Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Добло 1.9Д пуши черно и не върви

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    иди пак в дизел сервиза и потърси живко(собственика на сервиза) и му обясни че си ходил и няма ефект.вярвам ще обърнат повече внимание.наистина са добри

    Коментар


      #32
      По принцип не ми е много по вкуса да обикалям по различни сервизи, и особено на такива далечни места(но в краен случай може и да се наложи). Стой повече от месец и половина разглобена в един сервиз, и не знам още колко ще мога да изчакам. Преди време ми бяха правили ремонт(на една друга кола) в един сервиз в гр. Попово "Фаворит-ТЕОКАР" и бях доволен, та ако има някои от там да изкаже мнение каква е сега хавата там?
      DRIFT maniq

      Коментар


        #33
        Малко движение по темата. След един месец чакане за ред я почна, някъде към средата на януари и вече е на финалната права(края на март почти). Минахме шлаиф на вала на основните шийки нови лагери на осн. и биелни лагери, нови аксиални шайби и още тем подобни вече не ги помня всички(семеринги,масла,филтри,ремъци,обтяжна ролка,пистов ремък,фрай лаиф шаиба,водна помпа,ангренажен ремък всичките им ролки и още и още).Надявам се сега всичко да е О.K. все пак майстора каза ,че не е бил зацепен на правилните белези, което значи, че предният майстор я е правил по белезите на този преди него без да обърне внимание дали е правилно или не. Чакам с нетърпения да ме одрусът мъжката за ремонта и части те.
        DRIFT maniq

        Коментар


          #34
          Взех си го от сервиза две седмици вече кара се полека към 500-600 км да се напаснели нещата добре. Обаче проблемите с фиатите не свършват.Сега имам проблем с другите два фиата:1. Същият мотор 1.9D грешката, която показва на диагностиката е "помпа ротор сензор", докато го тествахме с компютъра и показа част от проблема, на два реда беше и показваше някакви стойности като прекъсна за момент и долния ред показа нули. проблема е, че докато карам светва чека и угасва, въртя един път, два пъти, три пъти не, така с почивки и на 6-7 път пали. Докато я карам извънградско поддържам равномерни обороти забива предницата за момент.(Посъветваха ме да пробвам с малко масълце в нафтата.)2. 1.3 мултиджет. като загрее не пали, но не постоянно някой път запалва друг не. Процесът по запалването се удължи, ако преди палеше за 3 сек. сега го прави за 5-6 сек. На диагностика показа, че не прави достатъчно налягане в горивната рейка. За сега почистихме цедката на входа на рейката. Майстора каза, че можело да бъде някоя дюза.
          DRIFT maniq

          Коментар


            #35
            хората са го казали ако ще караш дизелов фиат- само комън-рейл.на мултиджета ще излезе нещо дребно и най-важното-откриваемо.мога да изкажа личното си мнение че едни от най-проблемните мотори,говорим за горивната уредба са точно 1,9 на фиат и 1,9 на пежо и ситроен,говорим за простите им атмосферни дизели

            Коментар


              #36
              ivel написа:
              хората са го казали ако ще караш дизелов фиат- само комън-рейл.на мултиджета ще излезе нещо дребно и най-важното-откриваемо.мога да изкажа личното си мнение че едни от най-проблемните мотори,говорим за горивната уредба са точно 1,9 на фиат и 1,9 на пежо и ситроен,говорим за простите им атмосферни дизели
              Благодаря за отговора, но с нищо конкретно не ми помагаш колега. На къде да насочвам майсторите. Щото какво се получава отивам на диагностиката там ти казват върви при монтьорите а те върви при жичкаджиите иии...
              DRIFT maniq

              Коментар


                #37
                t-o-t-i написа:
                И така направихме едно скъпичко освежаване и са сменени следните неща:биени лагери - глукосмукателни клапани - (райберени леглата) гумички на клапаните - кортек 8бр.сегменти - гиотцеводна помапа - хепиангренажен ремък - дайкопаразитна ролка ангренажен ремък - снробтяжна ролка пистов ремък - инапистов ремък - митсобушигарнитура глава - пайенгарнитура на капака на клапаните - някаква си течна гарнитура на картераново масалце селениа 10в - 40 4л.маслен фитър - хенгсгоривен филтър - чампианвъздушен филтър - клиинново антифризче - червено(рйове или игат)измито моторчето и сега ще се тества.
                Колега, би ли споделил кой точно в Разград го направи това?
                1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                Коментар


                  #38
                  повечето части са ок,но имам две забележки.първата-можеш ли да райбериш смукателните клапани,а да не райбериш изпускателните,които са по-уязвими.втората-нямам добри отзиви за сегменти гьотце(ментаци са ,пък и цената подсказва).трябвало да заложиш на колбеншмит.мисля че те са за първоначално вграждане.иначе лагерите са перфектни.успех и безаварийни

                  Коментар

                  Working...
                  X