Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със съединителя FIAT Bravo JTD 1.9 105

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със съединителя FIAT Bravo JTD 1.9 105

    От няколко седмици като натисках съединителя нещо стържеше /понякога /Вчера отказа да се включват скоростите докато бях в движение но после се оправи днес стана същото попитах за смяната му и ми казаха че ще ми струва около 1000 лв защото освен съединител се сменял и демферен маховик съединител 260лв VALEO демферен маховик 700лв има ли вариант да ми излезе по евтиноБЛАГОДАРЯ ВИ ПРЕДВАРИТЕЛНО
    Fiat Bravo JTD 105

    #2
    По принцип не е задължително да се сменя маховика.Но за съжаление ако си с оригиналният комплект съединител/маховик, най-вероятно му е дошло времето.Но преди да се отвори и види е трудно да се каже.
    Alfa 147 1.9 JTDm '07 Q2 - хем червена, хем пуши черно;Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
    ex. Alfa 155 1.7 '93 ### ex, Alfa 147 1.9 JTDm '03 R.I.P. ###Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001,

    Коментар


      #3
      Демпферния маховик не е консуматив, но много колеги от форума са го сменяли. Общо взето това е цифрата на ремонта му, но ти може да имаш проблеми с помпата на съединителя. И по-скоро на това ми прилича.
      A17DTС/S
      Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

      Коментар


        #4
        помпата на съединителя съм я сменил а до колкото знам на колата не е бил сменян съединител до сега
        Fiat Bravo JTD 105

        Коментар


          #5
          ntodorov написа:
          Демпферния маховик не е консуматив, но много колеги от форума са го сменяли. Общо взето това е цифрата на ремонта му, но ти може да имаш проблеми с помпата на съединителя. И по-скоро на това ми прилича.
          Да, първо от там започни. Системата има две помпи - долна и горна. Горната е в купето и е монтирана зад педала на съединителя, а долната е върху корпуса на скоростната кутия. Достъп до нея има след демонтиране на акумулатора. Прегледай първо помпите за течове, виж си нивото на спирачната течност, тъй като ако имаш теч от помпите, ще ти намалява и нивото на спирачната течност. После, може да обезвъздушиш малко системата на помпите - има си пробки по тях. Ако видимо някоя от тях е мокра, значи е протекла и е за смяна. Накарай някой да ти натиска педала на съединителя и виж дали долната помпа натиска вилката на съединителя.Колкото до съединителя - маховика не е задължително да се сменя, освен ако не се е разбил, но това ще го усетиш като силно тресене, придърпване, тракане на празен ход в различни комбинации или по отделно като признаци.

          Коментар


            #6
            Май сервиза искат да те набутат няколко стотака ..Свале се съединителя и се гледа маховика, дотогава само догадки.Ти гледай да ги имате тия пари де:http://www.axm-auto.com/index2.php?b...nkl=1&show=1и http://www.axm-auto.com/index2.php?b...l=3&show=1От там можеш да ги вземеш с -10%.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              #7
              Valeo излиза 200лв. комплекта а маховика е 640лв. малко са ти понадули цените
              Punto 1.4 GT 94г.

              Коментар


                #8
                аз и 2-те помпи съм ги сменил явно ми остава да разглобя съединитела и да видя маховика а ако е разбит ще се забележи ли или ще трябва и него да сваля за да разбера
                Fiat Bravo JTD 105

                Коментар


                  #9
                  Airfan написа:
                  ntodorov написа:
                  Демпферния маховик не е консуматив, но много колеги от форума са го сменяли. Общо взето това е цифрата на ремонта му, но ти може да имаш проблеми с помпата на съединителя. И по-скоро на това ми прилича.
                  Да, първо от там започни. Системата има две помпи - долна и горна. Горната е в купето и е монтирана зад педала на съединителя, а долната е върху корпуса на скоростната кутия. Достъп до нея има след демонтиране на акумулатора. Прегледай първо помпите за течове, виж си нивото на спирачната течност, тъй като ако имаш теч от помпите, ще ти намалява и нивото на спирачната течност. После, може да обезвъздушиш малко системата на помпите - има си пробки по тях. Ако видимо някоя от тях е мокра, значи е протекла и е за смяна. Накарай някой да ти натиска педала на съединителя и виж дали долната помпа натиска вилката на съединителя.Колкото до съединителя - маховика не е задължително да се сменя, освен ако не се е разбил, но това ще го усетиш като силно тресене, придърпване, тракане на празен ход в различни комбинации или по отделно като признаци.
                  аз и 2-те помпи съм ги сменил явно ми остава да разглобя съединитела и да видя маховика а ако е разбит ще се забележи ли или ще трябва и него да сваля за да разбера
                  Fiat Bravo JTD 105

                  Коментар


                    #10
                    Чети внимателно от тук:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...572#603572до края.Ама може и цялата тема
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      може ли да махна Демпферния маховик и да сложа обикновен маховик от Bravo TD 100 ili 75
                      Fiat Bravo JTD 105

                      Коментар


                        #12
                        Не, няма такъв conversion kit.Чувал съм за маховик и съединител от HGT, но е непотвърдена информация !
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #13
                          е тогава ще разпитам и ако става ще го потвърдя
                          Fiat Bravo JTD 105

                          Коментар


                            #14
                            Чакаме инфо
                            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                            Коментар


                              #15
                              кола

                              я смени само лагера и си готов другото се износва малко само си даваш парите търси части тук бул. "Ал. Стамболийски" 155, точно до канала - тел. 920 01 81; Христо (Hit-ko) - 046/66 33 00 - Автокомплекс Фиат - Ямбол.
                              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                              Коментар

                              Working...
                              X