chaveto написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ремонт на авансаторен клапан на Fiat Marea TD100 - Коментари
Collapse
X
-
Аз с какво ще си остана си е мой проблем. Понеже аз съм контра и затова не съм прав. Много ми е интересно ако аз пусна тема, че си шлайфам разпръсквачите и останалите части от дюзите и кажа, че всичко е ОК дали отново ще кажеш на някой да си остане със съмненията. Сигурно телепатично установи връзка с неговият двигател и установи, че всичко е 6. Единственото нещо което е сигурно е, че е спрял да тече а дали работи както трябва можеш само ти да кажеш с хвърляне на боб.
Коментар
-
Абе човек,нямам думи за теб.Не прочете ли,че човека си го е сложил на двигателя и си работи нормално и се радва на възтановен авансатор.За какви изгоряли намотки бълнуваш.Човека споделя опит и иска да помогне,ти единствения си контра на всичко.chaveto написа:Защо колега
Със заварката като стопим намотките и направим късо и нещо каже ЗЕЛЕ после кой ще е виновен, този който е дал акъла или този който е заварявал
Същото се отнася и за другите манипулации.
Коментар
-
ре
Колега, ако този клапан протече спасението е нов. Не виждам какъв е проблема ако се опиташ да го поправиш. Той и без тва е за хвърляне. Ако след опита за поправка въпросният клапан не работи коректно ще си закупиш нов.П.С. Преди да закачиш клапана можеш да го замериш анти-ЗЕЛЕ
Marea TD100
Коментар
-
Как ще стане стопяването от заварката с телоподаващо с три капки?Да не би да го заваряваш с елктрожен и то цялата окръжност?chaveto написа:Защо колега
Със заварката като стопим намотките и направим късо и нещо каже ЗЕЛЕ после кой ще е виновен, този който е дал акъла или този който е заварявал
Същото се отнася и за другите манипулации.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Той Чавето си представя че телоподаващото работи като оксижена и за това се е притеснил човека.Tornado написа:Как ще стане стопяването от заварката с телоподаващо с три капки?Да не би да го заваряваш с елктрожен и то цялата окръжност?chaveto написа:Защо колега
Със заварката като стопим намотките и направим късо и нещо каже ЗЕЛЕ после кой ще е виновен, този който е дал акъла или този който е заварявал
Същото се отнася и за другите манипулации.
Коментар
-
О-пръстените е най-добре да се свалят първо и после в магазина да се наложат и така да се подберат. Искам да отбележа че оригиналните уплътнители са с правоъгълен разрез а в магазините има само с кръгъл. Това не е никакъв проблем. Колкото до запресоването на капака към тялото, то няма как да стане след като е изпилена валцовката защото мястото е неудобно а и е много важно капака на клапана да бъде под натяг при заваряването за да се притисне долният пръстен и да уплътни! Т.Е самият капак го притиска чрез бобината. Ще постна снимки и на готовия клапан и как съм го притиснал в момента на заварката, която представлява само две срещуположни капки!!! Друга по-удобна алтернатива е изработката на фланец на струг, но това е на който му се занимава. Иначе така отремонтираният клапан ще си изкара още един живот, а после винаги може да се изпили заварката (това са само две срещуположни точки!) и да се прикапе пак след ремонт. P.P. Колкото до постовете на chaveto, то аз отдавна не им обръщам внимание. Патронника се стяга на ръка а от две капки на CO, клапана не се загрява. И моля обърнете внимание че не говорим за шлайфане на клапана, а за полиране. Това са две съвсем различни операций. Така че няма как да се промени профила му защото се водим по него. Преди това клапана не уплътняваше добре, а след полирането е ОК.Vladim написа:Беше добре да знаем какви размери са уплътнителните О-пръстени... А, и като нямам под ръка CO дали капака може а се запресова към корпуса със секач на 4-5 места?Fiat Marea TD100
Коментар
-
За Чавето шлайфане и полиране е едно и също.Когато той си е шлайфал цилиндъра на моторетката си,ти не си виждал авансатор още.Така че акъл не му давай.iuly_vn написа:О-пръстените е най-добре да се свалят първо и после в магазина да се наложат и така да се подберат. Искам да отбележа че оригиналните уплътнители са с правоъгълен профил а в магазините има само с кръгъл. Това не е никакъв проблем. Колкото до запресоването, то няма как да стане след като е изпилена валцовката защото мястото е неудобно а и е много важно капака на клапана да бъде под натяг при заваряването за да се притисне долният пръстен и да уплътни! Т.Е самият капак го притиска чрез бобината. Ще постна снимки и на готовия клапан и как съм го притиснал в момента на заварката, която представлява само две срещуположни капки. Друга по-удобна алтернатива е изработката на фланец на струг, но това е на който му се занимава. Иначе така отремонтираният клапан ще си изкара още един живот, а после винаги може да се изпили заварката (това са само две срещуположни точки!) и да се прикапе пак, след ремонт. P.P. Колкото до постовете на chaveto, то аз отдавна не им обръщам внимание. Патронника се стяга на ръка а от две капки на CO, клапана не се загрява. И моля обърнете внимание че не говорим за шлайфане на клапана, а за полиране. Това са две съвсем различни операций. Така че няма как да се промени профила му защото се водим по него. Преди това клапана не уплътняваше добре, а след полирането е ОК.Vladim написа:Беше добре да знаем какви размери са уплътнителните О-пръстени... А, и като нямам под ръка CO дали капака може а се запресова към корпуса със секач на 4-5 места?
Коментар
-
iuly_vn написа:Шлайфа се само буталцето и то в мястото на контактуване със седлото в корпуса, т.е. отпред, като се внимава да се спазва ъгъла на профила му. Преди тая процедура, моя клапан не уплътняваше много добре и имаше едва забележими следи, но след шлайфа стана перфектно и с огледален блясък. Иначе няма достъп за шлайфане на седлото защото е доста навътре а отвора малък. Но това не е проблем. Може да се ползва с успех и подходяща шлайф паста, но едва ли ще намерите толкова финна. Тия пасти за шлайфане на клапани на двигател, са доста груби и не стават. С паста за зъби е просто перфектно бързо и с огледален блясък.
.
Коментар
-
Полиране идва от английския - polish, което в превод означава шлайфане, а при нас си имаме и синоним - полиране.Polish [´pouliʃ]I. 1. a полски2. n полски езикII. 1. лъскам (се), излъсквам (се), лакирам, полирам, изглаждам, шлифовам2. прен. (гл. в рр) шлифовам, поправям, изглаждам, подобрявамPOLISHed изискан, изтънчен, шлифованpolish off свършвам/ликвидирам бързо, справям се с (работа и пр.), излапвамsl. очиствам, убивам, виждам (някому) сметката, побеждавамpolish up разг. подобрявам, изглаждам (стил и пр.), излъсквам (се), добивам гланцIII. 1. излъскване, полиране2. лъскавина, блясък, гланц3. лак, лустро, политура4. изтънченост, изисканост, елегантност, шлифовка, лустроchaveto написа:"шлайфане и полиране е едно и също" Щом казваш.
Коментар
-
В момента на описание на процедурата и аз съм допуснал правописни грешки. А и аз не съм писател все пак. А ти ако беше малко в час с обработка на металите, щеше да се усетиш навреме и доста преди да пишеш глупости. Всъщност защо ли не съм видял досега и един твой смислен пост!?!chaveto написа:iuly_vn написа:Шлайфа се само буталцето и то в мястото на контактуване със седлото в корпуса, т.е. отпред, като се внимава да се спазва ъгъла на профила му. Преди тая процедура, моя клапан не уплътняваше много добре и имаше едва забележими следи, но след шлайфа стана перфектно и с огледален блясък. Иначе няма достъп за шлайфане на седлото защото е доста навътре а отвора малък. Но това не е проблем. Може да се ползва с успех и подходяща шлайф паста, но едва ли ще намерите толкова финна. Тия пасти за шлайфане на клапани на двигател, са доста груби и не стават. С паста за зъби е просто перфектно бързо и с огледален блясък.
.
Fiat Marea TD100
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар