигнал към дюзите от самия момент на развъртане или чака да види че има налягане и чак тогава да разреши.Поздрави!chaveto написа:Не мисля, че дюзите работят докато не се достигне дадено налягане в рейла. Ако работят ще се разтоварва налягането и по този начин още по трудно ще се достига налягане на стартер. Точно затова ако изключи датчика няма да е нужно да се достига налягане и дюзите ще работят. Съответно ако запали след това или му е скапан датчика или няма налягане, както казахте по напред.
Коментар
-
Да напиша как оправих паленето,ако може да бъде от полза на някого!Колата не е палила защото до дюзите е отивало много слабо налягане около 30бара вместо 300,след като маистора я закачи за диагностика даде грешка слабо налягане в рейла,което значело или проблем в ГНП или регулатор високо налягане.При мен беше от регулатора който нов е от 265 или 360лв.НЕ КУПУВАЙТЕ ТОЗИ РЕГУЛАТОР ВТОРА УПОТРЕБА,купих първо втора употреба и колата запали няколко пъти,менеше оборотите здраво и на втория ден напълно умря,а мушениците от моргата отказаха да ми върнат парите с обяснението че сигурно проблема ми е друг,а не от въпросния регулатор!!!
Купих нов регулатор Бош и колата заспа
Fiat Bravo 1.9 JTD GT
Fiat Coupe 2.0 16V ex.
Fiat Ritmo 1.7D 85'' ex.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар