Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

запалване на браво 1,9 jtd

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    запалване на браво 1,9 jtd

    здравейте!имам проблем с запалването на фиата!понякога върти и не иска да запали след като преди 1 час да кажем съм запалил без проблем и съм карал!някога с дни нямам никаъв проблем и изведънш може да ми направи номер!правих диагностика казаха датчик на разпределителен вал!подмених го но отново си имам ядове!моля ви за помощ!Благодаря Ви!

    #2
    Re: запалване на браво 1,9 jtd

    vnuce написа:
    здравейте!имам проблем с запалването на фиата!понякога върти и не иска да запали след като преди 1 час да кажем съм запалил без проблем и съм карал!някога с дни нямам никаъв проблем и изведънш може да ми направи номер!правих диагностика казаха датчик на разпределителен вал!подмених го но отново си имам ядове!моля ви за помощ!Благодаря Ви!
    Колега, датчика на коляновия вал прави такива мизерии. С времето става все по- зле и по- зле.
    FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

    Коментар


      #3
      кола

      Да по може долния да е той е за наленето а другия е след него на диагностика може да дава друго
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Абсолютно същия проблем имах. Може би съм единствения, на който колата НЕ палеше когато си поиска. При другите колеги гасне и като поизстине пали.Датчик на коляновия вал. 40 лева е горе - долу. При диагностика грешката за датчик на колянов и разпределителен вал е една и съща.
        04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+

        Коментар


          #5
          Благодаря ви!правих отново диагностика и показа че трябва и другия датчик грешка!Надявам се като подмена и него колата да не ми е вече с характер))))Да си пали когато посика)))

          Коментар


            #6
            vgeorgiev написа:
            Абсолютно същия проблем имах. Може би съм единствения, на който колата НЕ палеше когато си поиска. При другите колеги гасне и като поизстине пали.Датчик на коляновия вал. 40 лева е горе - долу. При диагностика грешката за датчик на колянов и разпределителен вал е една и съща.
            Да. Различно е при всички. При мен датчика умря от раз - в движение, като миг преди това колата придърпа, оправи се за около 1-2 км. и реши да умре на най-гадното място в задръстване - 500 метра преди да ме отнесе у нас. :D
            A17DTС/S
            Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

            Коментар


              #7
              От днес май и аз съм с такъв проблем на браво JTD 105Сестра ми си паркира колата пред блока и на следващия ден вече няма палене.Дали проблема ни е с тези датчици на колянов или разпределителен вал и къде се намират да ги свалям и да търся нови ?Няма какво друго да е и според мен,защото колата си вървеше,обезвъздушена е,няма имобилайзер,фабричния си изгасва,помпата отзад в резервоара си работи,достига нафта до мотора,но не пали.Някой ако има снимка или схема на тези датчици къде се намират ще съм много благодарен.
              Fiat Bravo 1.9 JTD GT
              Fiat Coupe 2.0 16V ex.
              Fiat Ritmo 1.7D 85'' ex.

              Коментар


                #8
                Такам,купих днес нов датчик на коляновия вал сложих го,но колата пак не пали.Трябва ли нещо като адаптация или зануляване на грешките за да запали или да търся проблема другаде ???
                Fiat Bravo 1.9 JTD GT
                Fiat Coupe 2.0 16V ex.
                Fiat Ritmo 1.7D 85'' ex.

                Коментар


                  #9
                  Пробвай инерционния бутон!
                  Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
                  Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

                  Коментар


                    #10
                    Ако говориш за този който е до педалите в ляво който се задейства при катастрофа,то първо с това почнах но пак не пали !
                    Fiat Bravo 1.9 JTD GT
                    Fiat Coupe 2.0 16V ex.
                    Fiat Ritmo 1.7D 85'' ex.

                    Коментар


                      #11
                      Добре де,хубаво четете и питате,обаче защо не слушате?На тези мотори задължително се почва със диагностика.За да не пали причините се свеждат до тези:Няма гориво;Няма налягане в рейката(което е най-често срещаното);липса на сигнал за запалване;забрана за запалване!Ти си на ход,успех!

                      Коментар


                        #12
                        specialista знам че е най добре да се закачи на диагностика,но нямам познат маистор със софтуер за италиански автомобили,а като звъннах на 2 места да питам дали неможе да се направи диагностиката на място и в двата случая ми отказаха.А хич не ми се иска да дърпам колата до другия край на Варна където са маисторите и затова се отитах сам да реша проблема.От нещата които си избройл съм проверил че:-помпата в резервоара работи-няма въздух в системата-отива гориво до рейла или помпата(както се казва)-пробвах с нов датчик за запалване,който е долу на коляновия вал- фабричния имобилайзер като дам на контакт го приема и си изгасваКак да проверя налягането в рейла,като е често срещам проблем.Някакъв датчил ли има и там или ?
                        Fiat Bravo 1.9 JTD GT
                        Fiat Coupe 2.0 16V ex.
                        Fiat Ritmo 1.7D 85'' ex.

                        Коментар


                          #13
                          То в рейла си има датчик обаче ти няма как да видиш какво показва без диагностична апаратура или специални прибори които също нямаш.Можеш да пробваш да я запалиш принудително със спрей и ако и трябва още съвсем малко да достигне налягането си при бързото развъртана от спрея тя ще запали и ще продължи да работи до следващото угасване.От този тест става ясно че налягането в рейла е ниско,а причини за това могат да са ,пропуск от дюзи(има доста изписано как да се провери в домашни условия);пропуск от регулатор или повредена ГНП.Съжалявам че си токова далеч иначе да беше забравил че имаш проблем.Ако искаш сам да си я поддържаш за в бъдеще си купи кабел ,изтегли си програмата и действай!Успех!

                          Коментар


                            #14
                            Можеш да пробваш да изключиш буксата на датчика, който мери налягането в рейла. Намира се на края на тръбата предполагам там мисля че и друг датчик няма. Буксата му е с три кабела.Като я изключиш компютъра няма да знае какво е реалното налягане и според оборотите на мотора предполагам в един момент ще предположи че е достигнато достатъчно високо налягането за да пусне сигнал към дюзите за да запали. Ако тогава запали или е проблемен датчика или от някъде губи налягане както каза specialista, но не чак толкова че да не запалиш с изключеният датчик.Ако успееш така да я запалиш може да я закараш на диагностика.
                            Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                            Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                            Коментар


                              #15
                              ilko-gd написа:
                              Можеш да пробваш да изключиш буксата на датчика, който мери налягането в рейла. Намира се на края на тръбата предполагам там мисля че и друг датчик няма. Буксата му е с три кабела.Като я изключиш компютъра няма да знае какво е реалното налягане и според оборотите на мотора предполагам в един момент ще предположи че е достигнато достатъчно високо налягането за да пусне сигнал към дюзите за да запали. Ако тогава запали или е проблемен датчика или от някъде губи налягане както каза specialista, но не чак толкова че да не запалиш с изключеният датчик.Ако успееш така да я запалиш може да я закараш на диагностика.
                              Мисля че го подвеждаш!Там на това място и на този датчик може по скоро да се опита да премери какво напрежение се връща към компютъра и по неговото показание да се изчисли колко е в същност налягането.Аз обаче няма подобна таблица и не мога да помогна с такива данни.Аз го правя по старомодния начин.Манометър на рейката!По този начин даже съм правил проверка на датчика.Ще ти кажа и защо го подвеждаш.За да има впръскване трябва да има поне 200 бара налягане в рейката,за да може след като се получи електрически сигнал и електромагнита сработи да има кой да повдигне разпръсквача,т.с. нищо ново под слънцето,разпръсквача се повдига от налягането и за да се случи трябва да има такова което да действа на правилното място.Условието е налягане и минималната разлика между две налягания трябва да е около 200 бара.Надявам се бях ясен. Поздрави!

                              Коментар

                              Working...
                              X