Колега ясно е, че водата е навсякъде. Аз лично бих се обзаложил, че ако се е получила гняс от ЕГР-а след неговото затапване, гняста ще изчезне сама. Маслото което минава през въздуховодите ще я почисти, това си е мое мнение. Не може преди ЕГР-а всичко да свети и единствено на ниските места да се е задържало масло. След входа на ЕГР-а вече маслото смесено със сажди е направило ла...... Дори и самият въздух има силата да почисти системата, маслото само спомага да държи разкиснато всичко вътре и затова си мисля, че с времето ще се почисти всичко само.А и само да попитам автора, дали знае какво се получава с МАП-а при вакума който създават с намаляването на отвора и дали всеки датчик би понесъл даден вакум.Като цяло има много неща които не са ясни и на хората които предлагат този продукт. А и ако Жоро е човека който написа няколко страници за добавки............ в дизел форума......................
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Профилактика на горивна и изпускателна уредба.
Collapse
X
-
Вижте сега всички "специалисти" дето се изказаха по темата - аз не съм толкова наясно с това какво точно се случва в ДВГ, нито съм химик, нито съм елетротехник, нито разбирам от датчици.Аз съм обикновен потребител, който иска колата му да е в ред и да гори малко.Отначало аз също бях скептичен, дори малко притеснен. След първата (миналогодишна профилактика) разхода ми спадна с около 0.7-0.8/100 без да правя промяна в стила ми на каране, а той е - газ/спирачка. Другият ефект, който забелязах е, че почти не се забелязва никакъв пушек отзад като дам газ ~ 3000 об. и нагоре било под товар или на свободна!За мен това е достатъчно като факт, както и това, че една година по-късно нямам никакви технически проблеми с колата (евентуално породени от процедурата). Какво се случва не ме интересува. Важно е, че забелязвам резултат от цялата процедура.Просто исках да споделя кефа си с Вас от този резултат. Не съм рекламно лице на XENUM, изказвам си личното мнение и наблюдение.Ако нямаше ефект от всичко това, нямаше други членове на форума да работят с тези продукти нали?"Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Значи, ако количеството пушек е показател за прочистената система - явно моята някой я е почистил много добре, защото от както имам колата - 3 години вече - не е изпушвала повече от 2 пъти - в Китен, когато издевателствахме над нея с Емзо... Тъй, че - изтъкни друга причина, която показва колко добре е почистена след малко препарат...Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
След ремапа пушиш и не може да ме убедиш, че не пушиш. Аз ремапнато JTD, което да не пуши не съм виждал.Между другото и аз ползвам масло Xenum и съм доволен. По-доволен от Селения ТД, примерно.jenshen73 написа:Значи, ако количеството пушек е показател за прочистената система - явно моята някой я е почистил много добре, защото от както имам колата - 3 години вече - не е изпушвала повече от 2 пъти - в Китен, когато издевателствахме над нея с Емзо... Тъй, че - изтъкни друга причина, която показва колко добре е почистена след малко препарат...
Коментар
-
Аз пък като по- глупав ще попитам 2 неща. Как минават тези отлагания през оксидатора? Въпроса е риторичен. И как пък пречи махането на ЕГР клапана на работата на двигателя ? Не говорим за електрониката. :D Сега сериозно- ако сте имали нещастието да Ви работи ЕГР клапана над 200 к. по- добре си свалете и изчистете колектора не на колата. Остава проблема с клапаните- наистина стават на топузи. Обаче ако нагара е застанал в уплътнителната му повърхност освен механичен ремонт друго няма да помогне.Не съм пробвал това мероприятие, имам и някои резерви- да не падне някое чело на клапан вътре. Но това ще е при объркване на пропорциите /говорим за короселин/. Не вярвайте в чудеса! Ако клапаните са в такова състояние сте най- малкото за сегменти. А тях и вълшебник да се из.икае в цилиндрите няма как да се възстановят.
За буталото е смъртоносен страничния нагар и този в каналите на сегмента и под него. Там и механично трудно се чисти, камо ли на химично- водна пара. Но пък Надеждата умира последна. Особено, ако е красива.
п.п. Ако все още има ресурс в двигателя- да се внимава какво се сипва. И при първа възможност убийство на ЕГР-а. А , и качествени подходящи масла. другото е...
Коментар
-
Времето е 2 часа. За парите и за контакти на хора в различни градове - Expot.Лошото е, че човека няма време да навлиза в безмислени спорове и вероятно няма да пише повече.Моля някой да заключи темата."Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."
ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE
Коментар
-
Да си кажа честно не бих класифицирал едно смислено обяснение как точно работи даден продукт като "безсмислен спор".А и няма нищо по-убедително за качествата на дадена стока от това да убедиш скептиците че си прав и че продукта който продаваш е настина добър.До момента това което прочетох определено няма да ме накара да тествам въпросните продукти.Всеки сам си решава.tyson написа:Времето е 2 часа. За парите и за контакти на хора в различни градове - Expot.Лошото е, че човека няма време да навлиза в безмислени спорове и вероятно няма да пише повече.Моля някой да заключи темата.
Коментар
-
За какво трябва темата да бъде заключена?За това, че някой ще ме убеди, че от около 200 градуса като покачи температурата на 220 градуса ще ми изчисти топлата част на турбината ли?Това при положение, че нормалната температура под пълен товар е доооста по-висока. Ако има отлагания издържали на 700 градуса искам да ми се покаже как при 220 градуса ще паднат, не да питат обаче каква е разликата на вода загрята до 90 и съответно до 120 градусаtyson написа:Времето е 2 часа. За парите и за контакти на хора в различни градове - Expot.Лошото е, че човека няма време да навлиза в безмислени спорове и вероятно няма да пише повече.Моля някой да заключи темата.
Защото в този ред на мисли аз ще попитам каква е е разликата на 220 и съответно на 650 градуса
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Бях го затапил глупавия клапан - пишеше грешка. Разтапих го, работи, но пак пише грешка, което ме навежда на мисълта, че не работи точно най-механичната част..., стигам до извода, че със или без грешка - не е особен проблем. Ще го затапя пак, когато ми се цапа.BaiLamarin написа:... Въпроса е риторичен. И как пък пречи махането на ЕГР клапана на работата на двигателя ? ... п.п. Ако все още има ресурс в двигателя- да се внимава какво се сипва. И при първа възможност убийство на ЕГР-а. А , и качествени подходящи масла. другото е...
Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Още еин глас и от мен за НЕпушещо JTD 105 след ремап.Дори ми се струва че дима изчезна след интервенцията.Airfan написа:След ремапа пушиш и не може да ме убедиш, че не пушиш. Аз ремапнато JTD, което да не пуши не съм виждал.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Да така е ще пуши,даже може и да кади,важното е да върви повече от едно TDI. Има и такива дето искат да летят,за съжаление те много къдят.Да не се засяга никой дойде ми от вътре.Изчетох много внимателно темата,за себе си имам мнение .но няма да го споделя. Няма да вземам страна в спора.В същност спора се оказа неизчерпан и е редно да продължи с доказателства от двете страни.На мен лично ми трябват доказателства за продуктите.Може да се окаже че си заслужава и като човек от бранша да ги препоръчвам и т.н.За целта обаче има следните въпроси: Да приемем че след приемане на дажбата в смукателния колектор сме го почистили него както и клапаните плюс горещата стрна на турбото та и чак до края на аспуха.За това си трябват сериозни доказателства и може чак клип да се заснеме как се случват нещата на живо.Въпроса ми е някой склонен ли е да го демонстрира??? Втория въпрос е малко по-гаден и той е следния:До колкото ми стана ясно ползва се и още нещо за почистване на горивната уредба сипано в горивото.От тук идват и многото въпроси които ми напират а именно;кое точно на горивната уредба почиства и къде отива мръсотията.Ако почиства резервоара-добре значи мръсотията отива в филтъра който трябва да се смени после.Ако почиства обаче помпата и дюзите,къде отива мръсотията от помпата???Този въпрос е актуален за всички добавки които се продават и ползват.Чудно ми е как може да се възтанови един разпръсквач???Реклами има всякакви.За да ме разберете напълно ще ви дам обикновен пример.Когато си изцапате ръцете с боя ,пробвате с какво ли не и накрая ги кочиствате с ..... Без реклами!Ето това искам да видя и то с очите си.Не казвам че е невъзможно-това за първата част от въпроса.Ако пък някой иска да ме смае нека възтанови някой разпръсквач .От мен ръчния труд за опита преди и след.Доста дълго стана и вече събрах много противници за това поздрави от мен и творете,истината е някъде там!!!emzo написа:Невъзможно, просто не го виждате в огледалото или не са надути много
За да върви, иска гориво, щом има гориво - ще пуши 
Коментар
-
Това с боята е кофти пример,това ми дойде да кажа,а за разпръсквачите битува мнение ,че като се почистят(с ултра звук примерно) и всичко ще е ОК.Поздрави!!!Airfan написа:Съгласен съм с голяма част от казаното, само не разбрах какво имаш предвид под това "да възстанови разпръсквач"? Иначе има и по-добри смеси за почистване на ръцете от боя от ..., но не съм ги виждал в България, така че не съм скептик в тази област.specialista написа:...
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар