Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
P0704 или "СТОП" машинка на педала на съединителя
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 кола
 
 На едно девойче и търсиха 150 лв от АИ да и го направят а то е някакви си 5 минути време Самата машинка тогава не се натискаше до края и светят стоповете дори и да си извадил ключа а като пали колага гора от Грешки .Ако е автоматик неможе да се превключват скоростите като на ML МерцедесаТа това е важна дребна част.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Re: кола
 
 Говорим за стоп машинка на съединителя, а не на спирачката!kluchar написа:На едно девойче и търсиха 150 лв от АИ да и го направят а то е някакви си 5 минути време Самата машинка тогава не се натискаше до края и светят стоповете дори и да си извадил ключа а като пали колага гора от Грешки .Ако е автоматик неможе да се превключват скоростите като на ML МерцедесаТа това е важна дребна част.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Аз цял ден ровя в Elearn-a, функцията на бутона е само за темпомата. Вероятно има и друга роля, но аз не я открих, или не е описана .
							
						Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02 .
							
						Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
 Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
 Ex: Marea 2.4 JTD 2000
 Ex: Brava 1.6 1997
 Ex: Puntо 1.1 1994
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Re: кола
 
 Ама, то това е на съединителя, не на спирачката, а и на спирачката, поне на моята кола, не се натиска, ами като натиснеш педала, освобождава копчето (в ненатиснато положение прави контакт)kluchar написа:На едно девойче и търсиха 150 лв от АИ да и го направят а то е някакви си 5 минути време Самата машинка тогава не се натискаше до края и светят стоповете дори и да си извадил ключа а като пали колага гора от Грешки .Ако е автоматик неможе да се превключват скоростите като на ML МерцедесаТа това е важна дребна част.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 И при мен беше постоянно ’’натиснат" според ЕКУ-то.Мислех че е дефектирал, но като легнах до/под педалите, видях че гогато съединителя е отпуснат, дори не допира ... Не трябва да се разглобява нищо ... просто трябва да се натисне надолу ... Ако имаш фенерче да си светиш ще е голямо удобство ...За спирачките е същото ...Разлика във вървенето не намерих, макар че очаквах да има разлика ... Ако беше проблем, ЕКУ-то трябваше да запише грешка ... то има код за такава грешка, но при мен не се е появявал.Renault Clio 1.5 dci / Fiat Brava 105JTD / 1999 год.
 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43195
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	



 
 

 
							
						
Коментар