Защо ли си мисля, че е на почти всяка кола ще духа от там, че дори и масло трябва да пръска.Зависи колко силно "духа" де.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с подгревните свещи и паленето в студа
Collapse
X
-
Правилно си мислиш.На всяка кола духа от там,но от духане до духане има разлика.И ако духането е съпроводено с излизане на видим пушек,вече хич добре не говори за двигателя.А дали ще излизат пръски масло зависи от конструкцията на двигателя и къде точно е разположен отвора за наливане на масло.emzo написа:Защо ли си мисля, че е на почти всяка кола ще духа от там, че дори и масло трябва да пръска.Зависи колко силно "духа" де.
Коментар
-
Ето как подгрявам и паля аз днес при температура -10С според колата е -15С според метеоролозите.Студент старт на JTD105Време за подгрев - 5 сек.
Коментар
-
При мене си пръска яко масло от отвора за наливане, но си мисля че е от вихрите на разпределителният валStefan Hadjov написа:Правилно си мислиш.На всяка кола духа от там,но от духане до духане има разлика.И ако духането е съпроводено с излизане на видим пушек,вече хич добре не говори за двигателя.А дали ще излизат пръски масло зависи от конструкцията на двигателя и къде точно е разположен отвора за наливане на масло.emzo написа:Защо ли си мисля, че е на почти всяка кола ще духа от там, че дори и масло трябва да пръска.Зависи колко силно "духа" де.
Нещо много мудно ми се струва, че върти. Трябва и аз да направя едно клипче как пали старата генерация дизели :D . Вчера при -16 според метеролозите запали изненадващо лесно, но подгрява сигурно над 10 секунди, а след като запали мисля че събудих целият блокAirfan написа:Ето как подгрявам и паля аз днес при температура -10С според колата е -15С според метеоролозите.Студент старт на JTD105Време за подгрев - 5 сек.
Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
И аз да се включа с едно палене на -19 градуса по термометър до колата
Температурата по уред е по-ниска, защото тъкмо беше пекнало слънце и датчика се е нагрял до невероятните -14 :Phttp://www.youtube.com/watch?v=cxI73ylW-NM
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Малко гадничко пали твоята - или желирана нафта или кофти разпръсквачи, как мислиш?BO написа:И аз да се включа с едно палене на -19 градуса по термометър до колата
Температурата по уред е по-ниска, защото тъкмо беше пекнало слънце и датчика се е нагрял до невероятните -14 :Phttp://www.youtube.com/watch?v=cxI73ylW-NM
Коментар
-
Като за -19 градуса ми е идеално.Изпусна 4-5 запалвания на някой цилиндър ма дреме тиAirfan написа:Малко гадничко пали твоята - или желирана нафта или кофти разпръсквачи, как мислиш?BO написа:И аз да се включа с едно палене на -19 градуса по термометър до колата
Температурата по уред е по-ниска, защото тъкмо беше пекнало слънце и датчика се е нагрял до невероятните -14 :Phttp://www.youtube.com/watch?v=cxI73ylW-NM
п.п. Къде ме хвърли в приключението с разпръсквачите.Няма да се намесвам в темата за разпръсквачите. Виждам, че има с какво да се занимавате за шоуто :D
A20DTH
ЖТД ама не баш
1NZ−FXE
; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Оставяй я да поработи, като се прибираш. Иначе за студеното време има прост трик - спираш всички консуматори, подаваш контакт, чакаш да изгаснат свещите, изключваш и чакаш 20-30сек, подаваш пак и след изгасването на свещите - палиш.При консумация на ток, електролита се загрява и след 20-30сек(затопля се повече обем от електролита) настъпва един кратък период в който акумолатора е "възбуден" и може да подаде повече ток. Подобен подход пази и самият акумолатор, защото пиковите консумации не му действат добре, особено, когато е студено. За последното не съм 100% сигурен - да кажат разбирачите!Аз нямам никакви оплаквания, имах изгоряла свещ и я смених с оригиналана, на богохулно висока цена, но проблем с паленето нямам - часовник е!Аз също не карам много, защото офиса ми е на централно място и няма къде да паркирам, но сега в студовете на всеки два дни я паля да работи по 30мин.Airfan написа:Не е палена повече от 48 часа, с активна аларма през това време и попринцип я карам само на къси разстояния - 2 х 3 км дневно, ако нямам нещо допълнително, така че акумулатора не е съвсем добре зареден. То е очевидно де.Fiat Marea JTD 105 09.2000г
Коментар
-
Тази постановка я знам, но в момента, в който дам на контакт и започва подгрев на горивото с доста голяма консумация. Евентуално с плафона мога да "подгрявам" акумулатора, но мощността му е малка. Фаровете са му майката, но няма как да ги пусна без контакт. Тези 2 х 3 км ги правя сутрин, като обикновено колата работи на място в паузата - общо време на работа на двигателя е между 20 и 40 мин с престоя.Reptile написа:Оставяй я да поработи, като се прибираш. Иначе за студеното време има прост трик - спираш всички консуматори, подаваш контакт, чакаш да изгаснат свещите, изключваш и чакаш 20-30сек, подаваш пак и след изгасването на свещите - палиш.При консумация на ток, електролита се загрява и след 20-30сек(затопля се повече обем от електролита) настъпва един кратък период в който акумолатора е "възбуден" и може да подаде повече ток. Подобен подход пази и самият акумолатор, защото пиковите консумации не му действат добре, особено, когато е студено. За последното не съм 100% сигурен - да кажат разбирачите!Аз нямам никакви оплаквания, имах изгоряла свещ и я смених с оригиналана, на богохулно висока цена, но проблем с паленето нямам - часовник е!Аз също не карам много, защото офиса ми е на централно място и няма къде да паркирам, но сега в студовете на всеки два дни я паля да работи по 30мин.Airfan написа:Не е палена повече от 48 часа, с активна аларма през това време и попринцип я карам само на къси разстояния - 2 х 3 км дневно, ако нямам нещо допълнително, така че акумулатора не е съвсем добре зареден. То е очевидно де.
Коментар
-
Колеги с ЖТД двигатели,направете следния експеримент:Откачете си кабела от релето за подгряващите свещи и сутрин при добрите минусови температури от 15 и надолу се опитайте да запалите.Въртене макс 5-6 сек.с натиснат съединител.Ако не запали пробвайте повторно след интреал от също 5-6 сек.Ако не-трети път и обявете резултатите.Така ще се тества двигателя за най добра компресия и най малки загуби при стартиране.Разбира се акумулаторите трябва да отговарят на предписаните и да са в добро състояние.Интересен ще е резултата.
Коментар
-
Колега Хаджов, вече ме накара да размразя ЖТД - то си. :D Нямам търпение да пробвам. Дано запазя ентусиазъма си след 3-4 часа, когато ще съм си у дома. На голям ветрилник е колата ми, но се подбъзиках...Впрочем трябва ли да имаме шанс да запалим или всичко е в графата "проба".ПС: Притесненията са ми относно нафтата, защото днес нямаше служебна кола в Бургас, която да запали, а сред тях имаме Мазди, Торнео, Фокуси и всички с CR двигатели. Фордовете с ТД двигатели даже не ги и пробвахме. Та тук в Бургас Петролската нафта замръзна...дано тази на ЕКО се различава от нея.A17DTС/S
Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !
Коментар
-
Разбира се че има шанс,иначе не бих предложил.Но шанса зависи от състоянието на двигателя най вече.Разбира се зависи и от акумулатор,стартер,какво масло има в картера и някои др.неща,но приемаме че са еднакви.Е вероятноста да запали от първо въртене не е голяма,но не и невъзможна.ntodorov написа:Колега Хаджов, вече ме накара да размразя ЖТД - то си. :D Нямам търпение да пробвам. Дано запазя ентусиазъма си след 3-4 часа, когато ще съм си у дома. На голям ветрилник е колата ми, но се подбъзиках...Впрочем трябва ли да имаме шанс да запалим или всичко е в графата "проба".ПС: Притесненията са ми относно нафтата, защото днес нямаше служебна кола в Бургас, която да запали, а сред тях имаме Мазди, Торнео, Фокуси и всички с CR двигатели. Фордовете с ТД двигатели даже не ги и пробвахме. Та тук в Бургас Петролската нафта замръзна...дано тази на ЕКО се различава от нея.
Коментар
-
я нека и аз да споделя моя опит от днес.колеги сутринта в сло дебелт беше -24.4градуса.снощи на -20 запали(това към 11 часа) обаче ми се стори, че акумулатора ми се затормози и го свалих.тая сутрин като видях, че е -24.4 градуса и реших въобще да не си правя илюзия, че ще запаля.към 12 4аса беше - 17.5 градуса и реших да я пробвам.всичко беза ЛЕД преди да я запаля полях горивния филтър с вряла вода, напомпих крушата и хоп// доста трудно, но запали.поработи около 5 мин и сама изгасна.и аз бях в шах.тругвам да паля... не ще и не ще.взех 500мл. бензин и го налях в резервоара.имах към 20 л нафта.и сега отивам да заряждам, че и някакава добавка ще и сложа да не замръзва пак.Кажете някоя добавка против замръзване на нафтата? и как мислите дали не и сложих повече бензин отколкото трябваше?Горивата са заредени от лукойл.повече там не зареждам.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар