благодаря колега може ли скаип моля
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблм с тд 100
Collapse
X
-
сигорен съм колега дори съм го виждал с очите си при същия мотор, ТД100 пали много трудно тресе се цялата кола, пълни нафта навсякадеTornado написа:Сигурен ли си в твърденията си?Такива филми при дизел не съществуват.Kelesh написа:колега вдигни пръчката на маслото ... ако е в повечко маслото и е боза ... помпата е проблема , пълни цилиндрите с нафта и затова се получава цялата тази работа с тресенето.... единя варянт е да я сменяш помпата другия варянт е да шонтираш един от маркучите (демек да го затапиш) , но за това ще проверя да видя кой точно се затапваше, ти вдигни пръчката на маслото и виж дали има нещо подобно ... ако е така ще видя как стояха нещата с маркуча. което е временно решение искам да спомена
и обикновенно е проблем на помпите Лукас.
.... помпата е Лукас .... махаш един от маркучите и го затапваш трябва да видя само кой точно беше и си решил проблема временно
а защо казваш , че такива неща не съществуват при дизел незнам ...
...The Path Of Excess Leads To The Tower Of Wisdom...
Коментар
-
колега ако в мотора има нафта .... това е решението повярвай миNero_ написа:Колега това ми се струва доста грешен подход. Симптомите говорят на 90% проблем с датчик колянов вал. И начина по който работи мотора и загубата на оборотомера подкрепят това твърдение.А по въпроса с ’умата дюза’ на кратко не се различава особено от другите дюзи, с тази разлика че има датчик на иглата. Идеята е да се ползва като сензор за точния момент на впръскване. Знаейки положението на коляновия вал и момента на впръскване, ECU може да пресметне действителния аванс. Той се сравнява с желания аванс (от таблица) и се изпраща сигнал към авансатора за съответната корекция.Това е на кратко.Поздрави!Kelesh написа:колега вдигни пръчката на маслото ... ако е в повечко маслото и е боза ... помпата е проблема , пълни цилиндрите с нафта и затова се получава цялата тази работа с тресенето.... единя варянт е да я сменяш помпата другия варянт е да шонтираш един от маркучите (демек да го затапиш) , но за това ще проверя да видя кой точно се затапваше, ти вдигни пръчката на маслото и виж дали има нещо подобно ... ако е така ще видя как стояха нещата с маркуча. което е временно решение искам да спомена
и обикновенно е проблем на помпите Лукас.
за това и съм написал да вдигне пръчката на маслото
...The Path Of Excess Leads To The Tower Of Wisdom...
Коментар
-
До Автора, че не знам кой от всичките му постове да цитирам! Едно добро предложение за теб, бе написано от колегата Specialista. Това са възможните прични за теб. И понеже те виждам, че нищо не разбираш и едва ли можеш да вземеш каквото и да е решение, а камо ли да провериш тия датчици, то иди на специалист. Намери добър сервиз. И хайде моля те, да понаучиш малко правопис! Последното предполага неуважение към всички нас и към форума като цяло! Ето това - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195 , прочети като за начало.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Я снимай този маркуч, който затапваш да видим...Kelesh написа:сигорен съм колега дори съм го виждал с очите си при същия мотор, ТД100 пали много трудно тресе се цялата кола, пълни нафта навсякаде
.... помпата е Лукас .... махаш един от маркучите и го затапваш трябва да видя само кой точно беше и си решил проблема временно
а защо казваш , че такива неща не съществуват при дизел незнам ...Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
понеже нямам време в момента да се знимавам да го снимам, маркуча е този които излиза от помпата и влиза директно в смукателните търби ...Geraka написа:Я снимай този маркуч, който затапваш да видим...Kelesh написа:сигорен съм колега дори съм го виждал с очите си при същия мотор, ТД100 пали много трудно тресе се цялата кола, пълни нафта навсякаде
.... помпата е Лукас .... махаш един от маркучите и го затапваш трябва да видя само кой точно беше и си решил проблема временно
а защо казваш , че такива неща не съществуват при дизел незнам ......The Path Of Excess Leads To The Tower Of Wisdom...
Коментар
-
Колега с незнаето само всяваш объркване в тема,не ми се коментира кой е този маркуч и за какво служи ,но определено няма връзка с тая тема.Относно автора- според мен проблема е от авансатора ,има отлична тема как се ремонтира,а ти както разбрах вече имаш два така че спокойно може да се пробваш Успех :DKelesh написа:понеже нямам време в момента да се знимавам да го снимам, маркуча е този които излиза от помпата и влиза директно в смукателните търби ...Geraka написа:Я снимай този маркуч, който затапваш да видим...Kelesh написа:сигорен съм колега дори съм го виждал с очите си при същия мотор, ТД100 пали много трудно тресе се цялата кола, пълни нафта навсякаде
.... помпата е Лукас .... махаш един от маркучите и го затапваш трябва да видя само кой точно беше и си решил проблема временно
а защо казваш , че такива неща не съществуват при дизел незнам ...който разбира на ФИАТ се спира FIAT BRAVO 1.9 100TD
Коментар
-
Явно, колегата Келеша, има в предвид сигналния маркуч за клапана за допълнително обогатяване според надува на турбината. Тоя същия, който излиза от всм. колектор и влиза в помпата. Само ще му кажа, че тоя клапан е с две мембрани и няма как да се случи това, което описва. Ако го изолира, то само се намаля количеството нафта, според надува. Клапана е така устроен, че при спукване на мембрана, се изолира действието му. Няма пряко отношение в случая и съвета му за изолиране на тоя маркуч, е неоснователен.Kelesh написа:понеже нямам време в момента да се знимавам да го снимам, маркуча е този които излиза от помпата и влиза директно в смукателните търби ...Geraka написа:Я снимай този маркуч, който затапваш да видим...Kelesh написа:сигорен съм колега дори съм го виждал с очите си при същия мотор, ТД100 пали много трудно тресе се цялата кола, пълни нафта навсякаде
.... помпата е Лукас .... махаш един от маркучите и го затапваш трябва да видя само кой точно беше и си решил проблема временно
а защо казваш , че такива неща не съществуват при дизел незнам ...Fiat Marea TD100
Коментар
-
Приятелю,ако ти си го направил на твоята кола това,това значи точно три неща:Първо са ти пуканати мембраните на коректора за надув на ГНП,второ от там по сигналния маркуч влиза нафта директно в смукателния колектор,защото налягането на горивото в ГНП е поголямо от колкото в смукателния колектор,и трето караш осакатена кола,дали от теб самия или от някой друг няма значение.Неумесно е да се изказват твърдения за нещо което не се разбира.Вярно е че напоследък съм пестелив от към мнения във форума,това не значи че не следя какво става!Тези твои твърдения ме провокираха да взема отношение по темата.С две думи някой те е излъгал че ти е решил проблема,в момента и ти заблуждаваш хората.Поздрави!!!Kelesh написа:понеже нямам време в момента да се знимавам да го снимам, маркуча е този които излиза от помпата и влиза директно в смукателните търби ...Geraka написа:Я снимай този маркуч, който затапваш да видим...Kelesh написа:сигорен съм колега дори съм го виждал с очите си при същия мотор, ТД100 пали много трудно тресе се цялата кола, пълни нафта навсякаде
.... помпата е Лукас .... махаш един от маркучите и го затапваш трябва да видя само кой точно беше и си решил проблема временно
а защо казваш , че такива неща не съществуват при дизел незнам ...
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар