Лесен ли е достъпа до тази машинка ,че аз гледах около педалите и не успях да я видя?
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
P0704 или "СТОП" машинка на педала на съединителя
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Здравейте Колеги, карам Алфа 145 1.9JTD... та въпросната машинка/прекъсвач/сензор си е на мястото, стабилно закрепена, но изглежда изобщо не участва в играта, тъй като педала изобщо не я докосва... В смисъл позиционирана е правилно, точно над педала, но при НЕнатиснат педал има разстояние около 1-2 мм между педала и буталцето(черното). Забила ли е? Според вас да търся ли друга? Благодаря предварително!
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Натисни й тялото в посока от двигателя към волана. Иска повечко сила и ще щракне и премести напред към педала.brazen написа:Здравейте Колеги, карам Алфа 145 1.9JTD... та въпросната машинка/прекъсвач/сензор си е на мястото, стабилно закрепена, но изглежда изобщо не участва в играта, тъй като педала изобщо не я докосва... В смисъл позиционирана е правилно, точно над педала, но при НЕнатиснат педал има разстояние около 1-2 мм между педала и буталцето(черното). Забила ли е? Според вас да търся ли друга? Благодаря предварително!
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Не, според мен не натискаш достатъчно. Иска си доста сила да прескочи с още един зъб контрата, за да мине по-напред тялото на машинката. Можеш ли да се завреш и да направиш една снимка на фокус на машинката и педала, за да онагледим?brazen написа:не става... има ли вероятност проблема да идва от това, че съм сменил помпата при педала? И евнтуално педала да не може да се върне до края(макар че ми се струва, че е на нормална височина спрямо спирачния педал)
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Не знам как се качват снимки тук, за това поствам линк http://brazen.snimka.bg/automobiles/...-sensor.620318 надявам се не нарушавам правилата, ако е така - извинете ме.Колега, тва е което можах да направя като снимки, мноого е тясно, затова снимах с телефона. Машинката мога да я завъртя само в посока за демонтаж, и като го направя после едвам пак я монтирам...а самата планка, за която се монтира, ми се струва че не мога да я деформирам.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Погледни си последната снимка от албума - там ясно се вижда как назад стърчи тялото на машинката. Това отпред по-бялото е капачка, в която влиза тялото и не е на резба, а е на зъбчета. Т.е. тялото иска яко натискане в посока към педала, за да влезе още в капачката докато щращне с още едно зъбче напред.brazen написа:Не знам как се качват снимки тук, за това поствам линк http://brazen.snimka.bg/automobiles/...-sensor.620318 надявам се не нарушавам правилата, ако е така - извинете ме.Колега, тва е което можах да направя като снимки, мноого е тясно, затова снимах с телефона. Машинката мога да я завъртя само в посока за демонтаж, и като го направя после едвам пак я монтирам...а самата планка, за която се монтира, ми се струва че не мога да я деформирам.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
  готово!Не знам как е при Бравото и др. ФИАТ, но при Алфата е голяма мъка, единственият начин за достъп до машинката при мене е като се откачи таблото с бушоните(да си висне надолу), след което, легнал на двете седалки, си провираш лявата ръка(трудно) и натискаш надолу(щрака и слиза с около 1 см.)Още не съм я тествал дали има разлика, че съм на работа в момента. Ако има разлика - ще пиша.Мерси за помощта!!! готово!Не знам как е при Бравото и др. ФИАТ, но при Алфата е голяма мъка, единственият начин за достъп до машинката при мене е като се откачи таблото с бушоните(да си висне надолу), след което, легнал на двете седалки, си провираш лявата ръка(трудно) и натискаш надолу(щрака и слиза с около 1 см.)Още не съм я тествал дали има разлика, че съм на работа в момента. Ако има разлика - ще пиша.Мерси за помощта!!!
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ми не знам дали си внушавам след всичко изчетено, но мисля че и аз долавям промяна - много плавно става превключването на скоростите. Най-голяма разлка, обаче, има при потегляне само на съединител(на полу-съединител, без подаване на газ примерно в задръстване) много по-равномерно потегля и работата на двг-то е осезаемо подобрена при този тип потегляне - преди ми работеше по-неравномерно и на ниски обороти, а сега е почти като автоматик. Yellow_Flash_Colorz_PDT_11 П.П. Благодаря ви още веднъж!!Airfan написа:Радвам се, че си успял. При мен се усети разлика при превключване на скоростите. Някак си по-плавно започнаха да се случват нещата.
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
 Моята изглежда стабилно и палчето се прибира лесно.... да смятам, че работи ?
Моята изглежда стабилно и палчето се прибира лесно.... да смятам, че работи ?
							
						 
 

 
 
Коментар