Здравейте колеги,някой може ли да ми каже къде в Пловдив могат да разпитват браво1.9тд 97г.колата каточе ли пуши повече от нормалното .проверих какво ли не но ефект няма.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
диагностика браво 1.9тд
Collapse
X
-
здравейте колеги ,днес колегата gal76 ми разпита печицата и според него трябва да буча ката.всичко друго е ок с изкл.на дебитомера (високи стойности)който ще го сменя можеби но след като премахна катализатора.колегата си разбира от работата според мен а и не е "дърводелец".останах с впечатлеие ,че пипа доста италянки и има опит с тях което е много добре.който има зор да го потърси мисля че няма да згреши.
Коментар
-
Много странно че ти е предложил да махнеш катализатора. Това ще е огромна грешка! Да го смениш да, но да го махнеш!?! Съвсем скоро в БГ, без катализатор, няма да можеш да караш колата си и по черни пътища, даже! После, високи стойности на дебитомера, не са от запушен катализатор. Даже по скоро ако е запушен, то логически би следвало да са по-ниски. Отделно мотора ти е разчетен за работа с катализатор. Премахването му ще промени доста в параметрите му и не очаквай бленувания ефект от свързаното с това- повишаване на мощноста. Даже ще ти се увеличи разхода с десетина процента. Така че направи си сам сметка, кое е по-изгодно! По- скоро си откачи кабелите на дебитомера, ако колата ти е TD100, а не JTD. При ТД100 дебитомера играе роля единствено за EGR-а и нищо друго!!! А повечето EGR-и се блокирват /запушват/ умишлено и съотвено няма полза и от дебитомер.grandmen написа:здравейте колеги ,днес колегата gal76 ми разпита печицата и според него трябва да буча ката.всичко друго е ок с изкл.на дебитомера (високи стойности)който ще го сменя можеби но след като премахна катализатора.колегата си разбира от работата според мен а и не е "дърводелец".останах с впечатлеие ,че пипа доста италянки и има опит с тях което е много добре.който има зор да го потърси мисля че няма да згреши.Fiat Marea TD100
Коментар
-
Най вероятно дебитомера си е ОК и по-високите му стойности се дължът на неработещ ЕЖР-клапан.При диагностика нещата трябва да се тълкуват,а не да се взимат конкретно каквото е изписано.Диагностика ти още е зелен и трябва да почете повече.А за катализатора,ако го махнеш,смятай че си си развалил колата.grandmen написа:всичко друго е ок с изкл.на дебитомера (високи стойности)който ще го сменя можеби но след като премахна катализатора.
Коментар
-
Щом вярваш на приятелчета,го махни,но си го запази,защото ще се наложи да го върнеш обратно.extaz написа:Защо така мислите за катализатора?? Едно приятелче си го махна и колата се "отпуши" почна повече да върви,свали разхода.И аз говорих с 1 маистор спецялно за същя проблем и тои ми каза да махам катализатора...Още не съм го махнал,но скоро и това ще стане
Коментар
-
колега съгласен съм с теб,че катализатора е част от автомобила и то важна-но като е затлачен?прави сте ,че във връзка с екологията нещата ще се затягат и без такъв няма да може да се кара.съгласен съм,че игра важна роля за работата на двигателя(особенно за бензиновите мотори)но би ли ми обяснил как премахването му ще се отрази на моя 1.9тд
Коментар
-
Остави екологията,как разбра че е затлачен.Сигурно майстора ти е казал,или приятелчето.grandmen написа:колега съгласен съм с теб,че катализатора е част от автомобила и то важна-но като е затлачен?прави сте ,че във връзка с екологията нещата ще се затягат и без такъв няма да може да се кара.съгласен съм,че игра важна роля за работата на двигателя(особенно за бензиновите мотори)но би ли ми обяснил как премахването му ще се отрази на моя 1.9тд
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар