Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Добло 1.9Д пуши черно и не върви

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Добло 1.9Д пуши черно и не върви

    Здравейте имам добло 1.9 чист дизел те са всъщност две де но както и да е , та проблема е следния; при студен двигател му трябва много як акумулатор пада си голямо въртене и като запали отзаде една черна мъгла(явно сурова нафта). При каране имаш чуството че карам кола от бабати от времето никакво ускорение данеговорим за пускане на климатика, по баирите смъквам доста надолу предавките 3,2. ходено е по маистори и резолтат няма на лице като я закчим на комп. показва някаква грешка че някаква клапа заяжда но не е ясно къде.помпата май е лукас, което разбрах, че не било много добре а и разхода е налице. Понеже имам две и имам база за сравнение и определене нещо не е наред?Модерирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
    DRIFT maniq

    #2
    кофти зацепен ремък? Щом е черна мъглата не е сурова нафта - ако е бяла мъглата ще е сурова нафта.. и по-скъпия вариант е да е бяла мъглата .. Ква клапа на чистия дизел? Чист разбирам само нафтова помпа, без турбо, без нищо?!От кога е така колата? И кво значи - разхода е на лице?
    Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon

    Коментар


      #3
      stooes написа:
      кофти зацепен ремък? Щом е черна мъглата не е сурова нафта - ако е бяла мъглата ще е сурова нафта.. и по-скъпия вариант е да е бяла мъглата .. Ква клапа на чистия дизел? Чист разбирам само нафтова помпа, без турбо, без нищо?!От кога е така колата? И кво значи - разхода е на лице?
      Колата е така от както съм я взел преди някаде 2 год. и правилно си разбрал чист дизел без турбо мурбо и така нататака.А разхода както казвам на лице е 8-9-10 някаде, което ми се струва много при средна скорост(90-100км). То повече и да искам немога .Engines 2000Model Type Power1.2 petrol 65 PS (48 kW; 64 hp)1.6 natural power Natural gas 92 PS (68 kW; 91 hp)1.9 D diesel 69 PS (51 kW; 68 hp)[/u]1.9 JTD diesel 105 PS (77 kW; 104 hp)
      DRIFT maniq

      Коментар


        #4
        Re: Добло 1.9Д пуши черно и не върви

        [quote="t-o-t-i"]Здравейте имам добло 1.9 чист дизел те са всъщност две де но както и да е , та проблема е следния; при студен двигател му трябва много як акумулатор пада си голямо въртене и като запали отзаде една черна мъгла(явно сурова нафта). При каране имаш чуството че карам кола от бабати от времето никакво ускорение данеговорим за пускане на климатика, по баирите смъквам доста надолу предавките 3,2. ходено е по маистори и резолтат няма на лице като я закчим на комп. показва някаква грешка че някаква клапа заяжда но не е ясно къде.помпата май е лукас, което разбрах, че не било много добре а и разхода е налице. Понеже имам две и имам база за сравнение и определене нещо не е наред?Модерирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org[/quote Колега напиши кода на грешката!
        ALFA ZLODEO 156 2.4 JTD=140PS

        Коментар


          #5
          Горивен и въздушен филтър скоро ли са сменяни?
          FIAT Bravo 1.9 JTD GT 105ps

          Коментар


            #6
            Черен дим-богата горивна смес(много нафта).От тук и обяснението за големият ти разход.При не добре регулирана помпа или центровка е възможно колата да се държи така.Не съм сигурен дали колата е с дебитомер за да се ориентирате към него.Колата ти е около 65 коня и до колкото имам спомени от тази кола е сравнително тромава и няма никаква динамика.
            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
            Kawasaki ER-6n'2012

            Коментар


              #7
              Няма дебитомер или поне не е Бошовски.
              Прикачени файлове
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                iakvvu написа:
                Черен дим-богата горивна смес(много нафта).От тук и обяснението за големият ти разход.При не добре регулирана помпа или центровка е възможно колата да се държи така.Не съм сигурен дали колата е с дебитомер за да се ориентирате към него.Колата ти е около 65 коня и до колкото имам спомени от тази кола е сравнително тромава и няма никаква динамика.
                Да по принцип не е от най-динамичните но спрямо другата си е ужас,тва за помпата съм го коментирал вече с познати но уви никои не иска тука след изричането на думата лукас да се занимава и се питам какво е тва чудо и какво трябва да правя аз.
                DRIFT maniq

                Коментар


                  #9
                  Близо си до Варна.Там е алтернативата ти.Има няколко специализирани сервиза за дизели с голям опит,което е от значение за подобни проблеми.
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #10
                    Колата ти е с помпа електронно управление от типа ЕПИК на Лукас.Ако беше записал грешките щеше да е по лесно в заключенията,но на първо четене бих проверил зацепването на ремъка и центровката на помпата.Нали казваш че от самото начало си е така,и сигурно тези дето са сменяли ангренажния ремък са си сложили техни белези да не би да объркат нещо,и никой не си направил труда да потърси заводските!Другото което бих проверил е състоянието на ЕГР-а.Това че няма турбо и колер не значи че няма ЕГР!Много е важно да се направи диагностика!Успех!!!

                    Коментар


                      #11
                      iakvvu написа:
                      Близо си до Варна.Там е алтернативата ти.Има няколко специализирани сервиза за дизели с голям опит,което е от значение за подобни проблеми.
                      Още като я взех ходих в дизел сервиз във Варна(така се казва) и нищо не стана после в сервиза на фиат в В.Търново и пак те така.
                      DRIFT maniq

                      Коментар


                        #12
                        t-o-t-i написа:
                        iakvvu написа:
                        Близо си до Варна.Там е алтернативата ти.Има няколко специализирани сервиза за дизели с голям опит,което е от значение за подобни проблеми.
                        Още като я взех ходих в дизел сервиз във Варна(така се казва) и нищо не стана после в сервиза на фиат в В.Търново и пак те така.
                        Щом не можеш сам да се справиш с малко напътствия,явно доста ще обикаляш.Успех!!!

                        Коментар


                          #13
                          Същата кола, същият проблем. След чистенето на ЕГР се пооправи малко, но не както трябва ... Оказа се някакъв датчик за положението на ротора в помпата, или нещо такова. За момента е зазимена и още се чудим какво да правим. Моят съвет е да слушаш колегата /или ... не мога да го принизя да го нарека колега :D / specialista . Не вярвам някой да ти даде по-добър съвет !И ... някъде да ти направят ЧИТАВА диагностика ...
                          Fiat Forum Bulgaria

                          Прекаленият светец и богу не е драг !

                          Коментар


                            #14
                            specialista написа:
                            t-o-t-i написа:
                            iakvvu написа:
                            Близо си до Варна.Там е алтернативата ти.Има няколко специализирани сервиза за дизели с голям опит,което е от значение за подобни проблеми.
                            Още като я взех ходих в дизел сервиз във Варна(така се казва) и нищо не стана после в сервиза на фиат в В.Търново и пак те така.
                            Щом не можеш сам да се справиш с малко напътствия,явно доста ще обикаляш.Успех!!!
                            Погрешно си ме разбрал явно, просто си казвам всичко, което е правено досега искам до сондирам мнения колкото може повече понеже работя с тая кола и като я разбутам трябва за много кратко да се подкара пак. Сега съм в процес на разучавене и търсене на този клапан като за начало.
                            DRIFT maniq

                            Коментар


                              #15
                              За кой клапан говориш?Грешката която записва (грешно положение на ротора) е много обща! Винаги когато има някакъв проблем ,та дори и с доставката на гориво записва тази грешка.Това не значи че датчика е заминал на 100%,просто той регистрира положение което не харесва на контролера,а защо е така причини много.Тази помпа се управлява от налягането на горивото което се създава в нея с помоща на разпределители на налягането.По този начин си подава и "газ".Всичко е прецизирано и ако датчика за положение на ротора не върне желаната информация, колата влиза в авариен режим.Същото е и с датчика за положение на аванса.

                              Коментар

                              Working...
                              X