Здравейте приятели, акумулатора на Мареята умря, отидох тук в Добрич гледам има промоция 97 лв за 60 AH-на завод Старт, викам си сигурно има някаква уловка
Влязах вътре и продавача ме убеждава, че за 100 к.с дизел ми трябва поне 72-75 Ah??!!След като казах, че искам точно 60 Ah(така както четох тук във форума) ми каза, че ще ми го продаде, но без гаранция???Въпросът ми е дали да купя 72-75 Ah или да търся друг магазин който да ми продаде 60 Ah.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Акумулатор за Marea ТД100 - КУПЕН
Collapse
X
-
Крайно съм несъгласен с това твърдение. Ще посоча защо:- производителят препоръчва акумулатор 60Ah и стартов ток 380A (това е по DIN, не е лошо да са поне 400-450 по EN)- стартера на този мотор е с редуктор и не е неободим голям акумулатор.- мотора пали лесно (ако е изправен) при всякакви условия- с покупката на по-голям акумулатор, рискуваш да го държиш постоянно недозареден, с което скъсяваш живота му.Преди около 2 години купувах акумулатор и имах подобен проблем с продавач на Varta. Аз отказах да купя по-голям акумулатор и съответно той отказа да ми продаде 60Ah.В последствие написах един email до представителството на Varta за българия. Ето го и отговора:========================Здравейте г-н Атанасов, благодаря Ви за проявения интерес към акумулаторите VARTA. Нашите оторизирани търговци би трябвало без изключение да разполагат с каталога на VARTA за автомобилни акумулатори, който да окаже помощ на тях и на нашите клиенти в такива ситуации. Бих желал да уточните къде се е случило описаното от Вас, за да може да вземем мерки и да избегнем такива неприятни случаи с други наши клиенти. Конкретно за Вашия автомобил в каталога са посочени два типа - 63 Ah 610 A Silver dynamic и 60 Ah 540 A Blue dynamic. 56 Ah 480 А Black dynamic e подходящ само за бензиновите 1.8 и 2.0 двигатели. Габаритите и на трите акумулатора са еднакви. Това съответства и на информацията, която сте ми изпратили от ръководството на автомобила. Следва само да се уточни, че пусковия ток по данните на FIAT e даден по стандарта DIN, който постепено отпада и всички производители на автомобили и акумулатори (в Европа) към момента използват само стандарта EN. Поради различната методика на изпитване един и същ акумулатор изпитан по EN ще покаже по-високи стойности на пусковия ток отколкото по DIN (по-ниско критично напрежение, по-голяма продължителност на изпитването). В този смисъл 380 А по DIN са белег за по-силен стартов ток на акумулатора, отколкото 480 А по EN както на при Black dynamic. Надявам се да нямате повече трудности със закупуването на желания от Вас акумулатор. В случай на нужда не се колебайте да ми позвъните по телефона. -- Mit freundlichen Grüßen / With kind regards / С приятелски поздравиIvo Sarmadjiev / Иво СърмаджиевRepräsentant für Bulgarien / Representative Bulgaria / Представител за БългарияJohnson Controls Autobatterie GmbHTel./Fax : +359 2 9897732Mobil : +359 88 8211371Email: varta.bg@gmail.comweb: http://www.varta-automotive.com/====...====Нямам какво да добавя.Успех с покупката!tomsan написа:Прав е продавача, разбирасе че ти трябват поне 70-74 Ah по възможност с по голям стартов ток(поне 680А), все пак това е дизел, аз с момента карам с един 60 амперов но си е тормоз за колата, пък и като стане студено ще си е трудничко да запаля.
Коментар
-
Ако парите не са проблем е желателно да си вземеш по голям акумулатор.Преди време имаше подобна тема. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...t=15Който разбира нека обясни как точно се недозарежда този по голям акумулатор. И как постоянно стои недозареден.Поздрави.Bravo JTD 105 '98
Коментар
-
Думи като недозареден ,,голям,, акумолатор ми звучат като,,недонатиснат,, голям двигател,при еднакви условия естествено. Професионално се занимавам с това и мога да кажа само едно -ако не ви бърка цената-винаги по-големия.Размера има значение :DУмные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
-
Аз ползвам монбат 62 ah 510 стартов ток. Зиме лято есен дъжд - фиата пали от веднъж(тд100). Да се отклоня малко от темата, до ейсега акумулатора беше подложен на изпитание, защото на колата и хрумна днес да не запали.След 5-10 мин въртене, като взе да умира акумулатора, опънах 1 жица от "+" до 1та подгревна свещ за 10-тина сек... и чудо фиата запали от 2-3ти оборот.Та къде се намира релето за подгрева, и къде да търся проблема, че остава само и копче за подгрева да си изкарам на таблото и става като космически кораб вътре...Извинявам се пак за отклонението от темата
Тря'а напиша нещо тука, нали
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар