Не ми е ясно какво е 1 и какво е 2 от  снимката http://imageshack.us/photo/my-images/16/45879803.jpg/ .Как трябва да изглежда ако всичко е наред и как трябва да е, ако не е наред.
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
P0704 или "СТОП" машинка на педала на съединителя
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 1 и 2 са частите на един и същи детайл и това е законтрящата част (капачка) на стоп машинката. Вътре в нея влиза основната част на стоп машинката, съдържаща бутона и тази част трябва да я буташ здраво в посока към педала докато застане на мястото си. Иска доволно сила и щрака силно, когато преминава през контрите вътре в капачката.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 И аз съм добре дошъл в клуба на грешката P0704 Само да вметна, че датчика на либрата външно е по-различен на форма. Но члена за оправянето на проблема си е все така голям  :D
							
						"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора." Само да вметна, че датчика на либрата външно е по-различен на форма. Но члена за оправянето на проблема си е все така голям  :D
							
						"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
 
 ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
 Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Преди няколко месеца имах проблем с въпросният датчик след обезвъздушаването на системата на съединителя.Явно поради интензивното помпане на педала датчика беше "потънал" Т.е си седеше фиксиран на мястото си, но самото лостче което се движи беше блокирало натиснато навътре ( все едно е натиснат съединителя) и круиза ми не работеше. Аз така хванах проблема де.Свалих датчика - изобщо не е толкова страшно и сложно както го описваш , и просто изтеглих палчето и после го сложих датчика обратно.Проблеми не е имало до момента.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Драги съфорумци, за тоя датчик, днес успяхме да го изкараме от мястото. Значи, първо откачаме буксата с кабелите. После завъртам датчика по посока на часовниковата стрелка (или обратното беше, че забравих) и датчика излиза от мястото си (законтрящата тапа си стои на мястото). После пак го сложих, завъртях го и се фиксира (нищо не е щтракало). Това, което пишете за щтракването защо не се получава ?! Натисках го обаче не помръдва. Явно ме е страх да го натисна или и аз незнам ?
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Колега, би ли описал как се обезвъздушава съединителя.pr_00f написа:Преди няколко месеца имах проблем с въпросният датчик след обезвъздушаването на системата на съединителя.Явно поради интензивното помпане на педала датчика беше "потънал" Т.е си седеше фиксиран на мястото си, но самото лостче което се движи беше блокирало натиснато навътре ( все едно е натиснат съединителя) и круиза ми не работеше. Аз така хванах проблема де.Свалих датчика - изобщо не е толкова страшно и сложно както го описваш , и просто изтеглих палчето и после го сложих датчика обратно.Проблеми не е имало до момента.STILO JTD 1.9- 115 BLACK
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Филма е голям ! Не се захващай ако работи нормално !Просто е като цяло, на ск. кутия където влиза маркуча има една скобка, вади се скобата и маркуча се вади няколко мм. забравих колко точно и някой натиска педала. Пробка има, но няма на нея гайка/болт.rosian написа:Колега, би ли описал как се обезвъздушава съединителя.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 И аз преди време се борих с машинката на съединителя, при мене беше счупено буталцето - точно до мястото където влиза в кожуха.След една епопея по магазините в търсене на нова машинка, отремонтирах старата.Просто навих една видия в остатъка от стеблото - за щастие беше кухо в средата. Даже и лепило не сеналожи да слагам - толкова хубаво и пплътно стана.Сега машинката си работи, но на Алфата определено ненамирам разлика в работата на колата.Ама ме дразнеше грешката де Не знам при Стило как е, ама на 156 е така завряна тая машинка... Свалянето е лесно - с една ръка се врътва в някаква посока и излиза наго ре и тогава се откача конекора.Но слагането... толкова е тясно, а трябва да се работи с две ръце - с едната да се натиска надолу а с другата да се врътне, с третата да си свети човек а с четвъртата да съ бърше потта... Голем зор видях. По едно време мислех за разглобяване на таблото...
							
						Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин... Не знам при Стило как е, ама на 156 е така завряна тая машинка... Свалянето е лесно - с една ръка се врътва в някаква посока и излиза наго ре и тогава се откача конекора.Но слагането... толкова е тясно, а трябва да се работи с две ръце - с едната да се натиска надолу а с другата да се врътне, с третата да си свети човек а с четвъртата да съ бърше потта... Голем зор видях. По едно време мислех за разглобяване на таблото...
							
						Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
 Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
 ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Tоварищ Коцев, на Стило са сравнително безпроблемни.То проблеми реално няма, само разлика в работата в колата, когато е изрядна е една идея "по-мазна"В първия пост на темата има снимкикоцев написа:Аз. Даже и не знам къде да гледам за нея. :D Но като нямам проблеми не ми и трябва да я гледам.  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

 
  ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+  2001,
 ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+  2001,

Коментар