От няколко седмици като натисках съединителя нещо стържеше /понякога /Вчера отказа да се включват скоростите докато бях в движение но после се оправи днес стана същото попитах за смяната му и ми казаха че ще ми струва около 1000 лв защото освен съединител се сменял и демферен маховик съединител 260лв VALEO демферен маховик 700лв има ли вариант да ми излезе по евтиноБЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със съединителя FIAT Bravo JTD 1.9 105
Collapse
X
-
Да, първо от там започни. Системата има две помпи - долна и горна. Горната е в купето и е монтирана зад педала на съединителя, а долната е върху корпуса на скоростната кутия. Достъп до нея има след демонтиране на акумулатора. Прегледай първо помпите за течове, виж си нивото на спирачната течност, тъй като ако имаш теч от помпите, ще ти намалява и нивото на спирачната течност. После, може да обезвъздушиш малко системата на помпите - има си пробки по тях. Ако видимо някоя от тях е мокра, значи е протекла и е за смяна. Накарай някой да ти натиска педала на съединителя и виж дали долната помпа натиска вилката на съединителя.Колкото до съединителя - маховика не е задължително да се сменя, освен ако не се е разбил, но това ще го усетиш като силно тресене, придърпване, тракане на празен ход в различни комбинации или по отделно като признаци.ntodorov написа:Демпферния маховик не е консуматив, но много колеги от форума са го сменяли. Общо взето това е цифрата на ремонта му, но ти може да имаш проблеми с помпата на съединителя. И по-скоро на това ми прилича.
Коментар
-
Май сервиза искат да те набутат няколко стотака ..Свале се съединителя и се гледа маховика, дотогава само догадки.Ти гледай да ги имате тия пари де:http://www.axm-auto.com/index2.php?b...nkl=1&show=1и http://www.axm-auto.com/index2.php?b...l=3&show=1От там можеш да ги вземеш с -10%.F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
-
аз и 2-те помпи съм ги сменил явно ми остава да разглобя съединитела и да видя маховика а ако е разбит ще се забележи ли или ще трябва и него да сваля за да разбераAirfan написа:Да, първо от там започни. Системата има две помпи - долна и горна. Горната е в купето и е монтирана зад педала на съединителя, а долната е върху корпуса на скоростната кутия. Достъп до нея има след демонтиране на акумулатора. Прегледай първо помпите за течове, виж си нивото на спирачната течност, тъй като ако имаш теч от помпите, ще ти намалява и нивото на спирачната течност. После, може да обезвъздушиш малко системата на помпите - има си пробки по тях. Ако видимо някоя от тях е мокра, значи е протекла и е за смяна. Накарай някой да ти натиска педала на съединителя и виж дали долната помпа натиска вилката на съединителя.Колкото до съединителя - маховика не е задължително да се сменя, освен ако не се е разбил, но това ще го усетиш като силно тресене, придърпване, тракане на празен ход в различни комбинации или по отделно като признаци.ntodorov написа:Демпферния маховик не е консуматив, но много колеги от форума са го сменяли. Общо взето това е цифрата на ремонта му, но ти може да имаш проблеми с помпата на съединителя. И по-скоро на това ми прилича.Fiat Bravo JTD 105
Коментар
-
Чети внимателно от тук:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...572#603572до края.Ама може и цялата тема
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар