Колеги от месец съм собственик на марея уикенд 105 жтд,за сега съм доволен от колата.Обслужих я и т.н.Още с закупуването разбрах,че съединителя си е за смяна.Педала много корав,притрисане при потегляне,но не и боксуване.Смених го с валео и то от хубавото-като я отвориха лагера се беше вкопал в притискатела-трябваше да се удря с чука за да падне,но както и да е.Огледаха маховика и казаха,че е добре-нямаше аксиален луфт,или съвсем малък,иначе при напъване поддаваше но колко градуса не мога да ви кажа.След смяната педала стана мек и притрисането намаля,но пак остана малко което мен ме дразни.При потегляне трябва да подавам лекичко газ и тогава проблем няма,но иначе леко притриса.Друго което забелязах е,че при палене и гасене мотора силно се разклаща,като се предава по цялата кола,табло и пр.Не се чува изчаткване което ми обясниха е характерно при заминал маховик.Аз съм набедил някои тампони на мотора,но кои не знам-трябва да ги сменям наред ли
.При смяната на съединителя огледах тампоните и мисля,че два от тях имаха закъсано,но не и скъсани.Този който е в коша е закъсан,но да е от него не ми се вярва.Надявам се да съм бил изчерпателен и да разрешим проблема с ваша помощ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отново за тресенето.
Collapse
X
-
Мини 300 км градско да се напасне феродовия диск към повърхността на маховика и ако пак прави така - маховик. Сори но това е реалността
p.s. а пък така или иначе Валео тук са пълно боклуци (за JTD говоря), ако не се оправи след година като сменяш пак съединителя ще смениш и маховика
F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
-
Все се надявам да не е маховика.emzo написа:Мини 300 км градско да се напасне феродовия диск към повърхността на маховика и ако пак прави така - маховик. Сори но това е реалността
p.s. а пък така или иначе Валео тук са пълно боклуци (за JTD говоря), ако не се оправи след година като сменяш пак съединителя ще смениш и маховика
Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
Re: Отново за тресенето.
На колкото JTD 105 съм се качвал,на толкова двигателя им е разтрисал сериозно при палене и гасене.На две от тях сме оглеждали обстойно тампоните и са били перфектни.Само като идея да подхвърля по основният ти проблем http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56681 Провери все пак как е при теб,защото до колкото разбирам е масов проблем с аналогични на твоите симптоми.kimirai написа:Друго което забелязах е,че при палене и гасене мотора силно се разклаща,като се предава по цялата кола,табло и пр.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Re: Отново за тресенето.
Само като идея да подхвърля по основният ти проблем http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56681 Провери все пак как е при теб,защото до колкото разбирам е масов проблем с аналогични на твоите симптоми.[/quote]Този проблем съм го чел,но мотора ми е 105,той с тази фрайлайф шаиба ли еFiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
Re: Отново за тресенето.
Почти си готов за смяна на маховик.След известно време ще притриса и с малко газ.Неприятното е ,не че е за смяна,а че не си го сменил със подмяната на съединителя.И сега двойна работа.Но наистина цената им напоследък е паднала,защото тя беше нереално висока като много други неща.kimirai написа:При потегляне трябва да подавам лекичко газ и тогава проблем няма,но иначе леко притриса.
Коментар
-
Re: Отново за тресенето.
Тук вече не е виновен демферния маховик.Трябва да насочиш вниманието си към три неща:демферна шайба,шайбата-свободен ход на алтернатора или тампони.Лесно се открива.Най вероятно първите две.kimirai написа:Друго което забелязах е,че при палене и гасене мотора силно се разклаща,като се предава по цялата кола,табло и пр.
Коментар
-
Е не, според диагностика на различни места, скърцането в ремъците ми беше от нея. Аз реших сам да си я сменя, за да спестя пари за труд, тъй като ръцете ми не са отзад. Е, оказа се, че не скърца от нея... И така...Stefan Hadjov написа:И защо си я сменял като не е имало нужда.С учебна цел ли???Airfan написа:С фрай лайф шайба е, аз съм я сменял без нужда.
Коментар
-
И моята кола се разклаща при палене и гасене. Знам, че демпферната ми шайба не е в цветущо здраве. Имам наблюдения върху 2 ЖТД - а около мен и те притрисат при палене и гасене... Служебното Торнео не помръдва
A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
Реклама
Collapse

ЖТД ама не баш
; 182A8.000 Брава
Коментар