Според мен много погрешно хората си мислят, че EGR пречи. Да, пречи ако не работи коректно. Това в 90% от случаите се оправя с почистване. Цялата система е направена така, че да не смущава работата на мотора. Задейства се само при определени обороти, температура, товар и положение на газта.При подаване на пълна газ, EGR затваря и кола с работеща система не трябва да се различава от такава с изолирана.Аз лично бих посъветвал всички просто да обслужат клапана вместо да го изолират.Всички с много лека ръка пренебрегват предназначението на този клапан - екологията. Дори и тя все още да не е наложена от законите ни, помислете от морална гледна точка!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто - пулсиране на двигатела
Collapse
X
-
Да, колегата Чавето е прав. И аз съм за функциониращ ЕГР, но ако е на нов или здрав двигател. На дизел на 200 и повече хил. км. турбината пропуска масло, то се смесва със саждите от ЕГР-а в колектора и става приказка. Лошото е че се запушват и отворите за въздух в самата глава, а там се достига трудно. От това следват -понижена мощност и увеличен разход. Ако двигателят ви не харчи масло и си изчистите колектора и отворите в главата, ще е по-добре да не се отстранява ЕГР-а. При здрав двигател, няма да се натрупат масло и сажди скоро.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Здравейте и от мен. Аз съм с Пунто 1.9 жтд (2000г.) Преди 3-4 дни и при мен се появи проблема с пулсирането на двигателя при 800-900 оборота. Няма значение дали колата е загряла или не проблема си го има. Незнам дали си внушавам или е така, обаче имам чуството, че е загубила малко мощност. Ходих в "Лисан" и от там директно без да отварят капака или каквото и да било ми казаха, че съм за смяна на регулатора за налягането и ми определиха цена от 320лв. Отидох при друг човек, който ми каза да напълна резервоара до горе, да сипа 1 литър масло за двутактови мотори и добавка за прочистване на дюзи..... та има ли шанс и при мен проблема всъщност да е с тоя маркуч който се връща обратно в мотора и вкарва изгорелите газове ?Конете продават колата...въртящият момент печели съзтезания ! Fiat Punto 1.9 JTD
Коментар
-
Всяко едно МПС си отговаря на някакъв стандарт. Точно затова Камаз и Ифа.... могат да се движат ако си покриват техните еко норми.Мен ме върнаха с бензинова кола от преглед, не влизах в нормите. Иначе катализатор се маха когато се запуши, така съм чувал и така процедирам с моите автомобили. Проверката се прави като се замери налягането преди и след катализатора.Tornado написа:Няма да се усети изобщо според мен ,че е изолиран.По тази логика вече Камаз и Ифа не трябва да се движат изобщо.iuly_vn написа:Само след година макс, ще се чудиме откъде да си купуваме катализатори. Вече правят и първите проверки по пътищата, със специализирани постове на КАТ. Това касае и EGR системата.Валентино_88 написа:Изолира ли са ти ЕГР клапана. Преди 1000 км. изолирах и моя и още не мога да се нарадвам на динамиката на колата в градко каране. Мисля да махна и катализатора тея дни, макар че печката върви доста доволно сега.
Коментар
-
Колега, ако искаш да ти работи ЕГР-а, трябва да свалиш клапана, да се увериш че не е затапен с ламаринка и че се движи - отваря и затваря. А на снимката със синя стрелка в синьо кръгче съм ти посочил къде е клапана за вакуума. Горещо ти препоръчвам да си го оправиш.MiroM написа:Здр колеги!Въпросът ми е към тези които за шунтирали ЕГР-ра , от къде точно взема вакуума за клапана...?
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар