Темата е за пръски от щеката на маслото, а не от капачката за наливане. Напълно нормално е да пръска и излиза дим от капачката при празен ход (поне за 10 годишен JTD двигател). Искай някой да даде леко газ и дима ще изчезне. Колата ти е супер и разхода също.ЕГР можеш да си го запушиш, но няма нищо общо с масления сепаратор, прочети пак двете теми.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво жтд: пръска масло при извадена щека, защо?
Collapse
X
-
Е то и аз ама тези "майстори" така ми казъха, въпреки че при секи един при който отида ми казва различно нещо и така и не разбрах какво е затова ще карам по метода на изключванетоAirfan написа:Не мисля, че е от него.vensai написа:Мерси за отговора ще го запуша аз този EGR защото рано сутрин излиза от колата гъст бял дим и когато ходих на диагностика ми казаха че е от него
Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
Гъстия бял дим миришещ гадно и тежко на нафта е по-скоро признак на кофти дюза и/или разпръсквач, но не съм чак такъв специалист, за да дам крайно мнение. Ако можеш да направиш един клип на пушека при и след палене ще е супер.vensai написа:Е то и аз ама тези "майстори" така ми казъха, въпреки че при секи един при който отида ми казва различно нещо и така и не разбрах какво е затова ще карам по метода на изключванетоAirfan написа:Не мисля, че е от него.vensai написа:Мерси за отговора ще го запуша аз този EGR защото рано сутрин излиза от колата гъст бял дим и когато ходих на диагностика ми казаха че е от него
Коментар
-
Да ще направя, но утре, че сега е късно и ще го кача да го видитеAirfan написа:Гъстия бял дим миришещ гадно и тежко на нафта е по-скоро признак на кофти дюза и/или разпръсквач, но не съм чак такъв специалист, за да дам крайно мнение. Ако можеш да направиш един клип на пушека при и след палене ще е супер.vensai написа:Е то и аз ама тези "майстори" така ми казъха, въпреки че при секи един при който отида ми казва различно нещо и така и не разбрах какво е затова ще карам по метода на изключванетоAirfan написа:Не мисля, че е от него.vensai написа:Мерси за отговора ще го запуша аз този EGR защото рано сутрин излиза от колата гъст бял дим и когато ходих на диагностика ми казаха че е от него
Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
При такъв разход на масло нямаш нужда от смяна (chuckle) иначе, по темата ако пръчката не ти се вади сама от картерните газове, всичко е наред, неможе да не хвърля поне малко масло и да няма поне малко картерно налягане.А в картера има една ламарина с една трабичка(доколкото си спомням) маслената други "канали" не се сещам маслената помпа е с несхто като обурната фуния натопена на дъното на картера и има плътна метална решетка. ( 3 пъти съм валял картера за лепене, мисля да го сменям с друг)=Rudi= написа:Разбирам, че критерият е за максимален разход, но 0.8 л/100км не е ли много? За интервал от 10 000 км това са 8 л за доливане. Някаква грешка ли е или наистина са такива данните?iuly_vn написа:Такава кола похарчва и малко масло. Сигурно не много, а малко за 10 000км. пробег. Критерия е 0.8лтр масло за 1000 км!мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Подкрепям те за димът, че е от дюза!Airfan написа:Гъстия бял дим миришещ гадно и тежко на нафта е по-скоро признак на кофти дюза и/или разпръсквач, но не съм чак такъв специалист, за да дам крайно мнение. Ако можеш да направиш един клип на пушека при и след палене ще е супер.vensai написа:Е то и аз ама тези "майстори" така ми казъха, въпреки че при секи един при който отида ми казва различно нещо и така и не разбрах какво е затова ще карам по метода на изключванетоAirfan написа:Не мисля, че е от него.vensai написа:Мерси за отговора ще го запуша аз този EGR защото рано сутрин излиза от колата гъст бял дим и когато ходих на диагностика ми казаха че е от него
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
е то попринцип нали има датчик ца дюзи на таблото а той не свети и на диагностиката не се показа нищоако е дюза какво трябва да се чисти на ултра звукзащото тя като загрее всичко е нормално и дори не изкарва черен дим катоедна малка подробност забравих да споделя и тя е че колата е със спортен филтър и преди със стария като форсираш пушеше черно а сега като го сложих не пуши черно. почна да искарва тоя бял дим когато е студена и ми казаха че това можело да бъде от бедна горивна смес един вит да влиза повече въздух заради филтъраAthlonXP написа:Подкрепям те за димът, че е от дюза!Airfan написа:Гъстия бял дим миришещ гадно и тежко на нафта е по-скоро признак на кофти дюза и/или разпръсквач, но не съм чак такъв специалист, за да дам крайно мнение. Ако можеш да направиш един клип на пушека при и след палене ще е супер.vensai написа:Е то и аз ама тези "майстори" така ми казъха, въпреки че при секи един при който отида ми казва различно нещо и така и не разбрах какво е затова ще карам по метода на изключванетоAirfan написа:Не мисля, че е от него.vensai написа:Мерси за отговора ще го запуша аз този EGR защото рано сутрин излиза от колата гъст бял дим и когато ходих на диагностика ми казаха че е от него
Alfa Romeo 147 2004 mJetd
Коментар
-
Дюзата на таблото е "чек" прави проверка за грешки в системата, само, че браво jtd нямат отделни датчици за налягането на дюзите както имат пежо HDI имаме само един общ датчик който мери налягането в горивната рейка, а като загрее се оправя защото имаш не запушена дюза а така наречената "пикаеща" и като е студен двигатела метала се е свил и от високото налягане не става на мъгла горивото в камерата а се изсипва концентрирано като от чучура на мивката.С почистване на ултразвук нищо няма да направиш, трябва да свалиш дюзите да ги закачат на сдент да видят коя "пикае" и да се види дали е за разпръсквач или може да се регулира по някав начин.( ако ще сменяш разпръсквач, препоръчително е и на 4тирите дюзи да ги смениш) .vensai написа:е то попринцип нали има датчик ца дюзи на таблото а той не свети и на диагностиката не се показа нищоако е дюза какво трябва да се чисти на ултра звукзащото тя като загрее всичко е нормално и дори не изкарва черен дим катоедна малка подробност забравих да споделя и тя е че колата е със спортен филтър и преди със стария като форсираш пушеше черно а сега като го сложих не пуши черно. почна да искарва тоя бял дим когато е студена и ми казаха че това можело да бъде от бедна горивна смес един вит да влиза повече въздух заради филтъраAthlonXP написа:Подкрепям те за димът, че е от дюза!Airfan написа:Гъстия бял дим миришещ гадно и тежко на нафта е по-скоро признак на кофти дюза и/или разпръсквач, но не съм чак такъв специалист, за да дам крайно мнение. Ако можеш да направиш един клип на пушека при и след палене ще е супер.vensai написа:Е то и аз ама тези "майстори" така ми казъха, въпреки че при секи един при който отида ми казва различно нещо и така и не разбрах какво е затова ще карам по метода на изключванетоAirfan написа:Не мисля, че е от него.vensai написа:Мерси за отговора ще го запуша аз този EGR защото рано сутрин излиза от колата гъст бял дим и когато ходих на диагностика ми казаха че е от него
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
ами при бензиновите двигатели ако имаш пикаеща дюза ти се промива цилиндара, при дизела няма такава опасност, на празен ход колата ти работи добре понеже налягането е по малко и дюзата "не пикае" моя съвет е като я запалиш да я изчакаш 2 3 минути да постопли ( нито ще изхарчиш много нафта, нито ще закаснееш)а не ти трябва да си взимаш нова дюза, все пак твоята работи макар и неправилно. нова дюза е за много краен слуачй според мен.За ремонта незнам колко ще ти вземат, но съм чувал много лоши неща за евро дизел(бош) по отношение работата им към фиат. Предполагам, че ако си ги свалиш сам(понеже е гадна тази част ) повече от 200 лв няма да ти вземат за реглаж и почистване.vensai написа:Добре де може ли да се кара така
и вреди ли на нещо по колата, защото явно се оправя като се стопли колата
то 4 дюзи са доста скъпички до колкото знам а разпръсквача колко пари е горо делу и къде мога да ги закарам на стендмненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Ами влиае, все пак един от 4тири цилиндара неработи с пълния си пакацитет, даже те спъва! особено студена пък и качва разходаvensai написа:Мерси за съвета
за сега ще карам така пък ако се влоши ще му мислими последен въпрос - влиае ли на ускорението 
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Не спъва много защото следващият опитва да компенсира загубите. Бош сервиза който се намира в двора на Технотест мисля, че беше 40лв стенд и 60лв труд ако се почиства........ Ако трябва да се смени нещо се доплаща отделно.За пръскането и пушенето през капачката си почисти масленият сепаратор + маркучите.Белият пушек не е лошо да направиш клип както спомена колегата по нагоре и да кажеш на какво мирише.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар