Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

колата ми эагрява какво да правя - РЕШЕНО

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Защо не пробваш да промиеш охладителната система и смениш антифриза.

    Коментар


      #17
      TD не е ли с два датчика и точно този за таблото да е скапан. Там не съм в час, но има доста колеги които ще ти помогнат.
      FIAT Bravo JTD GT '99

      Коментар


        #18
        Да, с два датчика е. Единия, откъм купето е за уреда на таблото. Втория е само за данни към EKU-то.На тоя двигател няма как да се измери температурата с термометър. И не го съветвайте да прави това, че ще си изпати ако отвори системата в горещо състояние! В разширителния съд температурата е винаги по ниска с около 5-10* и измерване там не би дало точен резултат. Точно измерване може да стане на компютър, като предварително се свали датчика му за температура и се проверят стойностите му, според таблицата в мануала. Но и без по-горното, на диагностика може да се отчете вярната температура, ако допуснем че вторият датчик, тоя на компютъра е изправен.
        Fiat Marea TD100

        Коментар


          #19
          На тоя двигател няма как да се измери температурата с термометър. И не го съветвайте да прави това, че ще си изпати ако отвори системата в горещо състояние!
          Колега ти само живачни и спиртни термометри ли си виждал

          Коментар


            #20
            А не може ли да се загрее системата с отворена капачка на разширителният съд ?
            Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
            ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

            Коментар


              #21
              chaveto написа:
              На тоя двигател няма как да се измери температурата с термометър. И не го съветвайте да прави това, че ще си изпати ако отвори системата в горещо състояние!
              Колега ти само живачни и спиртни термометри ли си виждал
              Чаве, външно с какъвто и термометър да измериш, ще отчете разлика, спрямо вътре в двигателя. Най точно е на диагностика и сравняване на показанията на таблото.
              Fiat Marea TD100

              Коментар


                #22
                Да ако сме сигурни, че датчика за компа има верни показания.

                Коментар


                  #23
                  pr_00f написа:
                  А не може ли да се загрее системата с отворена капачка на разширителният съд ?
                  Ако наистина вдига толкова висока температура, в разхерметизирана система ще изври охладителя и може да стане по-опасно за мотора.
                  Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                  Коментар


                    #24
                    Сериозно ли ще се изпарят поне 6-7 литра течност за 10 минути ....Яко, то тоя двигател да не е атомен реактор ?
                    Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                    ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                    Коментар


                      #25
                      Ако заври, моментално ще изчезнат 2-3 литра, просто ще го изхвърли. Образува въздушна възглавница и.................
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #26
                        Може,Не знам как е точно при ТД, но при JTD-то ми в момента и при алфата ми 1.7 ТС капачката имаше гумено уплътнение и системата в никакъв случай не е херметична.Т.е не държи налягане освен ако гуменото уплътнение на капачката не се е одървило. Системата си изпуска налягането и може да бъде отворена по всяко време, независимо колко е загрял двигателя ( за разлика от доста от немските коли при които ако се опиташ да направиш това упражнение ще си измиеш лицето със завряла вода/антифриз)А дали ще заври изобщо е въпроса ?Защото до момента няма потвърждение на твърдението че датчиците отчитат правилно и че колата наистина загрява.
                        Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                        ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                        Коментар


                          #27
                          Здравейте приятели,не писах защото колата беше в сервиз тези дни .Казаха датчиците са проверени и отчитат правилно.Направили са центровка на помпата защото не е правена откакто сам я взела колата .Доста е била мръднала.Засега няма проблем ,не загява държи 90гр.Мислите ли че от една центровка може да се е оправило.

                          Коментар


                            #28
                            Днес пък ми прокапа масло,майче е от хидравликата.Направо ми омръзна от проблеми.Само се ядосвам с тия коли.

                            Коментар


                              #29
                              ANICHKA написа:
                              По принцип эабравих да кажа че не надува ,маркучите са горещи но не корави
                              Охладителната система трябва да прави малко над 1бар налягане. Ако няма теч и не се губи течност, то провери капачката или по-точно клапана и. Центровката на двигателя за статичния аванс на впръскване е от голямо значение. Ако не е точна ще има повишено загряване. Но пък вентилаторите, ако си работят и двата и ако трмовключвателя им е изправен, ще успяват винаги да го свалят.
                              Fiat Marea TD100

                              Коментар


                                #30
                                ANICHKA написа:
                                Днес пък ми прокапа масло,майче е от хидравликата.Направо ми омръзна от проблеми.Само се ядосвам с тия коли.
                                А как разбра че е от хидравликата. Намаля ли и маслото в разширителния съд. Ако не, то може да е от другаде и да подлизва. Въздушната струя го отнася често, в съвсем различни посоки. Възможно е и да е съединение на хидравликата, което да е изтървало.
                                Fiat Marea TD100

                                Коментар

                                Working...
                                X