pr_00f написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Застуди се, как палите сутрин ? (клипове)
Collapse
X
-
Те повечето от тези с новите Аудита все гледат с по-евтиничка нафта да минат.Yavor написа:Олеле...pr_00f написа:-21http://www.youtube.com/watch?v=4TSaKACpLTU&feature=youtu.be
Няма как да е иначе... И чисто новото Ауди онази вечер на -12 заработи така в първия момент...С тия скапани нафти....Palio Weekend 1.7 TD
Коментар
-
Ето и клип как паля сутрин на -6 градуса. При по-ниски -10 градуса се налага да въртя по още 2-3 пъти. Чакам някой по-запознат колега да даде предположения какъв може да е проблема. http://www.youtube.com/watch?v=YuuZc...ature=youtu.beFiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.
Коментар
-
Първи по-сериозен тест на Алфата тази сутрин, че до сега само в гаража седи и там пали безпроблемнно.По комп беше -16,5 градуса. Запали без ядове според мен:http://vbox7.com/play:974845c548Акумулатора е някаква заспала Varta 60AhEx: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
абе незам как палите без подгрев: аз се опитах и мотора си върти,върти,върти и непали,все едно имобилайзера не се е изключил с алармата,затова докато неизгасне дюзата и абс и подгрева невартимemzo написа:Със силен акумулатор и без да се чака подгрева до -10градуса, JTD пали като пич
Bravo 2.0 Multijet 165 2009
Коментар
-
Свещите и горивния филтър са чисто нови.До около -10 пали от първия път но понякога се налага да позадържам малко като въртя. Под -10 понякога се налага да връщам ключа и да въртя отново. Качих едно клипче миналата седмица. Акумулатора по принцип е нов но е 60 Ah със стартов ток 600А не знам дали е подходящ. За нафтата - божа работа там. По принцип сипвам от лукойл само. Казаха ми, че е възможно и със стартера да има проблем ама на мен ми се струва, че върти нормално. Не знам от клипчето дали може да се прецени работата на стартера.Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.
Коментар
-
Понеже вече посетих двама майстори а колата все така си пали нормално до около -10 и после по-трудно и аз реших че може да са свещите. Свалях релето и го проверих дали работи. Проверявах всяка свещ поотделно и всичките си работят. Не знам има ли вариант да работят свещите, но да не подгряват както трябва. По всичко което чета във форума стигам до извода, че може би при свалянето на главата и слагането нещо да не е направено както трябва и наистина компресията да не е наред. Сложиха гарнитура със същата дебелина, друг проблем не виждам какъв може да има свързан с махането на главата. Веднъж като запаля и после колата си пали нормално т.е. проблема е само при студен старт и само при температури около и под - 10 градуса.ivandd написа:Колега имаш аналогичния проблем с моя. На мен ми бяха изгорели 3 свещи и едната се счупи при развиването, после не можаха да извадят парчето и се наложи да свалят главата. Като си взех колата палеше по-зле от преди, върнах им я и след още ден престой ми казаха че проблема е в акумулатора. Закарах колата на друг майстор, той каза че проблем няма по работата на двигателя единственото според него е акумулатора и евентуално в предния сервиз да са въртели повече време на стартер и да са го прецакали. Оставих я още за ден при втория майстор и той каза че е проверил всичко и колата няма проблем освен няколко недобре затегнати скоби на съединения за нафтата. Първия майстор я закача на компютър и се оказа, че дебитомера дава странни стойности и ми каза че от дебитомера пали трудно. Втория майстор като му казах за дебитомера каза че първия не разбира грам от дизели. Не знам вече как да постъпя а не смея да отида на трети майстор, а ми се ще колата да ми пали нормално. На -21 градуса пали при трето врътване на ключа, като при всяко от трите въртя по около 15-20 сек,. Щом пали при толкова ниска температура мисля, че двигателя е наред, но не смея да предприема ремонт на стартера и подмяна на акумулатора при положение, че вече доста пари се оръсих напоследък по проблема а не е гаранция, че ще се реши с тези около 300 лв. дето ще ги дам ако предприема тази стъпка. Утре ще кача клип с паленето на колата и ще се надявам някой колега да ми даде адекватен съвет как да действам за да има ефект и да пали колата ми нормално.bafrof написа:така като чета повечето колеги са си направо прекрасни
накратко...като застудя тези дни просто паленето беше МЪКА
- абе непалеше (А съм с чисто нов акумулатор 75Ah)отидох до сервиза където провериха подгревните свещи и се разбра че 3 са "адиос"...сменихме ги...да ама на едната електрода и се отчупи и остана вътре
"майстори" след 2 дена игра и еднин счупен трипътник (мисля че този в/у дюзата който е защото пръскаше нафта от там) я зглобиха и уж "оправиха" тази сутрин запалих с ебахти невиждания зор на -10 ( от 5-тия път с голяма мъка)дори колата си менеше оборотите и сякаш работеше на не пълен брой цилиндри....абе просто колата не работи както е работила до сегапо късно ще направя едно клипче как пали , като изключим подгревните свещи какво друго може да се дължи на това непалене (+ некадърни майстори)Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 2000 г.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар