Нещо се уплашиха майсторите и утре през деня ще сложат новия регулатор.ПП: Колегата JTD ни снабди с регулатор.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с гориво нагнетателна помпа Браво JTD105
Collapse
X
-
А гледай какво ще стане като извадят стария регулатор и остане зеления уплътнителен пръстен вътре, защото сигурно не знаят какво да гледат като извадят стария регулатор. Тогава става интересното, сега е още рано за кеф, гледай сеира малко по-късно. Поне колата не е твоя :Dmaskarata написа:Всичко са разкачили някакви скоби са счупили, абе луда работа. Утре на светло и топло ша го сложат. :DA20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Това найстина е кофти! Дано са го извадили с О пръстена!Ще стане голям филм,ако започнат да вкарват другия а пръстена е останал вътре!BO написа:А гледай какво ще стане като извадят стария регулатор и остане зеления уплътнителен пръстен вътре, защото сигурно не знаят какво да гледат като извадят стария регулатор. Тогава става интересното, сега е още рано за кеф, гледай сеира малко по-късно. Поне колата не е твоя :Dmaskarata написа:Всичко са разкачили някакви скоби са счупили, абе луда работа. Утре на светло и топло ша го сложат. :DФИАТ ФОРУМ БЪЛГАРИЯ
Коментар
-
Изваден,освен с мултицет с друго няма.Не вярвам да имат устройство за тест в динамичен режим.Редно е да показва 3-3,5 ома.J T D написа:Чудно ми е с какво?maskarata написа:Стария регулатор е изваден и са го тествали по някакъв начин, установено е че не работи. А "майстори" са си те самите.
Освен да са го замервали с мултицет нещо!?
Коментар
-
Хайде колега дай инфо че имам абсолютно същия проблем.И аз смених регулатора с 2 ра ръка оправи се колата за 20 дни и пак се същото стана майстора каза че причината е в не савпадащият номер на регулатора с моя явно има значение, незнам с този дет го взех не иска да запали вече или много трудно с 1 мин вартене сложих стария и пали веднага и си кара само гасне на пълна газ над 3 600 оборота...опа пак почна да гасне и на празен ход.Колегата Аирфан мисли че е помпа и направо се чуда помпа с регулатор или само регулатор да взема нов .......надявам се не е против правилата да пиша тук понеже се отнася за същия проблем.Kaрам разумно...от време на време.
Коментар
-
Taka както го обясняваш си готов за помпа.ninjata написа:Хайде колега дай инфо че имам абсолютно същия проблем.И аз смених регулатора с 2 ра ръка оправи се колата за 20 дни и пак се същото стана майстора каза че причината е в не савпадащият номер на регулатора с моя явно има значение, незнам с този дет го взех не иска да запали вече или много трудно с 1 мин вартене сложих стария и пали веднага и си кара само гасне на пълна газ над 3 600 оборота...опа пак почна да гасне и на празен ход.Колегата Аирфан мисли че е помпа и направо се чуда помпа с регулатор или само регулатор да взема нов .......надявам се не е против правилата да пиша тук понеже се отнася за същия проблем.
Коментар
-
Аз не мога да разбера ако е помпата вдигали прекалено високо налягане за да гасне.....нали все пак тя е за високо налягане би трябвало този регулатор да си варши работата или тя влиза в някакви много високи стоиности и го прецаква.На диагностика показваше на празните обороти стоиности от 290 до 304 но ги менеше ...триабва ли да задаржа налиагането на 1 позиция,примерно 300 бара и дали именно този регулатор определя баровете.Чакам специалистите да кажат,,
Kaрам разумно...от време на време.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар