За EGR-клапана говоря и тази седмица пак ще ходя на диагностика да си запиша грешката.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Добло 1.9Д пуши черно и не върви
Collapse
X
-
Днеска я тествахме и: 6.5 - 7mg - впръсквано количество на празен ход5гр. - на помпатастарата грешка, която показва е P0510тествахме EGR клапана и софтуерно издържа теста и като звуков тест се чува движение(отваря-затваря).И нещо ново, което ми направи впечатление е че сутрин като запаля и без гас угасва трябва да задържа гаста за няколко секунди(5-10сек) и след това си поддържа вече оборотите.DRIFT maniq
Коментар
-
P0510 Closed Throttle Position Switch MalfunctionP0510 Затворен газта неизправност позиция ПревключванеЩе се поровя още малко за талкуването на грешката,но на първо четене е възможна неизправност в потенциометъра на газта.Не ми отговори с какво е тествахте(каква програма).На едно такова Добло ползвахме фирмения Екзаминър или както е там точното му произношение.Там има много точни данни и виждаш не само реалните в момента но тези които ги иска контролера.Това за празния ход и горивото е добре,неразбрах тези 5 градуса какво са?Те неподхождат дори и за статичен аванс т.с. малко е.Ти се оплакваш от черен пушек което ме навежда на мисълта че е възможно програмата да отчита в повече тези 5 градуса което е пък 10 гр. на кол.вал.Продължавам да си мисля в посока не правилна центровка.Както виждаш до сега нито веднъж не съм споменал за проблем в помпата и това не е случайно,просто познавам този тип помпи и бих усетил ако става въпрос за подобен проблем.Успех!п.с.Р0510 Неизправност на крайния изключвател на дроселната клапатова е от друго място но общо взето е горе долу същото.Не е лошо да се обърне внимание на това.P0510 Closed throttle position switch-f60:malfunctionето още едно и пак за там става думаt-o-t-i написа:Днеска я тествахме и: 6.5 - 7mg - впръсквано количество на празен ход5гр. - на помпатастарата грешка, която показва е P0510тествахме EGR клапана и софтуерно издържа теста и като звуков тест се чува движение(отваря-затваря).И нещо ново, което ми направи впечатление е че сутрин като запаля и без гас угасва трябва да задържа гаста за няколко секунди(5-10сек) и след това си поддържа вече оборотите.
Коментар
-
Тъй за сега има сменени: преди месец ново(или по точно рециклирано) динамо след няколко седмично чакане и търсене, миналата седмица има смяна на 3бр. подгревни свещи с eyquem с двоен подгрев днеска я взех от сервиза пак има пълно обслужване там масло и филтри и ремонт на стартер(нещо смяна на четки). Оказа се, че и оптяжната ролка не си е вършила достатачно добре работата и не е опъвала ремака добре и тои си пляскал и една две писти аут. Разлика няма от основният проблем за които говорим. Това е за сега ще продължаваме с работата но някои лев да съберем че си е.ало мамата.DRIFT maniq
Коментар
-
Колата е разхвърлена вече и няма да я правя аз ами "маистор". На първо време EGR - клапана е изолиран. Съвета на автомонтиора е следния тъи тъи ще се разглабя всичко да се посмени това - онова: осн. и биелни лагери, сегменти, ревизия на главата, съединител, всички филтри и масла(тва е ясно), и там каквото се останови още в процес на работа. Незнам само тва с този EGR - каза че нямола да го бута(което значи без такъв клапан правилно или не незнам). И не ми стана ясно защо смулателните колектори са пълни с масло?DRIFT maniq
Коментар
-
И така направихме едно скъпичко освежаване и са сменени следните неща:биени лагери - глукосмукателни клапани - (райберени леглата) гумички на клапаните - кортек 8бр.сегменти - гиотцеводна помапа - хепиангренажен ремък - дайкопаразитна ролка ангренажен ремък - снробтяжна ролка пистов ремък - инапистов ремък - митсобушигарнитура глава - пайенгарнитура на капака на клапаните - някаква си течна гарнитура на картераново масалце селениа 10в - 40 4л.маслен фитър - хенгсгоривен филтър - чампианвъздушен филтър - клиинново антифризче - червено(рйове или игат)измито моторчето и сега ще се тества.DRIFT maniq
Коментар
-
Разлика има определено работи по мека и си мърка по добре вече. На сегментите им се счупили пружиинките и имали ключ, клапаните бяха обгарнати с нагар ма много нагар почти колкото самите клапани. Така се надявам че поне няма да ми гори вече масло. Осезаема разлика няма но определено има някаква разлика. Като му нябия газта и черните димки отзаде са яко и като че ли малко по добре набира. ЕГР е изолиран. Мисля довечера пак да му чукна една диагностика да видим какво ще изкара. Като че ли не е това което очаквах.specialista написа:Интересува ме колата върви ли или са напразно похарчени парите?Поздрави!DRIFT maniq
Коментар
-
Тъи покарахме колкото покарахме и пак в батака. Взе да тропа да лопа. Ходих при един приятел монтиор каза сигорно дюза, ходих при друг каза сигорно откачена биела, сега пак в разходи. Имам едно питане: може ли да му сложа (то всъщност може) но кое как и някой правил ли го е да бодна едно 1.3 мултийжетче?Някой правил ли го е?t-o-t-i написа:Разлика има определено работи по мека и си мърка по добре вече. На сегментите им се счупили пружиинките и имали ключ, клапаните бяха обгарнати с нагар ма много нагар почти колкото самите клапани. Така се надявам че поне няма да ми гори вече масло. Осезаема разлика няма но определено има някаква разлика. Като му нябия газта и черните димки отзаде са яко и като че ли малко по добре набира. ЕГР е изолиран. Мисля довечера пак да му чукна една диагностика да видим какво ще изкара. Като че ли не е това което очаквах.specialista написа:Интересува ме колата върви ли или са напразно похарчени парите?Поздрави!
DRIFT maniq
Коментар
-
Колега Колега!!!! Толкова пари хвърлени на вятъра, трябваше да отидеш при Специалиста, поне няма да се стигне да даваш пари на някакви си разбирачи "Майстори".За коли с компютърно управление, не всеки разбира, дори да разчете грешката, болшенството оттях не правят труда да търсят и разберат причината до стигането на проблема, гледат по-лесния и бърз начин да те "Претупат" и вземат парите.Съвременната кола, е като при човека, навреме и правилна диагностика по-малко главоболия!-Но , както споменах болшенството доктори[майстори], не са в час в съвременната диагностика, и единствения начин да си прикрият тоз недостатък е : "проблема е в еди какво си, дай да сменим ", но след смяна на дадена част излиза друг проблем, и пак тоя майсто и хоп "ми то излезе че проблема е от друго място, и т.н.... докато смени всичко поколата , и току виж се оправи. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Все пак тоя форум за какво е създаден, да споделяме и обменяме с инфо, за колите с марката ФИАТ, и има една поговорка "три пъти мери, и тогава режи",но аз би казал така: тръ пъти прави диагностика при различни майстори и сервизи, и на базата на трите резултата, прецени кое най -разумно, и безболезнено ще стане.
За последната фраза има предвид , олекване на и без това изтънения джоб..... :D
Fiat palio 1.7td
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар