Ето обещаното клипче.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Застуди се, как палите сутрин ? (клипове)
Collapse
X
-
По принцип, има ли такъв студ, чакам. Просто навик от пежото
. Миналата зима, с такова чакане, с две изгоряли подгревни свещи, палеше по същият начин.Утре сутринта, ще снимам без чакане. Ще изчакам само да изгасне лампата на подгрева, и ще сравним. Не съм го правил никога на такъв студ, нямам сърце просто.
Коментар
-
В грешка си !Сравнете две клипчета,с и без подгрев как пали,примерно на -15 -20 и ще се обедиш!tomsan написа:Аз не мисля че това чакане подпомага с нещо, освен че дърпаме тока на акумулатора, така и така след като изгасне индикацията за подгрева ако има нужда след стартирането релето ще продължи да грее...Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...
Коментар
-
Не ми е ясно защо чакаш толкова много време преди да запалиш ?Пролетта си смених подгревните свещи. Три от тях бяха изгорели. С четвъртата си направих експеримент. Свещта загрява до жълто за не повече от 3-4 секунди. Според мен няма смисъл да се чака повече. Резултата е един и същ. Идеята на подгревните свещи е дюзата да пръсне гориво към свещта. Така нафтата се самозапалва.nikolce написа:Ето обещаното клипче.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
-10*C 6:30 31.12.2010. OMV Apline Diesel + 4 подгревни свещи.Тази нафта е супер. На -10 пали по лесно отколкото на 0*C с обикновенната.В sinoptik.bg даваха -14*C. Може и толкова да е било през нощта.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Ето клипче и от мен преди да спукам картера Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 . Предния ден -8 запали по същия начин, просто забравих да снимам. -4* http://vbox7.com/play:270ec7e3Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002
Коментар
-
Аз продължавам с гадния сутрешен старт. Докато температурите не падаха под -4 гр. през нощта - нямах проблеми. Сега отново. И днес и вчера - кюфкане, тресене...и чак от третия път паля и то след яко задържане на стартер. След това цял ден - никакъв проблем и при напълно изстинала кола - пали от раз. Акумулатора ми е здрав въпреки, че първоначалните ми съмненията бяха в него. Насочвам се към горивен филтър и сонда.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
С каква нафта караш колега?Днес и аз голям зор видях докато запаля. Не беше карана 3 дни колата.С доста въртене и много трудно запали. Шелска нафта без добавки. Кюф кюф кюф и така няколко пъти и доста продължително. Според мен беше от лоша нафта, се едно бензинова кола като не дава искра аха аха да запали , ама не пали. И най чудното беше че колата си помисли че е запалила по едно време - изписа ми -8*С на дисплейчето докато я въртях на стартер (доста продължително въртене и се падна).Като запали си работи нормално. Направи ми впечатление че като е студено държи около 1 деление по ниски обороти - 800, а иначе е почти на горното деление 900.Нафтата я заредих миналата седмица когато температурите бяха около 20 градуса. Може би са спестили от добавки?ntodorov написа:Аз продължавам с гадния сутрешен старт. Докато температурите не падаха под -4 гр. през нощта - нямах проблеми. Сега отново. И днес и вчера - кюфкане, тресене...и чак от третия път паля и то след яко задържане на стартер. След това цял ден - никакъв проблем и при напълно изстинала кола - пали от раз. Акумулатора ми е здрав въпреки, че първоначалните ми съмненията бяха в него. Насочвам се към горивен филтър и сонда.Bravo JTD 105 '98
Коментар
-
nikolce написа:Ето обещаното клипче.Ето клипчето от тази сутрин, при -10 градуса.В крайна сметка пали без ядове. Макар, и с една идея по-дълго въртене на стартера. Нафтата е от Еко.Весело посрещане на новата годинаnikolce написа:Утре сутринта, ще снимам без чакане. Ще изчакам само да изгасне лампата на подгрева, и ще сравним.
.
Коментар
-
mr. Nikoi. Когато за сефте ми направи проблем бях с нафтата на ЕКО + ( винаги съм твърдял, че горивата на ЕКО в страната са в пъти по-добри от нашите в Бургас). Заредих след това на Шел ( скъпата с добавките ) и нямах проблеми известно време, палих си и на -2, - 3 градуса и бях убеден, че проблема ми е решен. Оня ден сутринта на - 1 гр.( през нощта температурата е падала до - 11гр.) се започна пак с кюхкането. Нафтата в резервоара вече отиваше към червения сектор - дозаредих пак на Еко ( обикновен дизел ) и добавих Кастрол ТДА. Колата летеше, не даваше да я настъпя, заработи си тихо, кротко , но... вчера сутринта, когато температурите бяха -1гр. ( нощните температури също са падали до - 9 гр.) - пак кюфкане и тресене на старт. Когато запали на третия път умишлено изчаках да чуя релето на подкачващата помпа. Минаха почти 20 сек. след изгасването на индикацията за подгрев.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Аз никога не съм я чакал повече...изгасне ли индикацията за подгревните и паля....Дори имам чувството,че ако не запаля веднага,а 20 секунди по-късно,колата ми пали по-трудноemzo написа:Сега, гледайки този клип, за пореден път се питам аз ли бъркам като не чакам или Вие бъркате, като чакате толкова много ?
ex.Мареа ТД100
Коментар
-
http://www.youtube.com/watch?v=Z5sMTw8koVkДва месеца не беше палена, вижда се по светването отново на АБС-а и по бавното изгасване на лампата за маслото. Температурата беше около -5С но понеже не съм сигурен колко точно е затова не искам да казвам точна температура. Не се чува сигнал за ниска температура и не съм снимал показанията на термометъра защото нямам десни врати и следователно датчик за температурата
Миналата зима със старите дюзи си палеше по същият начин на температури по ниски от -10С....... В момента е с нови дюзи и не мисля, че ще запали по лошо от преди :D
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар