Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Да си поговорим за ЕГР клапана - Стило JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    iuly_vn написа:
    chaveto написа:
    Калашника в казармата ми тежеше 18 месеца, но не знаех, че коляновите валове тежат 100 км (киометра)
    Вече знаеш От формула1 не се интересувам от няколко години и това
    двигателя издържа не само едно състезание,а целия състезателен сезон
    дали е така не знам и затова за него няма да споря.А на колегата @jenshen73 ще кажа, че буталото на един такъв автомобил е голямо колкото една консервена кутия от копърка, буталото на един съвсем обикновен двигател изглежда като консерва с грах от 1кг Това е просто сравнение за тези които ще решат да се заяждат Ходи и попитай някой който знае колко тежи една гайка за джантите на едно Порше и го попитай колко тежи една съвсем обикновена гайка за някакъв друг автомобил и тогава пак ела и ми кажи колко ти е тежал калашника.А за ЕГР-а какво да се напише и аз не знам За някой хора той само цапа колектора.................... що ли ония глупавите са го сложили
    А буталото на Камаз е колкото консервена кутия от сирене. Е, извинявам се за Уфтопика, ама не се въздържах! А сега по темата. ЕГР-а, не се препоръчва да се изолира, само при JTD моторите. За ТД100, изолирането му е повече от препоръчително.
    Можеш ли да ми обясниш по-подробно,защото аз съм просто селско момче,защо не се препоръчва на ЖТД да се премахва ЕГР,а на ТД 100 е препоръчително? Те сила свише ли използват и Господ ги е сътворил така,че да пази земните си чада от задух и кашлица придружена с кървави храчки? За кой ли пък трябва лично на теб да го кажа,въпреки че сигурен съм поне милион пъти съм споменал какво Ферари притежавам.ЖТД 105 мапната,ако това има някво значение.И отново да се повторя-за около 14-15х.км след не само премахване на ЕГР,ами и затапване с дебела ламарина на изпускателния колектор и премахване на клапана за вакуум на ЕГР от отсека на двигателя,като кабела,който влиза към него е откачен от буксата и привързан с миша опашка за други кабели.За това време нито един път не ми е светнала дюзата и не е натрупала грешка или други подобни дивотии. Снимал съм мотора как да пусна тука снимките,защото нещо се омотах?
    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

    Коментар


      #47
      iuly_vn написа:
      chaveto написа:
      Калашника в казармата ми тежеше 18 месеца, но не знаех, че коляновите валове тежат 100 км (киометра)
      Вече знаеш От формула1 не се интересувам от няколко години и това
      двигателя издържа не само едно състезание,а целия състезателен сезон
      дали е така не знам и затова за него няма да споря.А на колегата @jenshen73 ще кажа, че буталото на един такъв автомобил е голямо колкото една консервена кутия от копърка, буталото на един съвсем обикновен двигател изглежда като консерва с грах от 1кг Това е просто сравнение за тези които ще решат да се заяждат Ходи и попитай някой който знае колко тежи една гайка за джантите на едно Порше и го попитай колко тежи една съвсем обикновена гайка за някакъв друг автомобил и тогава пак ела и ми кажи колко ти е тежал калашника.А за ЕГР-а какво да се напише и аз не знам За някой хора той само цапа колектора.................... що ли ония глупавите са го сложили
      А буталото на Камаз е колкото консервена кутия от сирене. Е, извинявам се за Уфтопика, ама не се въздържах! А сега по темата. ЕГР-а, не се препоръчва да се изолира, само при JTD моторите. За ТД100, изолирането му е повече от препоръчително.
      Нямаш представа как тръгна колата от подписа след като откачих буксата на този клапан- колата стана много по-пъргава в диапазона до 2000об. Даже съм се заканил и ламаринка да му сложа. А повече сажди има само в катализатора. А и да запише грешка- не вкарва двигателя в авариен режим- записва само като информация.
      Fiat Marea Weekend 1.9 jtd 110 SX- еmzo power

      Коментар


        #48
        itan75 написа:
        Можеш ли да ми обясниш по-подробно,защото аз съм просто селско момче,защо не се препоръчва на ЖТД да се премахва ЕГР,а на ТД 100 е препоръчително? Те сила свише ли използват и Господ ги е сътворил така,че да пази земните си чада от задух и кашлица придружена с кървави храчки? За кой ли пък трябва лично на теб да го кажа,въпреки че сигурен съм поне милион пъти съм споменал какво Ферари притежавам.ЖТД 105 мапната,ако това има някво значение.И отново да се повторя-за около 14-15х.км след не само премахване на ЕГР,ами и затапване с дебела ламарина на изпускателния колектор и премахване на клапана за вакуум на ЕГР от отсека на двигателя,като кабела,който влиза към него е откачен от буксата и привързан с миша опашка за други кабели.За това време нито един път не ми е светнала дюзата и не е натрупала грешка или други подобни дивотии. Снимал съм мотора как да пусна тука снимките,защото нещо се омотах?
        Ми колегата Hdjov го беше обяснил много подробно и ясно, ама или не четеш или не си го разбрал. Аз няма да го повтарям. Нито пък искам да отговарям на постовете ти. Отношенията ти са много язвителни а в постовете ти има доста сарказъм. Някъде му викат селения. Мен обаче не ме кефи никак. Питай колегите за повече яснота по въпроса, защо на JTD не е препоръчително да се изолира ЕГР-а. Ако и така не го разбереш, наистина съжалявам.
        Fiat Marea TD100

        Коментар


          #49
          А буталото на Камаз е колкото консервена кутия от сирене. Е, извинявам се за Уфтопика, ама не се въздържах!
          Да и ако искаш да изкараш още нещо от този мотор ще се наложи да го направиш много по малко.В случая остава само частта от буталото на която се намират сегментите и ако буталото е било дълго 15см после става 2-3см..........Но ти си компетентен във всичко, вклю. и при комп. За да накараш един комп. да работи макс. добре първо се връща всичко на мин. и след това всяко едно нещо се закарва до макс. но само то. Това се прави с цел да се разбере до колко може да стигне, не да се чудиш кое от всичко се издъни.Забравих да спомена, че не си писал в бисери.

          Коментар


            #50
            http://www.diesel-club.com/forum/vie...hp?f=26&t=1145

            Коментар


              #51
              Здравейте на всички фиат фенове значи аз като купих колата браво тд 100 внос от италия и като я закарах за облужване видяхме че вакумното маркуче е откачено и запушено, казаха ми че така ще гори почече и ми го оправиха карах така 4 месеца и вчера реших пак даго затапя да видя дали ше има разлика първо пробвах дали е затворил хубаво клапана като надух с уста от никаде не изпуска и после само откачих вакумното маркуче и го затапих, за малкото км , които съм минал определено се чувста разлика в ниските обороти до 2500 за по високи незнам ще си покаже извън града
              Fiat Bravo TD100

              Коментар


                #52
                Малко интересно четиво - http://www.mediafire.com/?nxgz2frzy0y
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #53
                  Нз колеги аз тия дни ще го затапвам, не искам да ми цапа колектора и да ми вкарва изгорели газове, според мен колкото по-чист е въздуха и по студен, толкоз повече колата върви. Ще ви кажа дали съм усетил разлика в ниските обороти след процедурата!
                  Fiat Bravo 1.6 GT
                  Stilo 1.9JTD - ex

                  Коментар


                    #54
                    Всъщност има едно решение - пълно изолиране на системата и редакция на софтуера.Идват почивни дни ...... ще се пробва.п.с. моя клапан работи, но от няколко дни му се чудя, да се затопли още малко и ще разглобя всичко около него да видим за 1 година, колко мизерия се е насъбрала.
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #55
                      emzo написа:
                      Всъщност има едно решение - пълно изолиране на системата и редакция на софтуера.
                      Безсмислено е,особено при твоята кола.Софтуера си го затваря баш когато е необходумо.А когато трябва да е отворен и колко да е отворен,пак софтуера си го определя.По добре си провери дали ЕЖР-системата и дебитомера работят коректно.Нищо повече не е необходимо.П.С.Пълното изолиране го остави за мераклиите.Поздрави.

                      Коментар


                        #56
                        Прегледах софтуера преди малко.От 3200рпм нагоре без значение натоварването е постоянно затворен.На ниски обороти затваря след 65% натоварване.Просто за проба ще го направя постоянно затворен, доколкото е възможно от софтуера.Искам да видя дали ще има промяна в "характера"на колата.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #57
                          ОК.Ако установиш промяна ще е чисто психологическо възприятие.Сподели резултата.

                          Коментар


                            #58
                            Да, предполагам, затова най-добре с лог да се види разликата, ако я има.
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #59
                              emzo написа:
                              Малко интересно четиво - http://www.mediafire.com/?nxgz2frzy0y
                              Още едно такова четиво
                              Marea Weekend HLX Jtd 110

                              oO(_)____////____(_)Oo

                              Коментар


                                #60
                                Ето и картата на ЕГР-а.Може да се придобие напредстава.
                                Прикачени файлове
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X