Добре, но със сигурност проблемът е в клапана, а не в изолирането на имобилайзера или нещо друго?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea TD 100 - горивна помпа
Collapse
X
-
Хм, при мен клапана е оригинален и е с едно кабелче. Така каткто е и по каталога на производителя на помпата. Но вярно че трудно би се демонтирал, без сваляне на помпата. Явно Фиат поставят различни клапани според модела. Аз на всички Мареи с ТД100 двигател, съм срещал само клапан с един кабел. Сега си спомням обаче, че бях попаднал на една ел. схема на Марея ТД100, където според нея, изпълнението бе с двойка кабели.specialista написа:Юли този път ще кажа различни думи от твоите и те са свързани със смяната на клапана пуск/стоп.Ако всичко е в оригиналния си вид клапана не може да се смени на място.Знаеш че са сложени секретни болтове и на място няма как да се развият.Те трудно се развиват и при свалена помпа а на място е абсурд.Помпата се сваля бързо и лесно според мен(правил съм го безброй пъти).Клапана струва около 50/55 лв. Това е оригиналния с двата кабела.Аз често слагам обикновен с един кабел (цена на половина 25лв)и изтръгвам имобилайзера да го няма(аман от защити)!iuly_vn написа:Това е от клапана за спиране на горивото. Сменя се без да сваляш помпата. Но може и да се ремонтира самият клапан, че нов е бая скъпичък.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Бъди сигурен на 100% че оригиналния клапан е с два кабела които излизат от имобилайзера.Всичко друго е пипано по една или друга причина(т.с. не е в оригиналния си вид)Поздрави!!!iuly_vn написа:Хм, при мен клапана е оригинален и е с едно кабелче. Така каткто е и по каталога на производителя на помпата. Но вярно че трудно би се демонтирал, без сваляне на помпата. Явно Фиат поставят различни клапани според модела. Аз на всички Мареи с ТД100 двигател, съм срещал само клапан с един кабел. Сега си спомням обаче, че бях попаднал на една ел. схема на Марея ТД100, където според нея, изпълнението бе с двойка кабели.specialista написа:Юли този път ще кажа различни думи от твоите и те са свързани със смяната на клапана пуск/стоп.Ако всичко е в оригиналния си вид клапана не може да се смени на място.Знаеш че са сложени секретни болтове и на място няма как да се развият.Те трудно се развиват и при свалена помпа а на място е абсурд.Помпата се сваля бързо и лесно според мен(правил съм го безброй пъти).Клапана струва около 50/55 лв. Това е оригиналния с двата кабела.Аз често слагам обикновен с един кабел (цена на половина 25лв)и изтръгвам имобилайзера да го няма(аман от защити)!iuly_vn написа:Това е от клапана за спиране на горивото. Сменя се без да сваляш помпата. Но може и да се ремонтира самият клапан, че нов е бая скъпичък.
Коментар
-
Странно и ще ме извините че се отклонявам от темата. Но при мен самата инсталация е с един кабел за клапана за спиране на горивото. Така като е и посочено и в Delphi evulition. Явно от Фиат не са решили така да е схеното изпълнение на защитата и са го променили в някои модели да е с един, а в други с два кабела. Но пък при мен ел инсталацията си е оригинална с един кабел и колата е закупена от Италия. Ето и снимка на клапана в оригиналния вид на помпата, според ЛУКАС:specialista написа:Бъди сигурен на 100% че оригиналния клапан е с два кабела които излизат от имобилайзера.Всичко друго е пипано по една или друга причина(т.с. не е в оригиналния си вид)Поздрави!!!iuly_vn написа:Хм, при мен клапана е оригинален и е с едно кабелче. Така каткто е и по каталога на производителя на помпата. Но вярно че трудно би се демонтирал, без сваляне на помпата. Явно Фиат поставят различни клапани според модела. Аз на всички Мареи с ТД100 двигател, съм срещал само клапан с един кабел. Сега си спомням обаче, че бях попаднал на една ел. схема на Марея ТД100, където според нея, изпълнението бе с двойка кабели.specialista написа:Юли този път ще кажа различни думи от твоите и те са свързани със смяната на клапана пуск/стоп.Ако всичко е в оригиналния си вид клапана не може да се смени на място.Знаеш че са сложени секретни болтове и на място няма как да се развият.Те трудно се развиват и при свалена помпа а на място е абсурд.Помпата се сваля бързо и лесно според мен(правил съм го безброй пъти).Клапана струва около 50/55 лв. Това е оригиналния с двата кабела.Аз често слагам обикновен с един кабел (цена на половина 25лв)и изтръгвам имобилайзера да го няма(аман от защити)!iuly_vn написа:Това е от клапана за спиране на горивото. Сменя се без да сваляш помпата. Но може и да се ремонтира самият клапан, че нов е бая скъпичък.Fiat Marea TD100
Коментар
-
В 90% от случаите когато питам клиента да и махна ли имобилайзера и те се съгласят,после помпата изглежда по начина които си показал на снимката.Т.с. след моята намеса.Досега не съм попаднал на такова изпълнение без имо. и защита на клапана с дебела стоманена профилна ламарина.Това че товоята е внесена така няма нищо лошо.Те там също не пасат трева.Клапана пуск/стоп може само синдикално да дефектира и това да не е свързано с имото.Познай дали няма да я разкостя и да си олесня работата за бъдещи изненади от тоя род.Само че идва момент продавам колата и ето я при теб!Поздрави!!! п.с. и дано на всички им е махната защитата на клапана!!!
Коментар
-
Аз май бях от 10-те %specialista написа:В 90% от случаите когато питам клиента да и махна ли имобилайзера и те се съгласят,после помпата изглежда по начина които си показал на снимката.Т.с. след моята намеса.Досега не съм попаднал на такова изпълнение без имо. и защита на клапана с дебела стоманена профилна ламарина.Това че товоята е внесена така няма нищо лошо.Те там също не пасат трева.Клапана пуск/стоп може само синдикално да дефектира и това да не е свързано с имото.Познай дали няма да я разкостя и да си олесня работата за бъдещи изненади от тоя род.Само че идва момент продавам колата и ето я при теб!Поздрави!!! п.с. и дано на всички им е махната защитата на клапана!!!
Само информативно при мен махна ли тази защита на клапана?
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
По принцип схемата е стандартна и се дава с 1 кабел.А и до този клапан как се стига като е скрит под купчина тенекия развиващи се само като се свали. Специалиста е написал кое как става, поне го е правил амнайсет пъти че и на моята кола даже.Евала майсторе, разбираш му. и при мен са 2.Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
харчи: DOSTA
Коментар
-
В момента при мен е кола на колега от форума.Колата така е купена и изглежда точно като на снимката на Юли.Клапан с един кабел който се вижда(не е скрит) и т.н.Какво се оказа обаче след свалянето на помпата ,че някой го е правил преди мен и е отрязал със шлайф защитата който скрива клапана.Клапана с един кабел е по-висок и няма да се събере под ламарината.После като се загледаш по-внимателно онази черна плочка под помпата я няма,от клапана кабела отива в оригиналната букса като от нея ползва само един от предвидените три пина.Мисля че повече не е необходимо да казвам че има и други хора които го умеят и знаят как да излъжат тази система за сигурност.Поздрави!!!
Коментар
-
Това ми стана интересно. Благодарности колега, че се уточняват тия неща. При мен обаче, системата е с един кабел на клапана и черната плочка под помпата си е там и е свързана с имобилайзера. Буксата на самия имобилайзер /Fiat Code/, тая която е под таблото до оста и конзолата на волана, е откачена от кутията. Мисля, че кутията на имобилайзера беше бяла на цвят. Тая която е под таблото. И като я закача на мястото си, светва чек лампата /Fiat Code/ и не пали и на клапана няма напрежение. Като откача наново буксата, всичко е наред. Колата я взех само със син ключ, но има сервизна книжка.specialista написа:В момента при мен е кола на колега от форума.Колата така е купена и изглежда точно като на снимката на Юли.Клапан с един кабел който се вижда(не е скрит) и т.н.Какво се оказа обаче след свалянето на помпата ,че някой го е правил преди мен и е отрязал със шлайф защитата който скрива клапана.Клапана с един кабел е по-висок и няма да се събере под ламарината.После като се загледаш по-внимателно онази черна плочка под помпата я няма,от клапана кабела отива в оригиналната букса като от нея ползва само един от предвидените три пина.Мисля че повече не е необходимо да казвам че има и други хора които го умеят и знаят как да излъжат тази система за сигурност.Поздрави!!!Fiat Marea TD100
Коментар
-
Почна пак да ми свети лампата за горивната система. Дали може това да е от въпросният клапан? Явно, че пак трябва да се носи помпата на стенд, ама като трябва да се занимавам с ония старци ... както и да е. В този ред на мисли казваш, че свалянето на помпата е лесно - има ли нещо, което трябва да имам предвид при свалянето на помпата? Щото поради финансови причини явно ще трябва този път сам да си я сваля.
Коментар
-
За свалянето съм станал много добър. Но се иска преди това да са ти показали кое след кое да се свали и от къде да бръкнеш до него. Като ти я направиха гаснеше ли както трябва или не? Да не би да са забравели да са ти сложели сърцавината на соленоида/клапана? Сега ми дойде на ум че има 2 вида соленоида за помпата ЛУКАС, на вънчен вид си приличат но разликата е в сърцавината по точно в гумичката едната е с 2мм по дълга от другата. Утре ще ги замеря и ще ви пусна ОЕ номера а и снимки мога да ви пусна.Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
харчи: DOSTA
Коментар
-
Не бе човек,на управлението на мотора,нали ти свети лампа на таблото,значи има записана грешка,трябва да се види на диагностика каква е гершката и да коментираме тогава.sfawbg написа:За да направя диагностика, не трябва ли да я сваля, за да се качи на стенд?specialista написа:По добре и направи диагностика!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар