vgeorgiev написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Застуди се, как палите сутрин ? (клипове)
Collapse
X
-
Горивният ми филтър е на десетина дни,но имам проблеми едно към едно като твоите.Местни светила се произнесоха,че е помпата/Лукас/ntodorov написа:Насочвам се към горивен филтър и сонда.
Като се застудяло металът се свивал,получавали се луфтове и не можела да бачка както трябва.Като се стоплило времето-обратно,затуй палила нормално тогава...такива ми ти работи.
Коментар
-
ЧНГ на всички! Само да се похваля, че оправих старта. Преди празниците колата се караше само градско и то в Карлово /голямо градско/ и акумулатора е позамрял. По празниците минах някой и друг километър, около 1200, и колата си палеше при -16 /северозападна България/. Просто си иска ток и това е!
Коментар
-
Да. От филтъра тръгни. Аз съм с помпа на Бош, може и тя да се свива и разширява - знам ли :D... В друга тема писах, че източих нафтата от филтъра и я тествах в обикновена хладилна камера. За час и половина 1/4 от нафтата беше желирана, а на дъното имаше замръз. Температурата на камерата - около -9 гр.ivoivoto написа:Горивният ми филтър е на десетина дни,но имам проблеми едно към едно като твоите.Местни светила се произнесоха,че е помпата/Лукас/ntodorov написа:Насочвам се към горивен филтър и сонда.
Като се застудяло металът се свивал,получавали се луфтове и не можела да бачка както трябва.Като се стоплило времето-обратно,затуй палила нормално тогава...такива ми ти работи.
Снощи си купих добавка против замръзване на нафтата и добавих около 20 литра Ромпетролско гориво. Тази сутрин колата си запали нормално, но превантивно ще си сменя горивния филтър, а най-вероятно и в сондата ще "бръкна", че вече и индикацията за вода (или нещо негоримо) в горивото ми светна...А съм зареждал САМО от скъпите горива на ЕКО+ и веднъж на Шел (Пауъра), въпреки това първия ми проблем изскочи с горивата на ЕКО. А как им вярвах само ?........
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Индикацията за вода е при горивния филтър, а не при сондата!ntodorov написа:Да. От филтъра тръгни. Аз съм с помпа на Бош, може и тя да се свива и разширява - знам ли :D... В друга тема писах, че източих нафтата от филтъра и я тествах в обикновена хладилна камера. За час и половина 1/4 от нафтата беше желирана, а на дъното имаше замръз. Температурата на камерата - около -9 гр.ivoivoto написа:Горивният ми филтър е на десетина дни,но имам проблеми едно към едно като твоите.Местни светила се произнесоха,че е помпата/Лукас/ntodorov написа:Насочвам се към горивен филтър и сонда.
Като се застудяло металът се свивал,получавали се луфтове и не можела да бачка както трябва.Като се стоплило времето-обратно,затуй палила нормално тогава...такива ми ти работи.
Снощи си купих добавка против замръзване на нафтата и добавих около 20 литра Ромпетролско гориво. Тази сутрин колата си запали нормално, но превантивно ще си сменя горивния филтър, а най-вероятно и в сондата ще "бръкна", че вече и индикацията за вода (или нещо негоримо) в горивото ми светна...А съм зареждал САМО от скъпите горива на ЕКО+ и веднъж на Шел (Пауъра), въпреки това първия ми проблем изскочи с горивата на ЕКО. А как им вярвах само ?........
Коментар
-
Да, Жоре. Знам го датчика. Долу на пробката е. Оня ден източих нафтата от филтъра, но тази сутрин ми индикира наличие на вода (или негорим продукт)...а тя иде от резервоара барабар с нафтата, като бонус :D . Ще "бръкна" в него профилактично. Възможно е да имам и утайки около цедката...като знам какви парцали (парафини) плуваха на "охладената" до -9 гр. нафта.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
На ви студен старт: http://www.youtube.com/watch?v=9l-Z636jK5c&NR=1Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
на тоя да му имам акумулатора нищо друго не ща Yellow_Flash_Colorz_PDT_05Yavor написа:На ви студен старт: http://www.youtube.com/watch?v=9l-Z636jK5c&NR=1Fiat Stilo 1.9 Jtd 115 2003 MultiWagon
Коментар
-
Тоя е поне с 4 акумулатора...И то големи...stooes написа:на тоя да му имам акумулатора нищо друго не ща Yellow_Flash_Colorz_PDT_05Yavor написа:На ви студен старт: http://www.youtube.com/watch?v=9l-Z636jK5c&NR=1Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
...и нафтата и нафтата колега. Тази сутрин с новата нафта и антигел добавка колата запали още, като ме видя. За да не разводнявам темата - днес пуснах жалба до КЗП. Нямам силни аргументи и доказателства за произхода на експериментираната от мен нафта, но съм доволен, че поне съм се жалвал и ще тръбя по форуми за качествата на така обичаната от мен верига бензиностанции ЕКО и в частност ЕКО+. Бензиностанцията е на околовръстния път Созопол - Бургас.stooes написа:на тоя да му имам акумулатора нищо друго не ща Yellow_Flash_Colorz_PDT_05Yavor написа:На ви студен старт: http://www.youtube.com/watch?v=9l-Z636jK5c&NR=1A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Поради запитване от един колега, дали при палене без подгрев е нормално да притриса, ето един клип, направен при -7 -8*. Теста е в 9 часа сутринта, с обикновенна нафта на Лукоил. При използване на скъпия дизел на OMV, ги няма тия притрисания в началото, при студен старт и без подгрев. http://www.vbox7.com/play:88a78679 А с подгрев, двигателя си пали още на половин оборот, заработва отчетливо и равномерно веднага и няма смисъл от клип.Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар