не няма да сгреша защото го направих и ефекта е тотален.Нафтата не се газира само от пистолета а и по време на движение и когато обратната нафта се влива в резервоара.Този експеримент може да се счита за ноу хау защото го пробвах и работи.Край на въздуха в системата.Помисли-логично е и работи.Колкото до филтъра не губиш нищо от свойствата -той няма посока все едно е откъде влиза и откъде излиза.А за винтчето да то е направено за обезвъздушаване но не през 3 дена а когато сменяш филтъра.специално на форд и фолксваген примерно филтрите са направени така че да смучат от най високата точка нафта.В този смисъл считам че това е груба грешка на италианските конструктори.Изследванията ми ще продължат до 150 процентов реззултат.но вече съм почти убеден защото минах 300 км по този начин и колата ми вече не прекъсва по завоите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
тд 100 чести проблеми и решенията им
Collapse
X
-
Грешиш и за посоката, колега. Горивния филтър на ФИАТ има посока. Отдолу има една пробка, я ми кажи от към постъпващата нафта ли трябва да е или откъм вече филтрираната. Тоя утайник там да не са го сложили за украшение ?javor68 написа:не няма да сгреша защото го направих и ефекта е тотален.Нафтата не се газира само от пистолета а и по време на движение и когато обратната нафта се влива в резервоара.Този експеримент може да се счита за ноу хау защото го пробвах и работи.Край на въздуха в системата.Помисли-логично е и работи.Колкото до филтъра не губиш нищо от свойствата -той няма посока все едно е откъде влиза и откъде излиза.А за винтчето да то е направено за обезвъздушаване но не през 3 дена а когато сменяш филтъра.специално на форд и фолксваген примерно филтрите са направени така че да смучат от най високата точка нафта.В този смисъл считам че това е груба грешка на италианските конструктори.Изследванията ми ще продължат до 150 процентов реззултат.но вече съм почти убеден защото минах 300 км по този начин и колата ми вече не прекъсва по завоите.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Fiat marea 1. td100
Имам един вапрос ако може да ми отговорите моля.Когато поля както казваш излиза бял пушек но проблема идва,че не само като паля излиза пушък но и когато е форсирам,ако може да ми кажеш горе дило от каде идва тея проблеми и да речем какло пари да си приготвя за ремонт в най лошоят случеи
Коментар
-
Re: Fiat marea 1. td100
Какъв пушек излиза като форсираш - бял или черен ? Ако е черен, то това е нормално , ако изпушва за кратко и после спира да пуши. Ако ти изкарва бял дим, а не ти се губи антифриза, значи ДВГ изхвърля неизгоряла нафта, и трябва преди да предприемеш някакъв ремонт да опиташ с добавка към нафтата, която е за прочистване на горивната система. Аз използвам Лики Моли, и мисля че върши работа. Взех 0,5 литра опаковка, и дори на нея пише че може да оставиш ДВГ да поработи само с тази добавка, като вкараш мркуча през който засмуква нафта директно в тубичката. Оставяш го да поработи на празен ход докато я изгори и това трябва да помогне ако имаш задръстени дюзи и други мизаерии в горивната система. А може и само да добавиш към нафтата в псоченото съотношение. Ако имаш задръстена дюза и тя препикава вместо да прави мъгла, и нафтата в съответния цилиндър не изгаря напълно. Това трябва да свърши работа.martin_kalafirov написа:Имам един вапрос ако може да ми отговорите моля.Когато поля както казваш излиза бял пушек но проблема идва,че не само като паля излиза пушък но и когато е форсирам,ако може да ми кажеш горе дило от каде идва тея проблеми и да речем какло пари да си приготвя за ремонт в най лошоят случеи
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Ще е по-лесно просто да обезвъздуши.avent написа:Колега martin_kalafirov сложи си преди и след филтъра прозрачни шлаухки за преглед на горивопровода до ГНП-то. Според мен имаш въздух в системата.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Да, така е, съгласен с теб, не отхвърлям съвета ти. Като за начло не пречи да си обезвъздуши, пък като си намери хубави прозрачни маркучи, подходящи за целта нека да ги сложи.avent написа:Да, но ще вижда да не се разтоварва системата , има ли мехури в шлауките. Това ми е съвета към martin_kalafirovОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Да но ако смучи въздух от някъде примерно помпа как го изтика. Затова се елиминира първо верочтноста с въздух в системата и тогава се дават пари за добавки и т.н. От опит го знам това. шлауките са по 1.20 метъра прозрачен на всяка щелизария се продава но е твордичък малко но е САМО за прова не и за постоянно. УспехФиат МАРЕА 1.9 ТД100
харчи: DOSTA
Коментар
-
помогнете
Здравеи те карам фиат стило 1.9 ЙТД 115 от месец имам странен шум във двигателq(поне аз така си мислq), но го има само когато е студена и в движение колата и то като и подъжам средна газ когато е в покои двигателq си мърка и колкото и газ да давам не се чува този шум, съшто така като и натисна газта до долу шума спира.Ако имате нqкакви мнениq штеви бъда благодарен да ги сподели те БЛАГОДАРQ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар