Имам усещането че колата Мареа 1.9 ТД няма мощност при ниски обороти. Четох че 1.9 ТД мотора макс въртящ момент му е на 2200 оборота, при мен чак към 2500 се усеща мощност и ускорение.Ако карам с около 1800 оборота по равен път, като се появи леко изкачване почват да ми падат оборотите и двигателя да боботи, дори и да подам повече газ.Ако тръгна да изпреварвам трябва да я изрежа до към 3000 оборота за да дръпна бързо.Иначе най странното е че ми дава доста нисък разход - 6.1 нафта при смесено каране.Трябва да го карам като бензинова кола за да върви като хората. Нормално ли е това или има нещо при мен?Забелязах още нещо - когато карам по инерция и включа на скорост в момента в който се вдигат оборотите усещам стържене в педала на газта.Стърженето го има само при бързо вдигане на оборотите - примерно от 900 като включа на по ниска предавка и отидат на 3000. Откъде иде това стържене??
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.9 ТД няма мощност при ниски обороти
Collapse
X
-
1.9 ТД няма мощност при ниски обороти
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Направи една диагностика на двигателя и отселно на турбото. Всъщност ако започнем отначало, с което обясняваме на всеки, то провери EGR-a първо, или го запуши. Не пишеш за пушене и цвят на пушека, ама то какво пушене като гори само 6/100. Тоя нисък разход и повишения лаг на турбото, говорят и за нисък порцион нафта. Причините обаче могат да са доста повече, така че започни от началото- с EGR-a и диагностиката и пиши после какво се е получило.Fiat Marea TD100
-
Значи колата почти не пуши - тоест пуши леко сиво като запаля и черно ако форсирам много, при нормално каране няма никакви пушеци.За ЕГР-то забелязах че вакум маркучето от него което влиза в оня електрическия клапан е откачено, и е без вакум би следвало да е постоянно затворен мисля, но ще пробвам да отворя самия клапан да видя какво става вътре и евентуално да му сложа ламаринка.Диагностика с Виза ли да и правя? Мислех си че няма какво чак толкова да покаже, дюзата на таблото ми изгасва нормално.Нещо и оборотите на празен ход понякога стоят на 1000 при загрял двигател, друг път са си на 900. Това от какво може да е?Авансатора няма признаци да тече.iuly_vn написа:Направи една диагностика на двигателя и отселно на турбото. Всъщност ако започнем отначало, с което обясняваме на всеки, то провери EGR-a първо, или го запуши. Не пишеш за пушене и цвят на пушека, ама то какво пушене като гори само 6/100. Тоя нисък разход и повишения лаг на турбото, говорят и за нисък порцион нафта. Причините обаче могат да са доста повече, така че започни от началото- с EGR-a и диагностиката и пиши после какво се е получило.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Кое наричаш клапан за празния ход? При мене има едно електрическо нещо с жило от него.iuly_vn написа:Ами за оборотите може да е от лоша регулировка на празния ход, но ако ти е отпушено маркучето, то от там може да засмуква въздух и да не ти работи клапана за празния ход. Запуши го това маркуче с нещо.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
От скоро и при мен започна да се губи мощността.Тръгвам за морето и минах през два сервиза за проверка на колата.Както си карам и изведнъж колата направо угасва.Немога да подавам газ.Някой казват,че компютъра трябва да се рестартира като махна клемите.Направих го тва и след 40км. пак ми загасна в движение,едвам стигнах до морето,а и беше късно вечерта нямаше сервиз къде да ида.Някой ако се сеща от къде идва проблема нека ми пише.Мерси предварително.
Коментар
-
Хм при теб е нещо друго щом гасне. Погледни първо да не влиза въздух в горивото.При мен си работи добре ама ако и пусна климатика става егати мъчението между 1000 и 2200 оборота. Да не говорим колко бавно набирам. Карал съм и мареа 1.8 и там е като стрела от ниски обороти още.Лазар написа:От скоро и при мен започна да се губи мощността.Тръгвам за морето и минах през два сервиза за проверка на колата.Както си карам и изведнъж колата направо угасва.Немога да подавам газ.Някой казват,че компютъра трябва да се рестартира като махна клемите.Направих го тва и след 40км. пак ми загасна в движение,едвам стигнах до морето,а и беше късно вечерта нямаше сервиз къде да ида.Някой ако се сеща от къде идва проблема нека ми пише.Мерси предварително.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Освен за въздух, провери и за запушване на сондата в резервора или горивния филтър.Лазар написа:От скоро и при мен започна да се губи мощността.Тръгвам за морето и минах през два сервиза за проверка на колата.Както си карам и изведнъж колата направо угасва.Немога да подавам газ.Някой казват,че компютъра трябва да се рестартира като махна клемите.Направих го тва и след 40км. пак ми загасна в движение,едвам стигнах до морето,а и беше късно вечерта нямаше сервиз къде да ида.Някой ако се сеща от къде идва проблема нека ми пише.Мерси предварително.Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар