Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

колата ми эагрява какво да правя - РЕШЕНО

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    колата ми эагрява какво да правя - РЕШЕНО

    Эдравейте,Приятели.Имам Fiat Ulysse 1.9TDI.Проблема ми е че при градско каране държи около 95градуса ,обаче види ли малко баир и эагрява до 110.УЖАС!Сменихме радиатора,термостата отваря,перки въртят, водната помпа е наред ,датчика е сменен ,ходих на диагностика и нищо.Моля ви дайте идеи от какво е това чудо.Вече незнам какво да правя.Благодаря предварително

    #2
    А с какво измервате тези 95*С и нагоре. Бензинов мотор знам, че може да грее така от много аванс, при дизела не знам дали важи това.

    Коментар


      #3
      1.9TDI

      Коментар


        #4
        Градусите ги гледам на таблото.Така ми отчита

        Коментар


          #5
          Ами провери си датчика, доста от случаиите да не кажа почти всички не отчитат правилно и с точност
          Аlfa Romeo 156 2.4 JTD 99'

          Коментар


            #6
            ANICHKA написа:
            Градусите ги гледам на таблото.Така ми отчита
            Като начало трябва да е сигурно, че стрелката показва вярно.

            Коментар


              #7
              Датчика е сменен и със стария и с новия все същото.А эа стрелката нали на диагностиката трябва да покаже ако има нещо грешка.Там не покаэа нищо. Неэнам

              Коментар


                #8
                Измерете температурата на водата с термометър!Защото не са 1 или 2 случаите когато на таблото може да се види 100+ а те реално да са 85 градуса.
                Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                Коментар


                  #9
                  Ще опитаме и това като вариант .Надявам се да не е нещо по сериоэно.

                  Коментар


                    #10
                    На диагностика би трябвало да видят каква реално температура вижда ЕКУ. Датчиците за ЕКУ и таблото мисля трябва да са различни. Тези симптоми, които са описани може да се дължат спокойно на не добре обезвъздушена система. Или пък някой да вкарва непрекъснато въздух - например гарнитурата на главата. Затова обърнете внимание, какво се случва с охлаждащата течност! Вдига ли се много високо в казанчето, като започне да прегрява?
                    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                    Коментар


                      #11
                      По принцип эабравих да кажа че не надува ,маркучите са горещи но не корави

                      Коментар


                        #12
                        Danchojn написа:
                        На диагностика би трябвало да видят каква реално температура вижда ЕКУ. Датчиците за ЕКУ и таблото мисля трябва да са различни. Тези симптоми, които са описани може да се дължат спокойно на не добре обезвъздушена система. Или пък някой да вкарва непрекъснато въздух - например гарнитурата на главата. Затова обърнете внимание, какво се случва с охлаждащата течност! Вдига ли се много високо в казанчето, като започне да прегрява?
                        Което не значи че и 2-та датчика подават верни данни.Докато не се измери реалната температура на водата с точен термометър - просто се търси под вола теле.Иначе ако температурата наистина е висока и датиците отчитат вярно , най-вероятни причинни са водна помпа и недобре обезвъздушена система.
                        Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                        ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

                        Коментар


                          #13
                          Ок , ще се провери и това и ще ви пиша .Благодаря на всички эа идеите .

                          Коментар


                            #14
                            Какъв точно е двигателя, TDI не вярвам да е.Ако е JTD, най-вероятно е един датчика и за уредите и за ECU-то.Закачете един лаптоп, намерете баир и сравнете показанията от диагностиката и таблото. Уточни и двигателя какъв е за да видим при какви градуси се включва втората степен (перка).PS: И двете степени на перките работят нали. Да не би първата да не тръгва и като се дигнат градусите направо да се пуска втората.
                            FIAT Bravo JTD GT '99

                            Коментар


                              #15
                              Двигателя 1,9TD ,грешката е моя ,не е TDI

                              Коментар

                              Working...
                              X