колеги изчетох можеби повечето от написаното по темата за дизеловите двигатели но ако е възможно ще ви помоля да ме посъветвате понеже ще ходя да купувам стило 1.9жтд накратко какво е най важно да погледна знам че всичко опира до късмет но за мен е важно двигателят да е добре, та ще съм много благодарен за няколко реда по въпроса ако не ви представлява трудност, предварително благодаря. въпросната кола е http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...108&f1=details
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
съвети при покупка на стило1.9 жтд
Collapse
X
-
Виж му реалните километри. Щом по обява е 170 , може и да са много повече.Виж дали има АСР - така и така даваш пари, задължително да я има.Намира се под бутона на СИТИто.АКо при потегляне тресе - си приготви от 550 до 1600лв с труд.Задължително ще смениш:- тампони заден мост - 120лв- тампон ск, кутия - 150лв- термостат - 130лв.Дано да и е читва дебитомера, ,че нов е 400 пара.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
-
Re: съвети при покупка на стило1.9 жтд
интересува ме също какво трябва да се огледа и къде по турбината, как да разбера дебитомера работили и нужно ли е замерване на компресията и в какви граници, също при запалване ако има някакви проблеми с колата не трябва ли да испише нещо на дисплея относно проблемаivailonikiforov написа:колеги изчетох можеби повечето от написаното по темата за дизеловите двигатели но ако е възможно ще ви помоля да ме посъветвате понеже ще ходя да купувам стило 1.9жтд накратко какво е най важно да погледна знам че всичко опира до късмет но за мен е важно двигателят да е добре, та ще съм много благодарен за няколко реда по въпроса ако не ви представлява трудност, предварително благодаря. въпросната кола е http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...108&f1=detailsMULTIPLA 1.9 JTD 115PS
Коментар
-
Re: съвети при покупка на стило1.9 жтд
А-аа те джамбазите замазват всичко. За дебитомера е писано много в този форум. Може и да се замери. Иначе при изряден дебитомер, турбина, турбо -пътища и прочие, тази кола ускорява, като бензинова машинка - разлика нЕма. Забравяш за стария тромав дизел и изискваш от колата всичко, което би изисквал от кола с бензинов агрегат 1,6- 1,8. Не се шегувам. Първия атестат за добър двигател е безшумния такъв, без притрисане и "подскачане" на оборотите. За шума - пак забравяш стария дизел и се ослушваш за приятно мъркане :D . Изфорсирай колата и се ослушвай за шумове. Около обслужващия ремък не трябва да чуваш потракване, просвирване, скърцане, защото мирише на пари.ivailonikiforov написа:интересува ме също какво трябва да се огледа и къде по турбината, как да разбера дебитомера работили и нужно ли е замерване на компресията и в какви граници, също при запалване ако има някакви проблеми с колата не трябва ли да испише нещо на дисплея относно проблемаivailonikiforov написа:колеги изчетох можеби повечето от написаното по темата за дизеловите двигатели но ако е възможно ще ви помоля да ме посъветвате понеже ще ходя да купувам стило 1.9жтд накратко какво е най важно да погледна знам че всичко опира до късмет но за мен е важно двигателят да е добре, та ще съм много благодарен за няколко реда по въпроса ако не ви представлява трудност, предварително благодаря. въпросната кола е http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...108&f1=details
Потегли на 1-ва на равен участък без подаване на газ - колата трябва да потегли равномерно без притрисане иначе пак мирише на пари и то на много пари.
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Re: съвети при покупка на стило1.9 жтд
доколкото разбирам трябва да се опитам да потегля без да докосвам педала на газта само на празен ход със съединител ли?ntodorov написа:А-аа те джамбазите замазват всичко. За дебитомера е писано много в този форум. Може и да се замери. Иначе при изряден дебитомер, турбина, турбо -пътища и прочие, тази кола ускорява, като бензинова машинка - разлика нЕма. Забравяш за стария тромав дизел и изискваш от колата всичко, което би изисквал от кола с бензинов агрегат 1,6- 1,8. Не се шегувам. Първия атестат за добър двигател е безшумния такъв, без притрисане и "подскачане" на оборотите. За шума - пак забравяш стария дизел и се ослушваш за приятно мъркане :D . Изфорсирай колата и се ослушвай за шумове. Около обслужващия ремък не трябва да чуваш потракване, просвирване, скърцане, защото мирише на пари.ivailonikiforov написа:интересува ме също какво трябва да се огледа и къде по турбината, как да разбера дебитомера работили и нужно ли е замерване на компресията и в какви граници, също при запалване ако има някакви проблеми с колата не трябва ли да испише нещо на дисплея относно проблемаivailonikiforov написа:колеги изчетох можеби повечето от написаното по темата за дизеловите двигатели но ако е възможно ще ви помоля да ме посъветвате понеже ще ходя да купувам стило 1.9жтд накратко какво е най важно да погледна знам че всичко опира до късмет но за мен е важно двигателят да е добре, та ще съм много благодарен за няколко реда по въпроса ако не ви представлява трудност, предварително благодаря. въпросната кола е http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...108&f1=details
Потегли на 1-ва на равен участък без подаване на газ - колата трябва да потегли равномерно без притрисане иначе пак мирише на пари и то на много пари.MULTIPLA 1.9 JTD 115PS
Коментар
-
Цената е много добра според мен. При такава цена, не можеш много да оспорваш.Моят съвет е погледни дали наистина е 2002 година. Когато купувах моята - бяха я обявили 2002,а тя е купена 2001 октомври. Това е само информативно - пак си мисля че цената е супер.Каквото и да е състоянието на колата със сигурност трябват около 1000 за след това - ремъци, масла, филтри / каско/ ГО....Успех!
Коментар
-
Re: съвети при покупка на стило1.9 жтд
за информация колко струва горе долу подмяната на ремаци и ролки на тази кола и с какво масло е добре да се караherkulles написа:да.ivailonikiforov написа:доколкото разбирам трябва да се опитам да потегля без да докосвам педала на газта само на празен ход със съединител ли?MULTIPLA 1.9 JTD 115PS
Коментар
-
тази е с най ниска цена в мобиле иначе за около 4000лв има доста добри мултипла със същия мотор но 105кс но защоли стилото ми харесва много повече иначе мултиплата ще ми върши можеби по вече работа харесвам много и двете коликоцев написа:Струва ми се че за да е читава колата цената трябва да е минимум 6 000лв .За тая ниска цена им нещо което не е на ред.
MULTIPLA 1.9 JTD 115PS
Коментар
-
За моята миналата година септември месец броих 6000 лв и съм сменил само един термостат от Рено дето го сложих и за 10 лв е купен. Минах 10 000км ,чудесна возия ,много стабилна колица . Единствен недостатък за мен е че е много ниска отпред и трябва много да се внимава по какви пътища да се кара.
Коментар
-
за около 4000лв се намират много добри брава и мареа но си мисля че агрегата е същия и ако има нужда от ремонт парите ще са едни и същи, от начаяло бях много навит на пунто със същия мотор но е твърде малко на габарити, та освен за двигателя ако може да мисподелите нещо и за ходовата част как седържи има ли нещо по особенно и т. н.коцев написа:За моята миналата година септември месец броих 6000 лв и съм сменил само един термостат от Рено дето го сложих и за 10 лв е купен. Минах 10 000км ,чудесна возия ,много стабилна колица . Единствен недостатък за мен е че е много ниска отпред и трябва много да се внимава по какви пътища да се кара.
MULTIPLA 1.9 JTD 115PS
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар