Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ангренаж - къде е фабричният белег на коляновия вал на ТД100

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ангренаж - къде е фабричният белег на коляновия вал на ТД100

    Незнам дали е за тук темата за това предварително се извинявам:Искам да знам на ТД100 кои е фабричния белег на коляновия вал! слад като се свали демпферната шайба тази пъкта адето влиза в нея ли се води за водач! имам адския проблем с зацепването на ангренажа! и понеже съм нюби енусяст и мераклия исках сам да си я направя но явно ще се кара на доктор! при всяккави видове опити които направих винаги ми удят клапаните ако може някак си да асистиате преди да я карам на доктор! имам схемата на зацепването от аутодата но нещо пропускам което незнам какво еДопълнено заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Колега свали си Autodata там ще видиш белезите къде са.Аз на Стилото така смених ангренажа
    In Racing We Trust...
    08'Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 20V

    Коментар


      #3
      Не не е тази пъпка а една ударена чертичка ,трябва да се падне в горната лява област на зъбчатката и срещу нея същия срез в алуминия ,после разпред вал и накрая дорник 7мм в шайбата на помпата който влиза в дупка в самата помпа.А ако няма белези там сваляш ламаринения капак отдолу на маховика и там има белег 0 градуса.

      Коментар


        #4
        MEMO написа:
        Не не е тази пъпка а една ударена чертичка ,трябва да се падне в горната лява област на зъбчатката и срещу нея същия срез в алуминия ,после разпред вал и накрая дорник 7мм в шайбата на помпата който влиза в дупка в самата помпа.А ако няма белези там сваляш ламаринения капак отдолу на маховика и там има белег 0 градуса.
        Тука има подвеждаща информация!!! Зъбното колело на коляновия вал има маркер ,но НЯМА статичен към които да се ориентира(поне не и фабричен).Добрите ремъци имат маркери по тях и те трябва да съвпаднат с белезите по шайбите.Белег може да се намери на маховика ,но не под ламаринения капак а отгоре има прозорец за тази цел(това не важи за jtd).Дорника за ГНП-то НЕ Е 7мм ,а 6мм.Има и три болта на шайбата на ГНП-то които трябва да се охлабят и след обтягане да се стегнат отново.Успех!!!

        Коментар


          #5
          Успех!!![/quote]Тука има подвеждаща информация!!! Зъбното колело на коляновия вал има маркер ,но НЯМА статичен към които да се ориентира(поне не и фабричен).Добрите ремъци имат маркери по тях и те трябва да съвпаднат с белезите по шайбите.Белег може да се намери на маховика ,но не под ламаринения капак а отгоре има прозорец за тази цел(това не важи за jtd).Дорника за ГНП-то НЕ Е 7мм ,а 6мм.Има и три болта на шайбата на ГНП-то които трябва да се охлабят и след обтягане да се стегнат отново.Колега сигурен съм че си прав защото това ти е работата но явно има и вариации по темата защото на моята кола имаше статичен белег за вала който приличаше на оригинален както и такъв отдолу под ламаринката на маховика при липсващ такъв в прозорчето горе при ГМТ на първи цилиндър .Освен това белезите на самия ремък не съвпаднаха с нищо от заводските белези а за дорник в помпата ползвах свредло 7 мм което перфектно си свърши работата.Може колата ми да е била пипана не знам ,споделих само и единствено личен опит

          Коментар


            #6
            на мен също не ми съвпадат белезите от ремъка с белеите по валовете! отделно че немога да намеря белите на колянов вал така като не ми се получават нещата и ми се убива целя ентусязъм! гледам тая схемата на белезите в аутодата и на коляновия вал изобшо не се пада горе в ляво! а трябва да доиде някъде долу в ляво заеби отказвам се ще я водя на доктор пък аз ще тренирам на нещо друго

            Коментар


              #7
              yaho0 написа:
              на мен също не ми съвпадат белезите от ремъка с белеите по валовете! отделно че немога да намеря белите на колянов вал така като не ми се получават нещата и ми се убива целя ентусязъм! гледам тая схемата на белезите в аутодата и на коляновия вал изобшо не се пада горе в ляво! а трябва да доиде някъде долу в ляво заеби отказвам се ще я водя на доктор пък аз ще тренирам на нещо друго
              Заведи я на доктор, ама само този, който има инструменти, за да захване коляновия вал в правилното му положение.Всичко други майстори ще бъдат като теб и ще се надяват да видят белег, който ще ги обърка като теб.А и ще гледат да ти вземат парите за загубеното време на проба-грешка. Дано ако случиш на такъв майстор поне да останеш само с пари назад, без поражения по колата.
              A20DTH ЖТД ама не баш
              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

              Коментар


                #8
                BO написа:
                yaho0 написа:
                на мен също не ми съвпадат белезите от ремъка с белеите по валовете! отделно че немога да намеря белите на колянов вал така като не ми се получават нещата и ми се убива целя ентусязъм! гледам тая схемата на белезите в аутодата и на коляновия вал изобшо не се пада горе в ляво! а трябва да доиде някъде долу в ляво заеби отказвам се ще я водя на доктор пък аз ще тренирам на нещо друго
                Заведи я на доктор, ама само този, който има инструменти, за да захване коляновия вал в правилното му положение.Всичко други майстори ще бъдат като теб и ще се надяват да видят белег, който ще ги обърка като теб.А и ще гледат да ти вземат парите за загубеното време на проба-грешка. Дано ако случиш на такъв майстор поне да останеш само с пари назад, без поражения по колата.
                аре първите майстори дето се кълнаха че ще я оправят се насраха смисал без поражения по колата! но това което постигна аз го постигнаха и те земаха ми 60лв и викат неможеме повече! пуши бяло трака като багерче и няма ниски обороти!направя опит да потегля и колата гасне! след което трябва да помпам на крушата въртене около 20сек и с молене пали иначе _)_ заебвам я имах желание да се уча нестана! а ми писна да давам пари на пишман играчи дето разбират колкото мен! но ако им мине номера вземат пари ако не мине спират да бърникат щотоо толкова им е компетенцията затова си се ръчках аз поне знам че пари няма да давам пък не съм от хората дето лесно се ядосват з анищо но този път ми преля! времено ще почина че ми доиде в повечко

                Коментар


                  #9
                  колега според мен ти остава да се нагласи попмата да пуска в дадения момент горивои аз имах същия проблем но слава богу се оправих сами на мен ми е писнало от пишман майсториПоздра ви

                  Коментар


                    #10
                    ПИчове да ви се повалим и без това тоя моя мотор за никъде не става вече та намерих едно моторче като моито на 90к км за 800лв пазарил съм една морга да ми вземе моя за 400 демек за 400 си зимам мотор пъле комплект ега поне с него имам късмет ще пиша по нататък какво става два три дни няма да ми има

                    Коментар


                      #11
                      Пиши кво стана де че баси и филма, заради един ангренаж , цял двигател ти направо и мене ме надмина
                      Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                      ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                      Коментар


                        #12
                        Tihomir78 написа:
                        Пиши кво стана де че баси и филма, заради един ангренаж , цял двигател ти направо и мене ме надмина
                        Стана ебаси филма! Нали тръгнах да сменявам двигатела! намерих една ударена тд100 на 90к км. на единя ден говоря с продавача по гсм-а за 800лв ми дава комплект целия мотор! отивам аз на сутринта в една морга да пазаря моя и за моя изненада ми казаха 500лв! което мен горед олу ме устоиваше! дефакто 300лв ми струва комплект мотор на 90к км ! отивам при продавача на мотора явно от това че съм сериозне копувач почва да ме цака неговата майка! 1. мотора стана 1000лв ( не съм го бил чул какво казал! явно съм глух)2. мотора почва да ми го дава на части без алтернатор ,стартер и компресора на климатика!3. без скоронстната кутия 4 викам с всичките тие дето не вървят към мотора ако ги взема колко става 1600лв! измя му се ,тресна му вратат той почна да ме гони да се пазари ама _)_ риба е ял и си тръгнах!отчаян се прибирам в нас сядам пред ПЦ-то и почвам да ровим по сайтове за авточасти! търсейки направо нова помпа(смисъл втора употреба) и тук сайт там сайт навсякаде дават помпи комплект с моторите за по 1000лв! продължавам да търся! за мое учудване cars.bg се оказа доста добре направен сайт! при един от пишман майсторите при които бях видях на един Сценик абсолютно същата помпа и се сетих да търсим не само за фиат браво/мареа/брава ама и и за рено!За мое голямо учудване излезе една оферта с помпа лукас за 100лв! звъним по гсм-а помпата е у велико търново момчето с което разговарях абсолютно точно и конкретно ми разказа историята й! каза ми че неможе да гарантира дали работи, но след като я докарал клата с автовоз от Италия некви пичове дошли купили мотора но му оставили помпата(незнам защо)! питах за цената в сайта беше посочено 100лв, а той ми отговаря оооо 50лв ти я давам и разноските по куриера за твоя сметка викам пращай и на другия ден помпата при мен огледах от тук от там никакви разлики! измерих си TPS-a щото на мойта не работи и се зарадвах що годе помпа приличаща на истинска за 50лв сънувам ли реалност ли е и така да ви кажа Онзи тупан в с.Железница Седеф - масйстор е на дизелови помпо БОШ! ЛУКАС НЕ МОЖЕ ДА ГИ ПРАВИ ГАРАНТИРАМ ВИ!прееба ми помпата!Още ме е яд че не я пратих при колегата в ямбол но както и да е човек се учи от грешките си! на изхода на софия посока пловдив има един сервиз на ПЕЖО точно след сервиза има една пряка преди да се качите към детелината за околовръсното! СЕрвиза се казва САВА! момчето там си разира от работат! каза ми че колата и майстоите дето са я правили преди това са си остави ли ръцете! Белезите фабричните 0% шанс да съвпаднат и си поиграл момчето! после ми направил диагностика кази ми какво още не ми е наред и какво да си направя! малко не съм доволен от цената която ми взе за монтиране на преди това свалена помпа и зацепване на ангренажи + диагностика ме одруса 190лв! което за мен е адски много! платих му поживо поздраво!определено има разлика от досегашните майстори които ми правиха колата и от тоя! за момента дори ми се струва че разода на гориво ми се е занижил но като цяло съм доволен от резултата по ремонта на колата и вървенето и в момента Равносметка!ремонт ДГВ лукас с.Железница седеф - 70лв (смяна опърсени и лагер) -> резултата бракувана помпапишман майстори зацепване на ангренаш - 100лв ( 60лв труд и 40лв за обтяжна ролка на помощния ремък)нова помпа(т.е втора употреба - 65лв (50лв помпа +15лв доставка за моя сметка по куриер от Велико Търново)и споменатия майстор за 195Общ ремонт - 430лв извод: преди да пратите нещо на ремонт дори да сте проверили проверете пак! доверете се на доказно а не на казано!п.с . и яко търсене търсен и пак търсене! хората в този бранш с авточасти си товарят с по 300% и нагоре дока ще е така ,докага българина ще търси облаги за собствена сметка от събратин! НЕЗНАМ! но е адски дразнещо да отидеш ,да те оберат и нае*** и да ти се смеят след това! В Европа такива неща няма!както и да е със здрав момчета ако някои има питане да пита ще отговарям с радост за без пари :П

                        Коментар


                          #13
                          Не е лошо да кажеш какво направи старата си помпа?Знам че ти е дошло нанагорно,но ако реши в бъдеще бих я качил на стенда.Поздрави!!!

                          Коментар


                            #14
                            specialista написа:
                            Не е лошо да кажеш какво направи старата си помпа?Знам че ти е дошло нанагорно,но ако реши в бъдеще бих я качил на стенда.Поздрави!!!
                            нанагорно е слабо казано толкова много ме е яд че не ти я пратих отначалот още! старат помпа ми я бяха сложили в един кашон в насипно състояние още не съм се мъчил да си игаря да я сглобявам ако изобщо има смусъл да се сглобява камо ли до стенд да стигне ако има нещо специфично при зглобката и дори няма да се занимавам с нея! ще ти я пратя за резервни части ако сикашда се похваля! изминах вече първите 200км с новата помпа и да си кажа чесно съм и доволен лек спад на горивото от средно 10л/км градско паднах на малко по малко от 9л/км ! по празниците ще и права към 200км извънградско да го видя кофчега как ще се представи тогава сега даже и лампата за ’чек-а’ ми гасне , та да си знаете че може да ви светне и да не гасне заради TPS-a ако не ви работи

                            Коментар

                            Working...
                            X