Добре, но със сигурност проблемът е в клапана, а не в изолирането на имобилайзера или нещо друго?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Marea TD 100 - горивна помпа
Collapse
X
-
specialista написа:iuly_vn написа:Това е от клапана за спиране на горивото. Сменя се без да сваляш помпата. Но може и да се ремонтира самият клапан, че нов е бая скъпичък.Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:specialista написа:iuly_vn написа:Това е от клапана за спиране на горивото. Сменя се без да сваляш помпата. Но може и да се ремонтира самият клапан, че нов е бая скъпичък.
Коментар
-
specialista написа:iuly_vn написа:specialista написа:iuly_vn написа:Това е от клапана за спиране на горивото. Сменя се без да сваляш помпата. Но може и да се ремонтира самият клапан, че нов е бая скъпичък.Fiat Marea TD100
Коментар
-
В 90% от случаите когато питам клиента да и махна ли имобилайзера и те се съгласят,после помпата изглежда по начина които си показал на снимката.Т.с. след моята намеса.Досега не съм попаднал на такова изпълнение без имо. и защита на клапана с дебела стоманена профилна ламарина.Това че товоята е внесена така няма нищо лошо.Те там също не пасат трева.Клапана пуск/стоп може само синдикално да дефектира и това да не е свързано с имото.Познай дали няма да я разкостя и да си олесня работата за бъдещи изненади от тоя род.Само че идва момент продавам колата и ето я при теб!Поздрави!!! п.с. и дано на всички им е махната защитата на клапана!!!
Коментар
-
specialista написа:В 90% от случаите когато питам клиента да и махна ли имобилайзера и те се съгласят,после помпата изглежда по начина които си показал на снимката.Т.с. след моята намеса.Досега не съм попаднал на такова изпълнение без имо. и защита на клапана с дебела стоманена профилна ламарина.Това че товоята е внесена така няма нищо лошо.Те там също не пасат трева.Клапана пуск/стоп може само синдикално да дефектира и това да не е свързано с имото.Познай дали няма да я разкостя и да си олесня работата за бъдещи изненади от тоя род.Само че идва момент продавам колата и ето я при теб!Поздрави!!! п.с. и дано на всички им е махната защитата на клапана!!!Само информативно при мен махна ли тази защита на клапана?
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
По принцип схемата е стандартна и се дава с 1 кабел.А и до този клапан как се стига като е скрит под купчина тенекия развиващи се само като се свали. Специалиста е написал кое как става, поне го е правил амнайсет пъти че и на моята кола даже.Евала майсторе, разбираш му. и при мен са 2.Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
харчи: DOSTA
Коментар
-
В момента при мен е кола на колега от форума.Колата така е купена и изглежда точно като на снимката на Юли.Клапан с един кабел който се вижда(не е скрит) и т.н.Какво се оказа обаче след свалянето на помпата ,че някой го е правил преди мен и е отрязал със шлайф защитата който скрива клапана.Клапана с един кабел е по-висок и няма да се събере под ламарината.После като се загледаш по-внимателно онази черна плочка под помпата я няма,от клапана кабела отива в оригиналната букса като от нея ползва само един от предвидените три пина.Мисля че повече не е необходимо да казвам че има и други хора които го умеят и знаят как да излъжат тази система за сигурност.Поздрави!!!
Коментар
-
specialista написа:В момента при мен е кола на колега от форума.Колата така е купена и изглежда точно като на снимката на Юли.Клапан с един кабел който се вижда(не е скрит) и т.н.Какво се оказа обаче след свалянето на помпата ,че някой го е правил преди мен и е отрязал със шлайф защитата който скрива клапана.Клапана с един кабел е по-висок и няма да се събере под ламарината.После като се загледаш по-внимателно онази черна плочка под помпата я няма,от клапана кабела отива в оригиналната букса като от нея ползва само един от предвидените три пина.Мисля че повече не е необходимо да казвам че има и други хора които го умеят и знаят как да излъжат тази система за сигурност.Поздрави!!!Fiat Marea TD100
Коментар
-
Почна пак да ми свети лампата за горивната система. Дали може това да е от въпросният клапан? Явно, че пак трябва да се носи помпата на стенд, ама като трябва да се занимавам с ония старци ... както и да е. В този ред на мисли казваш, че свалянето на помпата е лесно - има ли нещо, което трябва да имам предвид при свалянето на помпата? Щото поради финансови причини явно ще трябва този път сам да си я сваля.
Коментар
-
За свалянето съм станал много добър. Но се иска преди това да са ти показали кое след кое да се свали и от къде да бръкнеш до него. Като ти я направиха гаснеше ли както трябва или не? Да не би да са забравели да са ти сложели сърцавината на соленоида/клапана? Сега ми дойде на ум че има 2 вида соленоида за помпата ЛУКАС, на вънчен вид си приличат но разликата е в сърцавината по точно в гумичката едната е с 2мм по дълга от другата. Утре ще ги замеря и ще ви пусна ОЕ номера а и снимки мога да ви пусна.Фиат МАРЕА 1.9 ТД100
харчи: DOSTA
Коментар
-
sfawbg написа:specialista написа:По добре и направи диагностика!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар